Hoi
Ik heb een Megane 4 GT van februari 2017, en de software die er nog op draaide van 2.2.17..., ( kaartmateriaal van 2015-06 ) had begrepen dat je geen kaartupdate kon doen omdat eerst je r link moest laten update door de dealer, bij de dealer geweest van de week en die gaf aan update aan te vragen ( wat ongeveer 5 weken kon duren )
Per toeval kom ik op een link van renault om je r link te updaten, gedaan en wat scherts mijn verbazing, na de update staat er 2.2.19... op de r link.
Heb hierna fingerprint weer op usb stick gezet en in computer kreeg ik melding dat kaartupdate 2016-12 beschikbaar was, gedownload ( bijna 6GB ) en geinstalleerd in de auto wat allemaal goed ging, nu is mijn vraag dat in het info scherm staat dat extra content is geupdate naar 2016-12 maar basis content is niet veranderd en de onderste regel bij extra content is ook niet veranderd.
Ik vermoed dat het wel klopt maar weet het niet 100% zeker, wie kan me hier wijs in maken en wat zou nu eventueel de update nog doen die bij de dealer gedaan moet worden
zie attachment voor informatie
Wat zie je na de kaartupdate
-
marcelca
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
Wat zie je na de kaartupdate
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
PaulZ
- Lid

Re: Wat zie je na de kaartupdate
De meldingen kloppen, je hebt de laatst beschikbare kaart. 
Vanaf 1 juni 2017:
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)
Talisman Estate 110 EDC Intense - Gris Cassiopee - Bose 8,7" met CarPlay - Pack Winter Intense - Easy Life Pack - Pack Cruising - (software 3.3.16)
| Hide post links |
-
marcelca
Topic author - Lid

Re: Wat zie je na de kaartupdate
Ongelooflijk, kan ik toch nog wat zelf
Ben blij dat het gelukt is
Wel benieuwd wat voor een update de dealer dan nog aanvraagt voor me ( was …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Ben blij dat het gelukt is
Wel benieuwd wat voor een update de dealer dan nog aanvraagt voor me ( was …login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 9 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
NL Renault Twingo E-Tech electric | Wat krijg je voor minder dan € 20.000?
door Louis Renault » 06 nov 2025 19:18 » in Twingo E-Tech electric -
Reacties: 0
Weergaves: 2423 -
Laatste bericht door Louis Renault
06 nov 2025 19:18
-