Wordt de volgende weer een ZOE.

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

Hallo,
Ik rij nu 2,5 jaar in een ZOE en buiten 2 lekke banden het volgende meegemaakt met de ZOE, nog steeds krijgen ze de verwarming niet werkend, de 12 volt omvormer vervangen (3x stil gevallen), de app werkt niet, laadprogramma, etc., TT navigatie systeem is bij sommige routes van slag, kan de telefoon niet opnemen maar ook niet uitzetten, bij thuiskomst is mijn radio niet uit te zetten. Heb altijd Renault gereden maar dit is verreweg de slechtste. De volgende EV auto, mocht die er ooit komen, wordt dus geen Renault meer. Ik merk gewoon dat de techniek nog totaal niet uitontwikkeld is. De dealer wordt er ook hopeloos van. De ZOE is aan mij verkocht met een acceradius van 400 km. Nooit gehaald, bij gunstige omstandigheden nog niet eens 300 km.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door zoe2goe »

De volgende wordt, binnen redelijke marges van wat er gebeurt in de markt en hoeveel geld ik wens uit te geven, zeker weer een ZOE. Ik ben hartstikke tevreden, nooit lelijke panne gehad en waar het moest keurig en snel geholpen.

Als ze je een ZE40 hebben verkocht met het idee daar 400 echte kilometers in te rijden is er iets goed loos met de dealer, want dat is waanzin. Enne, met alle respect, met dit soort aankopen ben je m.i. ook wel aan jezelf verplicht niet alleen maar de mooie woorden van een verkoper te willen horen, daar heb je vrees ik zelf een steek laten vallen.

Ik snap volkomen dat je wilt stemmen met de voeten, ik ben daar een groot voorstander van. Wat ik moeilijker kan begrijpen hoe het zo uit de hand is gelopen.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Aboriginal »

Wij zijn ook zeer tevreden,in onze 1e nieuw aangekochte R240 een kleine 40000 probleemloze
Km’s in bijna 3 jaar gereden,en nu sinds 3 mnd een R110 waar we nog vrolijker van worden,misschien dat we door de aankomende subsidie eerder overstappen naar de R135.
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

zoe2goe schreef:De volgende wordt, binnen redelijke marges van wat er gebeurt in de markt en hoeveel geld ik wens uit te geven, zeker weer een ZOE. Ik ben hartstikke tevreden, nooit lelijke panne gehad en waar het moest keurig en snel geholpen.

Als ze je een ZE40 hebben verkocht met het idee daar 400 echte kilometers in te rijden is er iets goed loos met de dealer, want dat is waanzin. Enne, met alle respect, met dit soort aankopen ben je m.i. ook wel aan jezelf verplicht niet alleen maar de mooie woorden van een verkoper te willen horen, daar heb je vrees ik zelf een steek laten vallen.

Ik snap volkomen dat je wilt stemmen met de voeten, ik ben daar een groot voorstander van. Wat ik moeilijker kan begrijpen hoe het zo uit de hand is gelopen.
Zowel de reclames op TV/Radio eind 2016 begin 2017, werd verteld dat de ZOE 400km zou moten kunnen halen. De verkoper bevestigde dat. Ik moet zeggen zowel bij de verkoper als ook bij mijzelf was er toen nog veel onduidelijk over EV rijden. Nu wat meer. Het valt me gewoon op dat er weinig kennis is bij de dealers. De monteurs zijn daar nog te weinig mee bezig. Maar 5x stilvallen in 2,5 jaar vind ik wel wat veel. Waarvan 2x lekke band. En dan "vergeet" ik nog de andere problemen.
Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door OlafH »

In die tijd werd er met NEDC geadverteerd, waarvan iedereen wist of kon weten dat deze actieradius niet realistisch was. Dit geldt voor fossiele en elektrische auto's. Nu is het WLTP, een stuk beter, maar die opgegeven range ga je ook niet halen.

Zelf heb ik een Q210 gehad en de nieuwe is een R110. Stabilisatorstang vervangen bij de Q210 en dat was het enige in 220.000 km. Dus de volgende zou weer zo een Zoe worden als de R110 net zo betrouwbaar blijkt. Hoewel de lader in de auto inmiddels vervangen is.
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Mastah »

Volgens mij adverteerde Renault juist met een range van 300km, en die zie ik ook overal genoemd op bijvoorbeeld https://www.renault.nl/insights/zoe-300-km.html

De lekke banden, dat zal naar ik verwacht niet echt samenhangen met het voertuig zelf, dat is toch domme pech / toeval.
En veel van de andere problemen die je noemt, zoals gepland laden, TomTom, radio die blijft hangen, telefoon die je niet op kan nemen -> dat zit allemaal aan R-link en de TCU, wellicht heb je daar een maandagmorgen model van in je auto? Want hoewel het R-link systeem zelf best wel een draak is (en de nieuwe Zoe gelukkig opgelost met het nieuwe Easylink), ervaart zeker niet iedereen die problemen.

Ik denk dat van ervaring en doorontwikkelde EV technologie, dat Renault op Tesla na het meest volwassen is. Praktisch iedere garage heeft daar nu opgeleide EV-verkopers en EV-monteurs met 5+ jaar ervaring. Dat doet de concurrentie hun niet na, die nu pas met hun eerste EVs op de markt komen.
Wij waren iig tevreden over onze vorige Zoe en genieten nu van de Nieuwe ZOE R135 :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Andere Peter
Donateur
Donateur
Posts in topic: 3
Berichten: 290
Lid geworden op: 10 feb 2020 23:15
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Andere Peter »

Leuk zo,n oude advertentie.
Ze blijven het iedere x de nieuwe zoe noemen :-)
Ik zie aan de koplampen dat het niet de allernieuwste r135 is
Kan niet w88 tot de mijne er is...
Fossiele brandstof rijden is net als roken,
als je er mee gestopt bent, snap je niet dat je er ooit aan begonnen bent.

R135 / 52 Intens. 03-20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

PIPOOO schreef:Hallo,
Ik rij nu 2,5 jaar in een ZOE en buiten 2 lekke banden het volgende meegemaakt met de ZOE, nog steeds krijgen ze de verwarming niet werkend, de 12 volt omvormer vervangen (3x stil gevallen), de app werkt niet, laadprogramma, etc., TT navigatie systeem is bij sommige routes van slag, kan de telefoon niet opnemen maar ook niet uitzetten, bij thuiskomst is mijn radio niet uit te zetten. Heb altijd Renault gereden maar dit is verreweg de slechtste. De volgende EV auto, mocht die er ooit komen, wordt dus geen Renault meer. Ik merk gewoon dat de techniek nog totaal niet uitontwikkeld is. De dealer wordt er ook hopeloos van. De ZOE is aan mij verkocht met een acceradius van 400 km. Nooit gehaald, bij gunstige omstandigheden nog niet eens 300 km.

Grt. Bert.

Nu werkt de kachel weer niet en app kan de server niet vinden.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

PIPOOO schreef: 15 mar 2020 21:34
PIPOOO schreef:Hallo,
Ik rij nu 2,5 jaar in een ZOE en buiten 2 lekke banden het volgende meegemaakt met de ZOE, nog steeds krijgen ze de verwarming niet werkend, de 12 volt omvormer vervangen (3x stil gevallen), de app werkt niet, laadprogramma, etc., TT navigatie systeem is bij sommige routes van slag, kan de telefoon niet opnemen maar ook niet uitzetten, bij thuiskomst is mijn radio niet uit te zetten. Heb altijd Renault gereden maar dit is verreweg de slechtste. De volgende EV auto, mocht die er ooit komen, wordt dus geen Renault meer. Ik merk gewoon dat de techniek nog totaal niet uitontwikkeld is. De dealer wordt er ook hopeloos van. De ZOE is aan mij verkocht met een acceradius van 400 km. Nooit gehaald, bij gunstige omstandigheden nog niet eens 300 km.

Grt. Bert.

Nu werkt de kachel weer niet en app kan de server niet vinden.

Grt. Bert.
Gisteren weer eens gereden met de ZOE. Hij wordt nu veel gebruikt door mijn zoon nl. Kreeg de radio niet uit, telefoon kon ik niet opnemen en … de kachel deed het minimaal op zijn hoogste stand. Wat mijn zoom opviel dat de linker koplamp zeker 2x per jaar defect is. Ook weer zoiets.
Nog 2 jaar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Sordone
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 585
Lid geworden op: 11 jan 2015 12:22
Actief als: particulier
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Sordone »

Als de kachel niet goed werkt kan dit komen door een te laag niveau aan koelmiddel en/of software updates. Een goede Renault garage (zoals o.a. Bochane Arnhem) kan dit oplossen. Voor R-link problemen helpt soms een reset door 5x de Home knop te drukken.
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 sinds December 2014. KM > 185k (Soh 90%). Frank & Anja. +Zero SR/S (8-2020)
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

Sordone schreef: 01 mei 2020 10:38 Als de kachel niet goed werkt kan dit komen door een te laag niveau aan koelmiddel en/of software updates. Een goede Renault garage (zoals o.a. Bochane Arnhem) kan dit oplossen. Voor R-link problemen helpt soms een reset door 5x de Home knop te drukken.
Bedankt voor je reactie. Het koelmiddel is al 2x vervangen. Updates velen. De R-Link reset is wel een tip. Ga ik uitproberen.

Dank daar voor.

Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanGieterveen
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 sep 2017 21:31
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door VanGieterveen »

Mijn ervaring met de R135 zijn prima tot nu toe.
Het is onze 3de nieuwe Zoë en deze laatste “upgrade” is m.b.t rijgenot het zeker waard geweest.
Die meer PK-tjes geven je bij een stoplichtsprintje echt weer :thumb:

Mocht een dag een Tesla M3 proefrijden, is ook geweldig. Buiten kijf.
Maar de meerprijs kon mij niet overtuigen en dus voor de economische aankoopvariant maar gekozen.
Ruim 5K meer inruil op de Q90 en 4K premie voor een R135 Intens.
Alleen jammer van geen ACC. De hardware zit erop, maar waarom niet ook gewoon toegepast.
De ACC op de M3 was een fijn iets om te hebben. Relaxed rijden hoor

Heb laatst wel gemerkt wat koelvloeistof verlies, is bijgevuld door de garage en nu even opletten of weer verlies optreed.
Steenmarters in de buurt? Nog niets kunnen ontdekken of gewoon een klein leksken ergens.

Bedankt nog voor de home knop reset tip.
Entertainment systeem tot nu toe geen probleem.
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door OlafH »

Kun je als ervaringsdeskundige met meerdere Zoe's ook de geluidservaring van de rijwind delen? Ik rij in mijn tweede (nu R110 eerder Q90), maar qua rijgeluid geen verbetering. Vooral op de snelweg vind ik hem te lawaaïg. Is dat bij de 135 beter?
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mastah
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 feb 2018 11:46
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Mastah »

R135 heeft veel betere isolatie en nieuwe type voorruit die veel beter geluidsdicht is. Tov onze Q210 een wereld van verschil. Je rijdt zomaar te hard zonder dat je het doorhebt 😄

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VanGieterveen
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 2
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 sep 2017 21:31
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door VanGieterveen »

OlafH schreef: 03 mei 2020 12:45 Kun je als ervaringsdeskundige met meerdere Zoe's ook de geluidservaring van de rijwind delen? Ik rij in mijn tweede (nu R110 eerder Q90), maar qua rijgeluid geen verbetering. Vooral op de snelweg vind ik hem te lawaaïg. Is dat bij de 135 beter?
Zoals de voorganger Mastah opmerkt.
De R135 is beduidend stiller dan de Q serie en doet niet onder voor een Tesla M3 b.v. op dat gebied.
Echt mede daardoor een genot om in te rijden.
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ? :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door OlafH »

Thanks, toch maar eens kijken of er een vroege switch mogelijk is. R110 nu 7 maanden oud en 32.000 gereden. Dat zal een beste afschrijving worden...
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Andere Peter
Donateur
Donateur
Posts in topic: 3
Berichten: 290
Lid geworden op: 10 feb 2020 23:15
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Andere Peter »

iig even wachten op de subsidie van het rijk olaf ;-)
Fossiele brandstof rijden is net als roken,
als je er mee gestopt bent, snap je niet dat je er ooit aan begonnen bent.

R135 / 52 Intens. 03-20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

OlafH
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 786
Lid geworden op: 02 feb 2015 18:51
Actief als: particulier
Locatie: Veenendaal

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door OlafH »

Ik rij hem zakelijk, dus die subsidie is wss niet voor mij.
R110 september 2019
Q210 augustus 2014 => ingeruild met 211.000 km

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Aboriginal »

Je hebt t/m 6 Mei nog €4000,- korting op een nieuwe !!!

https://acties.renault.nl/voordeel/zoe
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Aboriginal
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 486
Lid geworden op: 02 okt 2016 00:19
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Aboriginal »

Ik zie zojuist dat de actie is verlengd t/m 30 Mei 2020

https://acties.renault.nl/voordeel/zoe
Zoë Intens R240/R110/R135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

PIPOOO schreef: 20 feb 2020 11:49 Hallo,
Ik rij nu 2,5 jaar in een ZOE en buiten 2 lekke banden het volgende meegemaakt met de ZOE, nog steeds krijgen ze de verwarming niet werkend, de 12 volt omvormer vervangen (3x stil gevallen), de app werkt niet, laadprogramma, etc., TT navigatie systeem is bij sommige routes van slag, kan de telefoon niet opnemen maar ook niet uitzetten, bij thuiskomst is mijn radio niet uit te zetten. Heb altijd Renault gereden maar dit is verreweg de slechtste. De volgende EV auto, mocht die er ooit komen, wordt dus geen Renault meer. Ik merk gewoon dat de techniek nog totaal niet uitontwikkeld is. De dealer wordt er ook hopeloos van. De ZOE is aan mij verkocht met een acceradius van 400 km. Nooit gehaald, bij gunstige omstandigheden nog niet eens 300 km.

Grt. Bert.
Vandaag met de auto naar een andere dealer geweest. Ook daar hebben ze bovengenoemde problemen NIET kunnen oplossen! Nu weet ik het zeker. Voor mij geen ZOE meer. Veel geld en weinig kwaliteit!
Grt. Bert.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

Weer een nieuw probleem er bij. Het scherm voor uitgesteld laden reageert niet meer. Alleen altijd laden staat nu aangevinkt. Verder kan ik op mijn telefoon via de app. de status van de auto niet meer zien. De laatste update was van 4 dagen geleden. Het abonnement loopt nog tot 2021.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

Vorige week en deze week wederom weer bij de dealer geweest. Beeldscherm liep weer volledig vast. V.w.b. de kachel kreeg ik de opmerking dat de auto voldoet aan de specificaties van Renault.
Dit was de druppel die de emmer deed overlopen. ZOE gaat nu weg.

Toegevoegd in 59 secondes:
Vergeet ik te vermelden de auto is vorige week en deze week bij de dealer geweest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Andere Peter
Donateur
Donateur
Posts in topic: 3
Berichten: 290
Lid geworden op: 10 feb 2020 23:15
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Andere Peter »

Vervelend om allemaal te lezen Bert, op een gegeven moment ben je het zat, dat begrijp ik ook wel.
Volgende wel elektrisch?
Fossiele brandstof rijden is net als roken,
als je er mee gestopt bent, snap je niet dat je er ooit aan begonnen bent.

R135 / 52 Intens. 03-20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

Andere Peter schreef: 30 jul 2020 22:34 Vervelend om allemaal te lezen Bert, op een gegeven moment ben je het zat, dat begrijp ik ook wel.
Volgende wel elektrisch?
Nee. Ik ga weer over op benzine.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Zoe32017
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jul 2017 21:08
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Zoe32017 »

Behalve de lekke banden hebben wij hier precies dezelfde problemen. Nu is er weer een storing met het electrisch systeem, kachel doet niets meer en navigatie is ook uitgevallen. Accu is nog amper een jaar oud. Voor ons geen Zoe meer.
Diverse malen contact metdealer en importeur gehad, maar oplossingen komen niet. En een passend inruilvoorstel leek al helemaal nergens op.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

PIPOOO schreef: 05 aug 2020 14:03
Andere Peter schreef: 30 jul 2020 22:34 Vervelend om allemaal te lezen Bert, op een gegeven moment ben je het zat, dat begrijp ik ook wel.
Volgende wel elektrisch?
Nee. Ik ga weer over op benzine.
Wederom weer een storing in het elektrisch systeem gehad. En ook opvallend de vele lampjes die ik moet laten vervangen. Gemiddeld 4 koplampen per jaar!!! Waarvan 3x links!!! Ook zoiets raars.
Volgend jaar komt er een nieuwe. Ben er nu echt klaar mee.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

zoe2goe
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2714
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:09
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door zoe2goe »

Vervelende ervaringen. Maar ga je nu over peertjes beginnen? Je hebt volgens mij ook al echt wel vaak gemeld dat het eens maar nooit weer is. De frustratie is zeer begrijpelijk en stemmen met de voeten ook (ben ik ook van, daarom ga ik haar heel erg houden!). Maar denk je dat het mogelijk is dat dit echt de laatste keer is dat je er voor het laatst klaar mee bent hier? Ik bedoel het heus niet vervelend, maar ik denk dat de meeste lezers het inmiddels echt wel hebben begrepen. Thanks, en nogmaals zeer veel gegrip voor de frustratie en irritatie.
Jeroen - Zoe Q210 sinds november 2013 - 100% PV gevoed - CanZE co-developer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
PIPOOO
lid
lid
Posts in topic: 11
Berichten: 154
Lid geworden op: 27 feb 2005 13:02
Actief als: particulier
Locatie: NOORD-HOLLAND

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door PIPOOO »

Onnodig citaat verwijderd.

Als u direct reageert op het vorige bericht dan liever niet de "citaat" knop gebruiken.
Moderator

Het volgende probleem heeft zich voor gedaan. De gehele voorophanging moet vervangen worden. Km stand 91.571!!

Ik wil alleen maar informeren en dit blijf ik doen tot dat de auto niet meer in mijn bezit is. (mei 2022).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Riesbak
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 417
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:27
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Riesbak »

Mijn "volgende" na mijn Zoe Q210 is gelukkig weer een Zoe geworden sinds maart dit jaar al 18.000 probleemloze kilometers erop zitten. De Q210 had er bijna 150.000 probleemloze kilometers opzitten.

Ik snap dat je het niet getroffen hebt en aan het balen bent, maar het is zo jammer dat 10 negatieve berichten meer aandacht krijgen dan 1000 positieve. Het merendeel van de Zoe rijders is heel tevreden, dit forum is meer om iets van elkaar te leren. Om boosheid kwijt te raken hanger er boksballen in de sportschool. :wink:
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knarf93
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 nov 2017 22:51
Actief als: particulier

Re: Wordt de volgende weer een ZOE.

Bericht door Knarf93 »

Ach, naast leren kan je ook dingen van je af te schrijven, zie ook het topic van eco-roller, zoveel gedoe gun je niemand... Daarbij vond ik het ook vreemd dat bij mijn zoe bij de eerste APK al nieuwe draagarmen/fusees nodig had (65k km). Ik had zelf ook wat puntjes waar ik me aan irriteerde meestal onderhoud gerelateerd.
Maar alle ritten heb ik verder met plezier gemaakt, zonder laadproblemen en met betrouwbare app.

Voor ons was het ook tijd voor een gezinsauto.
Leaf

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht