Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn Laguna (1996) maakt een vreemd geluid met een koude motor het lijkt net of er fluitende vogels onder de motorkap zitten bij stationair en tijdens het rijden wanneer je overschakeld en het gas terug neemt.
Naarmate de motor warmer wordt neemt het geluid af.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Onze Scenic met 1.2 TCE maakt weer een geluid, nog erger dan eerst. Er is nu constant een ratel hoorbaar buiten/onder de auto bij de motor/bak. Dit hoor je ook tijdens het rijden.
Vandaag heb ik een proefrit gemaakt met een identieke Renault Scenic...
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
(Renault Kangoo 1.5 diesel bestel 2015)
Mijn Kangoo loopt heel even op 3 cilinders bij koude start...
Duurt even een paar seconden en loopt dan weer goed.
Krijgt op tijd zijn beurten, van de week net een kleine beurt gehad, olie en olie filter.
Ben...
Mijn ventilatie blaast links warme en rechts koude lucht. Ook als ze allebei op koud staan ingesteld. Ik denk dat er een klep blijft hangen. Heeft iemand een schema of ideeën waar ik dit mee kan oplossen?