Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Sinds een aantal weken hoor ik zowel tijdens het stationair draaien als tijdens het lopen in de lage toeren (tot ongeveer 1900 toeren) een zoemend geluid Zodra je boven de +/-1900 toeren komt verdwijnt het geluid.
De garage heeft al meerdere keren geluisterd en horen wel het geluid maar weten niet wat het is.
Ze kunnen natuurlijk wel onderzoek gaan doen maar uurtje factuurtje
volgende week dinsdag gaat de auto nogmaals naar binnen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal, ik zal proberen het kort te houden.
Ik ben in bezit van een erg mooie rode Clio 5 R.S. Line met de 1.0 tce motor met 100pk en 5 versnellingen. De laatste tijd hoor ik bij het wegrijden, en lage toerentallen van de motor, een bonkend...
Anderhalf jaar geleden is mijn motor vervangen door een tweedehandsje met 70k km op de teller. Na gigantisch veel ellende en verschillende garages die constant maar bougies, bobines en weet ik veel wat bleven vervangen terwijl ik duidelijk aangaf...
Ik rij een Renault Mégane Estate 1.3 TCe Intens automaat, en bij stevig optrekken vlak voor het schakelen hoor ik een fluitend of piepend geluid, dat mijns inziens van onder de auto komt. Zou iemand weten wat dit geluid zou kunnen zijn? Mijn vorige...
Hallo,
De ecu van mijn Scenic 2 geeft een te lage spanning aan. Dit gaat wel weer terug naar de normale waarde van 14,2 Volt maar lijkt mij niet goed.
Foto's zijn bijgevoegd.
Weet iemand of dit zo hoort of heb ik een massa / bekabelings probleem?...
Vroeger was ik lid van dit forum, en na een lange tijd en veel omwentelingen ben ik weer terug, dit keer met een nieuwe gebruikersnaam: enfin.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een probleem dat ik ondervind met mijn auto.
Een aantal dagen geleden kreeg ik problemen met het automatisch schakelen in mijn Megane Estate RS uit 2022 (automaat).
Op het moment dat ik de auto in de Drive zet en de rem loslaat bleef deze stilstaan. Een beetje gas geven zorgde ervoor...