Beste,
ik weet het, er zijn al honderden topics over geschreven, maar, toch niet dat ik weet, geen enkel die me kan helpen.
Ik heb een espace IV, bwj 2005, initiale Paris met een Cabasse auditorium tronic met gps en telefoon. De telefoon gebruik ik niet, is van de vorige eigenaar.
Het probleem is dat ik 'aux' niet kan selecteren in het 'expert'-menu. De enige dingen die ik in het menu kan vinden zijn 'loudness', 'AF', 'Speed volume' en 'Tuner'.
Ik zette dit al op het duitse forum maar kreeg weinig reactie. Ik mailde ook al met Ricardo Martinez die me gisteren terug stuurde dat hij het raar vond, maar dat hij zelf ook geen oplossing heeft.
Zelf maakte ik ook al een kabeltje zoals in meerdere topics (bv: viewtopic.php?t=2337) is beschreven in de hoop dat hij zich dan zou activeren. Maar njet!
Ik kreeg van Ricardo ook de volgende pdf: http://www.stengel-film.com/VelSatis_st ... lSatis.pdf waarbij je kan zien dat die persoon ook een telefoon en gps had, maar geen probleem met het selecteren van de aux.
Kan er iemand me helpen, doe ik iets verkeerd? Of is het gewoon niet mogelijk bij mij?
Hopelijk kan er iemand me hieruit helpen...
Greetz
Dieter
Aux activeren in expert menu????
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen