Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Waarom kocht je een diesel met zo een lage kilometerstand?? Mijne is nu 5 maand en heb bijna 9000 km. Daarom rijd ik dan ook geen diesel meer. Ik doe veel te weinig kilometers...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Domi1963 schreef:Waarom kocht je een diesel met zo een lage kilometerstand?? Mijne is nu 5 maand en heb bijna 9000 km. Daarom rijd ik dan ook geen diesel meer. Ik doe veel te weinig kilometers...
Ik weet het maar onverwacht is de situatie veranderd. Vandaar dan toch een diesel (helaas). Een TCE200 zou wel ideaal zijn
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]
Ghia schreef:@nicolasl. Valt nog mee. Ik zit aan m'n 19e bezoek. De rest wil ik niet meer tellen. Al meer dan een maand in de garage gestaan. Komt wel goed
Als ik het zo lees dan spant jouw wagen inderdaad wel de kroon.
Mijne gaat maandag binnen voor een 2-tal weken om alles grondig na te kijken en alle problemen (3 pagina's met opmerkingen en fouten) van de baan te helpen...
berenburg schreef:2 weken klinkt als vulklus om de monteurs tussen 2 karweien door niet stil te laten zitten.
De hele Talisman maken duurt nog korter.
Dat was de maximum periode dat ik hem kwijt zou zijn. En als ik hem daarna helemaal in orde terug krijg dan hoor je me niet klagen.
In die periode krijg ik een Kadjar als vervangwagen, sowieso een stuk interessanter dan pakweg een Twingo
Jumpman schreef:Deze stand had ik 05.12.17!! hahahaha
Nu op naar de 99999km 9999,9
Leuke foto!!!
Vraagje hoe heb je die max snelheid in je display gekregen?
Uhm?? Dat stond altijd bij mij zo ingesteld, de Talisman leest dan de verkeersborden langs de weg. (in Frankrijk geeft hij dan zelfs aan met een regenwolkje dat je dan maar 110mag) waarschijnlijk kan je dat ergens vinden in R-link bij rijhulp assistent systemen. Denk dat jou LP daarin wellicht nog wat completer is dan mijn Intens?
Ik weet dus niet precies waar je het kan vinden, maar als je op je R-link in het veiligheidmenu zit zal daar vast ergens verkeersborden herkenning zitten denk ik.
Succes.
Bij mij is dat verschenen na de R-Link software update en naderhand met de nieuwe kaart 2016-12 te installeren. Voorheen had ik geen snelheidsborden op de navikaart...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Jumpman schreef:Deze stand had ik 05.12.17!! hahahaha
Nu op naar de 99999km 9999,9
Leuke foto!!!
Vraagje hoe heb je die max snelheid in je display gekregen?
Uhm?? Dat stond altijd bij mij zo ingesteld, de Talisman leest dan de verkeersborden langs de weg. (in Frankrijk geeft hij dan zelfs aan met een regenwolkje dat je dan maar 110mag) waarschijnlijk kan je dat ergens vinden in R-link bij rijhulp assistent systemen. Denk dat jou LP daarin wellicht nog wat completer is dan mijn Intens?
Ik weet dus niet precies waar je het kan vinden, maar als je op je R-link in het veiligheidmenu zit zal daar vast ergens verkeersborden herkenning zitten denk ik.
Succes.
Staat hier ook van in 't begin zo op m'n dashboard, vermoed dat 't inderdaad ergens een instelling zal zijn. Heb ook een Intense...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Een aantal dagen geleden kreeg ik problemen met het automatisch schakelen in mijn Megane Estate RS uit 2022 (automaat).
Op het moment dat ik de auto in de Drive zet en de rem loslaat bleef deze stilstaan. Een beetje gas geven zorgde ervoor...