Hoi, Renault liefhebbers.
Ik heb een renault clio bj. 1991 1.8 16v echt een mooi karretje. Maar er zijn een paar probleemtjes geweest met mijn droppie. eerst wat het geval was dat een auto monteur door mijn remmen getrap heeft, toen hebben ze ook maar gelijk de motorsteun vast gezet al met al een dure rekening meer dan 900 euro. Doordat men de motor steun heeft vast gezet is de versnellingsbak naar z'n grootje gegaan maar dat hebben we zelf met hulp van een handige kennis een nieuwe in gezet.
Maar wat nu het geval is dat mijn autootje niet lekker meer rijdt! Hij rijdt als een dweil! eigenlijk een betere woordkeuze het is eigenlijk een vliegtuig (heb ook het idee dat ie aan de voorkant omhoog komt) terwijl het zwaartste gedeelte vooraan onder de motorkap ligt maar toch. Ben ook naar een garage geweest en die hebben de banden nagecheckt en ja hij spoorde niet goed en moest uilelijnd worden. Dat is gebeurd maar ze zeiden dat het motorhuis kapot is! Helup nee niet weer z'n duur geintje. Nou wil ik van jullie weten is dat zo of zal ik toch nog maar even naar de dichtsbijzijnde Renault dealer gaan en laat hun maar een ritje rijden en afwachten wat hun zeggen.
Nou het is een heel verhaal geworden ik hoop dat het duidelijk is wat ik hier probeerde te vertellen. gaarne reacties. Want mijn toto staat eigenlijk te koop maar kan er eigenlijk ook weer geen afstand van doen. Maar elke keer gezeik wordt ik ook niet vrolijk van.. (sorry woordschat).
zweven met de clio (niet leuk hoor)
-
Topic author
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 30 jul 2017 19:22
- Actief als: particulier
Wanneer de uitlijning van de auto correct is, wat nu het geval is, dan zou ik ook zo geen idee hebben waar ik het zoeken moet.
Misschien in de banden, misschien versleten draagarmrubbers.
Het is in dit geval misschien een goed idee om langs een dealer te rijden.
Daar zit over het algemeen wat meer ervaring met deze toch wel speciale auto.
Antonio.
Misschien in de banden, misschien versleten draagarmrubbers.
Het is in dit geval misschien een goed idee om langs een dealer te rijden.
Daar zit over het algemeen wat meer ervaring met deze toch wel speciale auto.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-