Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
omdat de vorige eigenaar van mijn megane zo lief is geweest het nummerbord in de kreukels te rijden wil ik nu toch eigenlijk wel een nieuwe.. dit is echt geen gezicht..
maar hoe gaat dat nou precies in zijn werking? gaat dat via de rdw ofzo?? ik woon in zeeland in krabbendijke, tussen goes en bergen op zoom in, weet iemand een winkel waar je dit kan laten doen??
ik weet trouwens niet of ik hier in het goeie forum ben, maar kwist niet waar anders.. dus vandaar
hallo
informeer hier eens naar bij lausulec of apco of iedere andere proffesionele automaterialen zaak in de buurt
of gewoon via de dealer die kan je ook vertellen wat te doen
groet mark
Het is al een knap tijdje geleden dat ik een kenteken plaat heb laten verversen, echter, voor het laatst dat ik het heb gedaan ging het als volgt :
- naar automaterialen firma
- vragen om nieuwe kentekenplaat, wijzende op de auto en auto-papieren plus identificate overleggende
- 10 minuten later met nieuwe plaat buiten staan
Is echter wel een 10-tal jaar terug.
Sindsdien namelijk geen auto's meer gereden met een 'welstandsbobbeldeuk' in de kentekenplaat gereden.
Overigens van toepassing op NL auto's.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!
Misschien een beetje late reactie, maar je moet met je gedeukte plaat, autopapieren en legitimatie naar een bedrijf dat, de bevoegdheid heeft om kentekenplaten te maken, toe en daar de oude inleveren, papieren overleggen en je krijgt, na betaling, een nieuwe mee (dan hoeft er geen 1 op het kenteken).
Alexandra de Renaultfreak!
Diverse modellen Renaults (teveel voor een onderschrift). :?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik wil wat lampjes vervangen in het tellerhuis van mijn Renault Megane MK1 cabrio. Dashboard verwijdert, tellerhuis uit elkaar gehaald. Maar dan moeten de wijzers verwijderd worden om bij de lampjes te kunnen. Die zitten nogal vast. Voordat ik de...
Beste Forumleden,
Sinds kort weer een Renault, weer een Scenic maar nieuwer type. Het is een Megane Scenic 3 uit 2011. Nu doet de motor vreemd en het motorlampje gaat dan branden. Bij uitlezen geeft hij aan: misfire cyl 2 en 3 (P0302/p0303/p0300)....
Ik heb vandaag (toch maar weer) een Espace 4phII gekocht, oud beestje, redelijk afgeleefd interieur. Nu schuw ik qua poetsen en detailen geen uitdagingen maar deze is wel vies van binnen. Heeft iemand wel eens het vloertapijt van de...
Afgelopen zomer een 19 cabrio phase 2 gekocht die 8 jaar in een loods gestaan heeft. Gewoon een 1.8 8 klepper. De auto is technisch zo goed als klaar, de eerste tochtjes zijn al gemaakt.
In de inmiddels ondoorzichtige achterruit zit een scheur, en...
De bedoeling is om de veerpootlager te gaan vervangen omdat er een trilling opkomt linksvoor wanneer ik rechtsaf ga. Andere bekende elementen zijn, na controle, het niet gebleken. Betreft een Laguna 3 1.5 dci (215.000km).
Wij hebben een rlink2 in onze kadjar zitten uit 2016.
deze radio heeft geen dab functie. Is het mogelijk om een rlink 2 radio te kopen van de sloop en deze in de auto te plaatsen.
Waar wel een dab aansluiting opzit. als ik een rlink 2 koop uit een...
Ik was even benieuwd of er hier nog leden zijn die ervaring hebben met het laten vervangen van de koppakking (en het eventueel vlakken) bij hun renault twingo 1.
Mijn trouwe ros uit 2007 heeft namelijk last van een lekke koppakking en...