Zekering op de Accupool

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie

Topic author
WesXT
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2020 18:20
Actief als: particulier

Zekering op de Accupool

Bericht door WesXT »

Goeie dag!

Kan iemand mij vertellen wat de 30 amp zekering op de accupool beveiligd van een twingo phase 2 (76-ZL-HJ)?
Ik ben er inmiddels achter dat deze relais B voed maar verder kom ik (nog) niet.

Auto viel stil en deze zekering was doorgebrand, na het vervangen klapte hij direct weer. Zonder relais B kan ik starten en blijft de zekering in maar krijg geen vonk of brandstof.

Zonder deze zekering kan ik de obd2 niet uitlezen (verbindingsfout) en met zekering maar zonder relais krijg ik geen fouten..

Inmiddels een werkplaats handboek gekocht maar daar staat geen elektrisch schema in dus die is nutteloos.
Renault garage wil me uiteraard niet vertellen wat die zekering beveiligd of wat het relais aanstuurt.

Alvast bedankt voor eventuele hulp!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
WesXT
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2020 18:20
Actief als: particulier

Re: Zekering op de Accupool

Bericht door WesXT »

Inmiddels ben ik na (vele) uren zoeken erachter dat de 30amp midizekering motorfuncties doet.
Relais B is het brandstofpomp relais.
Alles blijft intact op de zekering behalve met het relais erin dus ik kan er waarschijnlijk vanuit gaan dat het relais, de relaiskast of de (bedrading naar) de brandstofpomp de problemen geeft..
Voorkomt geen brandstof ook een vonk?
Iemand enig idee of dit relais ook nog iets anders doet als alleen de brandstofpomp aansturen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht