Voedingskabel door schutboard subwoofer
-
Topic author - Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 31 jul 2019 08:30
- Actief als: particulier
Voedingskabel door schutboard subwoofer
Ik wil in mijn Megane CC een subwoofer leggen. Deze komt op de achterbank te liggen.
Nu wil ik de + kabel door het schutboard hebben maar ik vind nergens een gangbare doorgang. Is er iemand hier die een subwoofer in zijn Megane 2 heeft aangesloten?
FF voor de goede orde: ik zoek geen advies om een subwoofer aan te sluiten; enkel hoe ik makkelijk de rode dikke 12 volt kabel door een plaats in het schutboard kan krijgen. Nu heb ik een gaatje geboord in het rubber links boven het koppelingspedaal waar ook de dikke kabels door heen lopen maar ik voel aan de achterzijde harde weerstand...
verder heb ik ongeveer boven het rempedaal de dop van de bevestiging van het geluiddempende materiaal eruit gedraaid en daarachter zie ik metaal zitten...is dit de scheidingswand van de motorruimte? Maw: zou ik daar doorheen kunnen boren en kom ik dan in het motorcompartiment?
Graag hoor ik van jullie!
Nu wil ik de + kabel door het schutboard hebben maar ik vind nergens een gangbare doorgang. Is er iemand hier die een subwoofer in zijn Megane 2 heeft aangesloten?
FF voor de goede orde: ik zoek geen advies om een subwoofer aan te sluiten; enkel hoe ik makkelijk de rode dikke 12 volt kabel door een plaats in het schutboard kan krijgen. Nu heb ik een gaatje geboord in het rubber links boven het koppelingspedaal waar ook de dikke kabels door heen lopen maar ik voel aan de achterzijde harde weerstand...
verder heb ik ongeveer boven het rempedaal de dop van de bevestiging van het geluiddempende materiaal eruit gedraaid en daarachter zie ik metaal zitten...is dit de scheidingswand van de motorruimte? Maw: zou ik daar doorheen kunnen boren en kom ik dan in het motorcompartiment?
Graag hoor ik van jullie!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 07 apr 2019 21:53
Re: Voedingskabel door schutboard subwoofer
Pak een kruisschroevendraaier en een hamer , plaats de schroevendraaier op de plek waar je aangaf , geef hem een flinke tik met de hamer en zoek het puntje op in de motorruimte , dan zie zonder schade te maken waar je uit komt.
Mocht het naar je zin zijn gaatje boren , rubberen thule in het gat , kabel er doorheen en klaar.
Mocht het naar je zin zijn gaatje boren , rubberen thule in het gat , kabel er doorheen en klaar.
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Helaas is de ruimte onder de wagen waar je naar het schutbord kan kijken heel erg nihil, heb hem op de brug gehad met de bodemplaat verwijderd...via de motorruimte heb je helemaal geen kijk op het schutbord....
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 12 okt 2023 14:50
Kan aan mij liggen maar waarom tap je niet gewoon af van de kabelboom die naar achteren loopt ivm ondermeer aansluiting/plaatsing trekhaak.
Getypt met veegtelefoon
Getypt met veegtelefoon
Hide post links |
-
Topic author - Lid
Hij moet rechtstreeks op de accu en is daar dan ook gezekerd. Op een losse draad trekt hij zoveel ampere dat de draad kan smelten vandaar dat hij op de accu moet.
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 12 okt 2023 14:50
Zou toch proberen dan maar een extra kabel onderlangs naar achteren te trekken
Getypt met veegtelefoon
Getypt met veegtelefoon