Ik heb een Renault Megane uit 2005 1,5 cdi
Nu heb ik sinds kort een probleem met de ruitenwissers. Regensensor en de interval stand werkt niet. Alleen de snelste stand werkt. Als ik hem uit zet stopt ie soms midden op het raam.
Afgelopen weekend werkte zelfs de snelste stand niet meer....Heb toen de stekker van de ruitenwissermotor eraf gehaald en weer erop gezet. Snelste stand werkt weer maar de rest blijft hetzelfde.
Nu heb ik wat gegoogled en ik zit aan het relais te denken....kan dat kloppen? Zo ja, waar kan ik dat relais vinden? (zekering heb ik al gechecked)
Kan iemand me helpen?
Ruitenwisser Relais
-
Piet Paanakker
Topic author - 3-posting-rookie

-
Hema
- Lid

- Actief als: particulier
Mijn gevoel zegt dat er iets in de ruitenwisser motor zelf gaande is en wel met een koolborstel voor de normale snelheid. Misschien komt de spanning niet op die koolborstel. Dat kan overigens al mis gaan bij de schakelaar. In dit geval moet meten de oorzaak bepalen.
Scénic III dCi 130 Privilege, Brun Moka
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Piet Paanakker
Topic author - 3-posting-rookie

Dank je voor je antwoord,
Kan het relais niet het probleem zijn? Omdat het alleen de snelste stand is.....?
Ik ben geen expert, dus doormeten kan ik …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Kan het relais niet het probleem zijn? Omdat het alleen de snelste stand is.....?
Ik ben geen expert, dus doormeten kan ik …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 6 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht