voedingskabel voor versterker in megane
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 dec 2006
- Laatste bezoek: 15 dec 2015 21:19
- Actief als: particulier
- Locatie: genk
voedingskabel voor versterker in megane
Ik zou graag mijn versterker in de koffer willen plaatsen.
Na lang zoeken en weinig zien zou ik nu aan jullie willen vragen of jullie misschien weten langswaar ik mijn voedingskabel best laat binnen komen.
Onder de motorkap zie je namelijk niet erg veel.
Is er een opening voorzien waar ik deze kabel kan bijduwen of moet ik daadwerkelijk gaan boren?
Alvast bedankt
Groetjes Claudio
Na lang zoeken en weinig zien zou ik nu aan jullie willen vragen of jullie misschien weten langswaar ik mijn voedingskabel best laat binnen komen.
Onder de motorkap zie je namelijk niet erg veel.
Is er een opening voorzien waar ik deze kabel kan bijduwen of moet ik daadwerkelijk gaan boren?
Alvast bedankt
Groetjes Claudio
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 358
- Lid geworden op: 04 okt 2004
- Laatste bezoek: 03 aug 2010 20:49
- Actief als: particulier
- Locatie: ter aar
er moet een mogelijkheid tot doorvoer in het schutbord zitten. dit wordt meestal afgedekt met een rubber stop. stop moet je er gewoon uit kunnen halen
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 2
- Berichten: 3499
- Lid geworden op: 27 aug 2004
- Laatste bezoek: 16 mei 2025 10:44
- Actief als: particulier
- Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
- Contacteer:
Zoek eens ter hoogte van waar aan de binnenzijde van de auto de dashboard-kastje zit.
Rubberen doppen verwijderen zou ik niet permanent doen.
Beter verwijderen, gat in prikken (bijvoorbeeld met een schroevendraaier) en de kabels daar door heen voeren.
Rubberen stop natuurlijk wel terug plaatsen, tenzij je een fan bent van condens in je auto, in dat geval, alle rubberen stoppen verwijderen en de auto met gedeeltelijk open ramen wegzetten
Snap alleen de samenwerking tussen 'onder de motorkap zie je niet veel' en dat gedeelte over de kofferbak niet...
Rubberen doppen verwijderen zou ik niet permanent doen.
Beter verwijderen, gat in prikken (bijvoorbeeld met een schroevendraaier) en de kabels daar door heen voeren.
Rubberen stop natuurlijk wel terug plaatsen, tenzij je een fan bent van condens in je auto, in dat geval, alle rubberen stoppen verwijderen en de auto met gedeeltelijk open ramen wegzetten

Snap alleen de samenwerking tussen 'onder de motorkap zie je niet veel' en dat gedeelte over de kofferbak niet...

¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 509
- Lid geworden op: 18 dec 2004
- Laatste bezoek: 09 aug 2011 23:30
- Actief als: particulier
nou de plusvoeding moet direkt vd accu komen natuurlijk
en doorlopen naar de achterbak waar de versterker komt...
over welke megane praten we...
en doorlopen naar de achterbak waar de versterker komt...
over welke megane praten we...
eens een Renault, altijd een Renault ...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 dec 2006
- Laatste bezoek: 15 dec 2015 21:19
- Actief als: particulier
- Locatie: genk
hallo iedereen
bedankt voor jullie snelle reactie.
het is een Megane Grandtour van eind 2005.
onder de motorkap is alles geisoleerd en afgeschermd met allerlij kappen dat je maar weinig kunt zien. zeker niet langswaar je naar binnen kunt gaan.
groetjes.
bedankt voor jullie snelle reactie.
het is een Megane Grandtour van eind 2005.
onder de motorkap is alles geisoleerd en afgeschermd met allerlij kappen dat je maar weinig kunt zien. zeker niet langswaar je naar binnen kunt gaan.
groetjes.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 509
- Lid geworden op: 18 dec 2004
- Laatste bezoek: 09 aug 2011 23:30
- Actief als: particulier
bij de meg2 kun je achter de pedalen wel iets creëren...
eens een Renault, altijd een Renault ...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 1
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 12 feb 2007
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
- Actief als: particulier
- Locatie: Diever
- Contacteer:
de mijne heb ik aan de achterkant van de radio op de voeding van de radio aangesloten
dan springt ie gelijkertijd met de radio aan en heb je geen gezeik met alles doorvoeren via accu enzo.
dan springt ie gelijkertijd met de radio aan en heb je geen gezeik met alles doorvoeren via accu enzo.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 3
- Berichten: 509
- Lid geworden op: 18 dec 2004
- Laatste bezoek: 09 aug 2011 23:30
- Actief als: particulier
als je een beetje knappe versterker hebt,
zul je hem toch direkt vd accu moeten halen...
zul je hem toch direkt vd accu moeten halen...
eens een Renault, altijd een Renault ...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Donateur
- Posts in topic: 2
- Berichten: 3499
- Lid geworden op: 27 aug 2004
- Laatste bezoek: 16 mei 2025 10:44
- Actief als: particulier
- Locatie: 森の中で - нахуй Путина, блядь сын
- Contacteer:
De stroomleiding naar een radio toe is meestal te dun om ook nog een goede versterker te voeden.
Daarnaast lopen er vaak nog meerdere signalen over, zoals de binnenverlichting plus in mijn geval de electrische kofferbak opener (niet de centrale vergrendeling).
Wanneer je het systeem qua geluid voluit zet, en ziet de display van de radio in het ritme van de beats mee knipperen, is de leiding te dun.
Dan wordt het echt een zaak van een aparte leiding trekken vanaf de accu, en de versterker te schakelen over de plus-na-contact-(vanaf radio bepaald) te schakelen.
In dat geval wordt de versterker pas ingeschakeld, wanneer :
- a: contact aanstaat
- b: a+radio is ingeschakeld
Daarnaast lopen er vaak nog meerdere signalen over, zoals de binnenverlichting plus in mijn geval de electrische kofferbak opener (niet de centrale vergrendeling).
Wanneer je het systeem qua geluid voluit zet, en ziet de display van de radio in het ritme van de beats mee knipperen, is de leiding te dun.
Dan wordt het echt een zaak van een aparte leiding trekken vanaf de accu, en de versterker te schakelen over de plus-na-contact-(vanaf radio bepaald) te schakelen.
In dat geval wordt de versterker pas ingeschakeld, wanneer :
- a: contact aanstaat
- b: a+radio is ingeschakeld
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 610 Weergaves
-
Laatste bericht door Mathijs
-
- 9 Reacties
- 987 Weergaves
-
Laatste bericht door Ayka
-
- 8 Reacties
- 473 Weergaves
-
Laatste bericht door nikk
-
- 0 Reacties
- 256 Weergaves
-
Laatste bericht door Jeroen33
-
- 2 Reacties
- 271 Weergaves
-
Laatste bericht door Pepone
-
- 2 Reacties
- 298 Weergaves
-
Laatste bericht door HenriNuR
-
- 6 Reacties
- 359 Weergaves
-
Laatste bericht door Frank Frenken