Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Als u even via de achterstoelen naar de kofferbak gaat ziet u onderaan de klep het slot zitten.
Even met een schroevendraaier hetcwitte palletje opschuiven en dat komt hij los van het slot.
Misschien handig als iemand buiten de auto de klep verder omhoog doet.
Dit is al met een lampje, beter dan dit krijg ik het niet in beeld. Heeft iemand een foto van hoe het eruit moet zien? Ik ga hier even apart topic van maken, aangezien het niet veel te maken heeft met het werkplaatshandboek Zou nog steeds erg welkom zijn om die te kunnen inzien?
Ik denk inderdaad dat het misschien inderdaad aan de rechterkant nog een stukje te zien is. Ik ga morgen de stoelen eruit halen en eens fijn pielen on te kijken of ik dat iets kan zien/bewegen.
Het is al ingewikkeld genoeg blijkbaar, dus laten we het niet nog moeilijker maken.
Groet, Ron.
Global Moderator renaultforum.nl
________________________________ Renault Zoe R135 Zen 01-04-2020
Pack City
Z.E. 50 batterijkoop
Kleur: Blanc Glacier 369
ALFEN Eve single pro-line
3x16 Amp Muurlader
________________________________ De domste vraag is de vraag die niet wordt gesteld.
Helaas was het einde verhaal voor mijn Espace III V6...
Maar nu de opvolger, een Espace IV Ph1 3.5 V6!
Super fijne auto maar moeten wat dingen aangebeuren, hiervoer later meer.
Ik ben dus ook op zoek naar een werkplaatshandleiding.
Wie, o wie kan mij hier aan helpen?
Voor toekomstig werk aan de auto, ben ik ook op zoek naar de digitale werkplaats handboeken voor (Grand) Espace IV uit 2008. Wie kan mij daarbij helpen?
Hallo, deze thread is dan wel al best oud, maar ik probeer het alsnog: ik ben sinds een jaar ook eigenaar van een Grand espace 3.5 uit 2006.
Nu ben ik op zoek naar een werkplaatshandboek. Ik heb een storing aan de Lambda-sensor en moet deze vervangen. Heeft iemand misschien een digitale versie van het handboek voor me?
Ik kan op een of ander manier geen pbs versturen, misschien dat ik hier nog te nieuw ben.
Hoi allemaal,
ik ben opzoek naar een werkplaatshandboek voor een grand espace 2.0 dci uit 2014.
Het allerlaatste model van de echte espace.
wie kan mij helpen?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Renault vrienden,
Ik heb pas mijn Espace 2.0T uit 2003 gekocht. Omdat er maar 1 sleutelkaart bij zat, heb ik bij Ali express een paar nieuwe kaarten besteld die ik binnenkort hoop te ontvangen. Nu is mijn vraag of er iemand is die ze voor mij...
na jaren de Laguna te hebben gehad nu de overstap gemaakt naar de Talisman.
nu vroeg ik mij af iemand weet waar ik een werkplaatshandboek kan vinden of aan kan schaffen.
ik ben benieuwd naar jullie reactie.
ik wil de cilinderkop in/uitbouwen. Iemand hier ervaring mee? moet het motorblok uitgebouwd worden? graag mij van tips voorzien of een goede werkplaatshandboek indien mogelijk.
Hoor graag van iemand
Als ik op de sleutel duw , hoor ik vanalles klikken , 4 knipperlichjten branden, maar er gaat niks op slot , ook de koffer niet. Wat is er precies stuk ?
Vorige maand een Clio2 gekocht.
Multiriem piepte bij koude motor. Spanrol , omkeerrol en dynamo leken ok. Riem lijkt ook niet oud.
Echter bleef piepen.
Dan maar geprobeerd om hem wat strakker te zetten.
Gedaan met piepen, maar nu bromt de motor...
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...