Hallo,
Ik rij nu 2,5 jaar in een ZOE en buiten 2 lekke banden het volgende meegemaakt met de ZOE, nog steeds krijgen ze de verwarming niet werkend, de 12 volt omvormer vervangen (3x stil gevallen), de app werkt niet, laadprogramma, etc., TT navigatie systeem is bij sommige routes van slag, kan de telefoon niet opnemen maar ook niet uitzetten, bij thuiskomst is mijn radio niet uit te zetten. Heb altijd Renault gereden maar dit is verreweg de slechtste. De volgende EV auto, mocht die er ooit komen, wordt dus geen Renault meer. Ik merk gewoon dat de techniek nog totaal niet uitontwikkeld is. De dealer wordt er ook hopeloos van. De ZOE is aan mij verkocht met een acceradius van 400 km. Nooit gehaald, bij gunstige omstandigheden nog niet eens 300 km.
Grt. Bert.
Wordt de volgende weer een ZOE.
-
PIPOOO
Topic author - lid

- Actief als: particulier
-
zoe2goe
- Gerespecteerd lid

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.
De volgende wordt, binnen redelijke marges van wat er gebeurt in de markt en hoeveel geld ik wens uit te geven, zeker weer een ZOE. Ik ben hartstikke tevreden, nooit lelijke panne gehad en waar het moest keurig en snel geholpen.
Als ze je een ZE40 hebben verkocht met het idee daar 400 echte kilometers in te rijden is er iets goed loos met de dealer, want dat is waanzin. Enne, met alle respect, met dit soort aankopen ben je m.i. ook wel aan jezelf verplicht niet alleen maar de mooie woorden van een verkoper te willen horen, daar heb je vrees ik zelf een steek laten vallen.
Ik snap volkomen dat je wilt stemmen met de voeten, ik ben daar een groot voorstander van. Wat ik moeilijker kan begrijpen hoe het zo uit de hand is gelopen.
Als ze je een ZE40 hebben verkocht met het idee daar 400 echte kilometers in te rijden is er iets goed loos met de dealer, want dat is waanzin. Enne, met alle respect, met dit soort aankopen ben je m.i. ook wel aan jezelf verplicht niet alleen maar de mooie woorden van een verkoper te willen horen, daar heb je vrees ik zelf een steek laten vallen.
Ik snap volkomen dat je wilt stemmen met de voeten, ik ben daar een groot voorstander van. Wat ik moeilijker kan begrijpen hoe het zo uit de hand is gelopen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Aboriginal
- lid

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.
Wij zijn ook zeer tevreden,in onze 1e nieuw aangekochte R240 een kleine 40000 probleemloze
Km’s in bijna 3 jaar gereden,en nu sinds 3 mnd een R110 wa…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Km’s in bijna 3 jaar gereden,en nu sinds 3 mnd een R110 wa…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Zoë Intens R240/R110/R135
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 28 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
(Captur Techno Full Hybrid) update 1.2.0 wordt niet geïnstalleerd
door Petiervk » 10 okt 2025 17:38 » in Captur E-TECH -
Reacties: 1
Weergaves: 1029 -
Laatste bericht door Harold1974
10 nov 2025 14:20
-
-
-
Motor stopt ineens, tijdens rijden bij warm weer.
door Kangoo130 » 13 jun 2025 19:07 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Reacties: 3
Weergaves: 1105 -
Laatste bericht door TTS
13 aug 2025 12:21
-
-
-
Reacties: 14
Weergaves: 1643 -
Laatste bericht door McTes
11 nov 2025 17:35
-