Ik heb in oktober 2024 mijne nieuwe Clio Alpine afgehaald. Nu na een dagje of 2 viel mij op dat er een raar geluid uit het dashboard komt dus afspraak met de dealer gemaakt. Je kan het vergelijken met een pomp die droog staat en geluiden maakt ook hoor ik een soort van klep geluiden precies. Nu staat de auto al meer dan 10 weken bij de dealer voor herstellingen maar de auto is nog steeds stuk. Nieuwe gas op aircocompressor gezet, paar weken later het aircoventiel vervangen, de aircocompressor was het volgende en nu hebben ze heel het dashboard eruit gehaald en de binnenradiator vervangen. De auto blijft het hebben volgens de dealer en Renault hoofdkantoor en ingenieurs in Frankrijk zijn er nu mee bezig. Iemand dit al voorgehad? Ik wil graag de verkoop ontbinden of dat ze mij een nieuwe auto geven. Want vraag me af in welke staat ik mijn auto terug ga krijgen die ik maar 2 weken in gebruik heb gehad. Communicatie bij de dealer is ook 0 ze steken heb op Renault zelf, die bellen mij wel maar veel nieuws hebben ze ook niet buiten ja we zijn er mee bezig. Laatste telefoon zeiden ze wel dat ze meerdere Clio's hebben ontdekt met hetzelfde probleem en dat het wel positief voor mij was
Grt Michael.