Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De aansluiting zit naast het gele stekkertje van de stuurwielbediening. Ik heb twee foto's toegevoegd, eentje van de ISO Connector, hier is de plek waar je de groene AUX stekker in steekt gemarkeerd met C2, de gele stekker zit in C1.
De tweede foto is een Carminat systeem vanaf de achterkant gezien, hier zie je links ook twee gekleurde streepjes, een gele en een blauwe. De AUX aansluiting zit hier precies tussenin.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Nu: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Noir Nacre (NV676) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Nu zit ik wel een beetje met wat je schrijft. Ik had eerlijk gezegd ergens een mini-jack ingang verwacht...
…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gisteren heb ik mijn radio achter los moeten halen i.v.m. de code omdat de accu los gehaald was.
Nu heb ik daar een aux kabel zitten helaas is deze eruit gevallen.
Nu de vraag op welke plek moet hij zitten.
Als je ervoor zit aan welke...
Reacties: 2
Weergaves: 274
Laatste bericht door Drogo55518700 01 jan 2026 14:36
Ik zal wel niet goed kijken maar waar zit de OBD poort?
Ik heb ondersteboven in de auto gelegen maar zie hem niet.
(Het is een zakelijke lease auto, misschien zit er al iets in voor de kilometer registratie ofzo.)
wie kan mij vertellen waar ik het sd kaartje kan vinden van mijn renault kadjar, volgens inlichtingen zou het naast de 2x usb moeten zitten. Nou helaas ,het zit er echt niet. Wie heeft hier meer kaas van gegeten?
ObdII uitgelezen, iat temp klopt niet. Sensor checken dus. Maar waar zit dat ding?
Ik zie bij de verstuiver van cil 1 net boven de startmotor wel een stekkertje met 2 draden, maar volgens mij lijkt die sensor ? die daar achter zit niet op de iat...
Goeieavond, Ik ben aan het zoeken naar de oorzaak/lekkage in mijn kadjar 2019
De mat aan de passagierskant is steeds nat na flinke regen en ook in de hoek daarboven alsof het onder het dashboard vandaan komt
Vandaag met compressor de paravan en de...
Na een verrassend positieve ervaring met mijn huidige Kadjar nu op zoek naar een twingo 3. Zijn er nog zaken waar ik specifiek op moet letten, vooral de technische kant dan
Zaken als windgevoelig en warme kofferbak zijn me...
Beste mensen,
Ik heb een Renault modus uit 2005 en heb laatst de lampen die led waren vervangen voor gewone omdat de verlichting achter raar deed.
2 weken daarvoor is de stuurcolom vervangen omdat die defect was.
Ik heb tijdens het wisselen van de...