Allereerst moet natuurlijk de uch uit de auto gefriemeld worden. Deze bevind zich linksvoor achter het dasboard onder de zekeringkast. In totaal 3x torx20 schroefjes verwijderen en je kunt de uch met beugel naar beneden manouvreren, stekkers eruit en dan nog 3 x torx20 loshalen om de uch van de beugel los te schroeven en hoppa, je kunt hem mee naar binnen nemen

Daarna pak je je spulletjes bij elkaar en gaat er lekker voor zitten met een muziekje
Dan open je de uch en dat ziet er zo uit
Vervolgens is dit het betreffende relais voor de cv
Als je de printplaat omdraait zie je onder het relais 10 soldeer puntjes. Dit zijn de pootjes van het relais en die moet je dus los solderen met soldeerbout en desoldeerpomp.
Als dat gelukt is kun je het relais voorzichtig uit de printplaat halen en dat ziet er zo uit
Let wel goed op dat je het relais goed los soldeert zodat het relais er zonder moeite uitgehaald kan worden.anders is er kans dat je de printplaat beschadigd.
Nu plaats je het nieuwe relais op zijn plek en soldeert de pootjes weer vast
Even met een multimeter checken of alle verbindingen van de print nog intact zijn en klaar is kees. Nu kun je de uch weer sluiten en terug in de auto zetten

De cv werkt weer als een malle. Het blijkt dus dat de uch in zekere mate toch herstelbaar is als het op relais aankomt. Je kunt dit natuurlijk voor elk relais op de print toepassen en voor diegene die niet werkende electrische ramen hebben, dit is het relais voor de ramen ( deze had ik al vervangen toen mijn raam alleen nog maar omlaag kon)
Nou dat was het dan, de onherstelbare uch hersteld.
Ik hoop dat iemand er zijn voordeel mee kan doen.
Groetjes