
http://www.autoweek.nl/nieuws/30543/pro ... rder-op-a2
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
http://www.nu.nl/geldzaken/3918967/wieb ... lubs-.htmlOok zouden volledig elektrische auto's helemaal vrijgesteld moeten worden van de motorrijtuigenbelasting. De plug-in-hybrides moeten volgens het alternatieve plan voor de helft belast worden.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ja maar met een auto op Benzine, LPG of diesel kun je meestal op je klompen 500 tot 1000 kilometer rijden. Met een Zoe niet en dat betekent dat de tijdswinst van het sneller rijden teniet gedaan wordt door het tussentijds MOETEN laden. Wat ik bedoel is dat sneller rijden, in dit geval 130km/u, betekent met een Zoe dat je actieradius daardoor een stuk minder wordt. Bij 130 haal je denk ik nog maar een stuk of 90 a 100 kilometer bij warm weer .......... Terwijl je met rustig rijden in mijn geval Den Bosch haalt en tijdens je werk in alle rust kunt laden.Auto's, of deze nu op Benzine, LPG, diesel of stroom rijden zijn zo tussen de 85 en 95 het meest efficient.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut