Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013
Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Als de duvel er mee speelt.
Ik probeer net in te loggen en dat lukt. Ook krijg ik weer een melding dat de auto aangesloten zit met de stekker plus laadstatus. :D
Hopen dat het zo blijft.
Ik druk nu ook op de airco knop...... ik ben benieuwd.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

En...? Warme Zoe?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013
Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Helaas :cry2:
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Huh? Dat zou nu echt moeten werken. Werkt je app wel, krijg je nieuwe statusupdates door in je app? Zo ja dan zou airco via app starten nu ook moeten werken. Voorwaarde is daarbij wel dat je Zoe aan de laadpaal is gekoppeld.
Tevens moet je nu de batterijstatus kunnen opvragen via de app : Accu - Status - Status Bijwerken. Je zou dan een email of sms moeten krijgen met het laadniveau van je batterij (mits laatste info ouder dan 20 minuten).
Laat graag even weten wat jouw bevindingen zijn.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013
Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Hoi Martijn,
Dit kreeg ik net binnen na mijn verzoek.

Welkom null Rietveld, (waar kan ik die null veranderen?)

Het verzoek om batterijstaat van uw auto met het volgende xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kan niet worden verstrekt.
Mogelijke oorzaken:
Uw auto is buiten bereik.
Uw auto is niet gewekt.
Uw auto wordt niet opgeladen.
Er is een fout opgetreden in het data-centrum.

Probeer het later nog eens.

Tot gauw op het Renault Portal.
Het Renault Team
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Aha dit bericht ken ik. Dat betekent dat de functie wel werkt, maar de data op dat moment niet opgevraagd kon worden. Als je het wat later nogmaals probeert krijg je meestal wel de gewenste info.
En die (null) heb ik ook, heel irritant, maar als eindgebruiker kunnen we dit in NL niet zelf veranderen. Moet via iemand van Renault helpdesk, moet ik nog een sr voor indienen.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

17:40 : bij mij ligt ZE Connect er weer uit. Grootste deel van de dag heeft het gewerkt maar momenteel kan ik niet meer inloggen in de ZE Services app. Wie heeft zelfde ervaring op dit moment (17:40) ?
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013
Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Vanmiddag werkte het prima, ik kan nu ook niet meer inloggen :-( Sterker nog de iOS app vliegt er uit. Website ligt er ook uit (ze-services).
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013
Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Statusupdate per 23/1:

- Is Renault Nederland bekend dat er internationaal grote problemen zijn (geweest) met ZE Services? Ja, het is bekend dat er een storing was
- Zo ja, wat was de oorzaak? Een storing/defect in een van de servers
- Zo ja, wat was de impact? Geen communicatie mogelijk voor bepaalde “services” met name Z.E. connect (ZOE) maar ook enkele R-Link functies bij andere modellen
- Zo ja, wanneer wordt het opgelost? Het probleem zou sinds vanochtend opgelost moeten zijn, maar het kan zijn dat het nog niet helemaal ‘stabiel’ is, er worden nog extra controles uitgevoerd.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013
Laatste bezoek: 18 okt 2014 10:42
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

MartijnEV schreef:Aha dit bericht ken ik. Dat betekent dat de functie wel werkt, maar de data op dat moment niet opgevraagd kon worden. Als je het wat later nogmaals probeert krijg je meestal wel de gewenste info.
En die (null) heb ik ook, heel irritant, maar als eindgebruiker kunnen we dit in NL niet zelf veranderen. Moet via iemand van Renault helpdesk, moet ik nog een sr voor indienen.
Dit bericht krijg ik ALTIJD. Een aanvraag voor statusupdate heeft bij mij nog niet een keer gewerkt.

ZE connect is ééń grote bug. Mijn android app crasht altijd als ik de app meer dan een uur of zo niet opgeroepen heb. Herkent iemand dit?

En gelijk maar eens klantrelaties gebeld over mijn openstaande probleem met het niet kunnen updaten van de laadkalender vanuit MyRenault. Dit was in de vergetelheid geraakt en wordt opnieuw weer opgepakt. Dus we wachten verder.

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

electronaut: dit bericht krijg ik ook nog steeds, maar alleen als de Zoe in 'slaapstand' is, d.w.z. als het laden al enige tijd voltooid is. Dus wel aan de stekker maar al langere tijd niet meer aan het laden. De Zoe wordt dan niet gewekt als je via de app om de batterijstatus vraagt. Maarrrrr: als je eerst via de app de airco/verwarming start (dat werkt nu écht wel!), wordt de Zoe wel gewekt, en als je kort daarna de batterijstatus opvraagt, krijg je keurig netjes het bericht.
Voor mij een teken dat er sinds de servercrash van afgelopen dagen weldegelijk ook iets functioneel in de software gerepareerd is wat eerst nooit werkte. Gebruiksvriendelijk of intuïtief is het helaas nog niet, dat blijkt, maar als je eenmaal doorhebt welke trucjes je moet uitvoeren, heb je er erg veel lol van. Hopelijk nu de basis functioneert, gaat het Renault ZE Connect IT team aan de slag met stap 2: gebruikersvriendelijker en intuïtiever maken van de software en de app.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013
Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Bij mij was de weekkalender van het laadprogramma ook gewist.
Zojuist alles weer ingevuld maar het werkt niet meer. Normaal schakelde het laden uit als je de weekkalender activeerde maar nu blijft de auto gewoon laden. Zelf de lading gestopt en toen nog eens de kalender geactiveerd en toen de stekker er weer in gestopt en de auto begint gewoon weer te laden. :think: vaag.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 18
Berichten: 3033
Lid geworden op: 27 sep 2004
Laatste bezoek: 27 apr 2025 21:33
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door renault15.17 »

Datzelfde heb ik ook al gelezen op het Duitse forum.

En gisteravond / vannacht had ik ook een raar verschijnsel: gisteravond heb ik in de auto de oplaadtimer ingesteld op 21:30 u zoals ik wel vaker doe. Vanmorgen was ik benieuwd of de app het deed, dus om 7:10 u even gecontroleerd. En ja de app werkte en gaf een laadstatus aan van 70%. Huh? :shock: Even de e-mail checken en daarin keurig een melding dat het opladen gestart was om 6:15 u..... Wat? Hoezo! Gelukkig hoefde ik vandaag niet ver. In de auto aangekomen stond de oplaadtimer ingesteld op 1:00 u.
Zou er vannacht een reset naar de auto's zijn gestuurd? Of heeft er iemand een andere verklaring?
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013
Laatste bezoek: 13 jun 2017 20:41
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

Nadat ik sinds de 18de geen status updates meer ontvang, klapt de app er nu voortdurend uit als ik wil aanmelden. Hier dus geen enkele voortgang, maar achteruit gang!
Zoe life 2013

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 18
Berichten: 3033
Lid geworden op: 27 sep 2004
Laatste bezoek: 27 apr 2025 21:33
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door renault15.17 »

Sinds afgelopen vrijdag functioneert het bij mij probleemloos. App, Ze-services, e-mails, enz.
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Actief als: particulier
Contacteer:

Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Bij mij werkt de app nu ook prima.

Dat van die 'reset op afstand' op 23 januari kan kloppen; ook afgelopen nacht is dat gebeurd vermoed ik. Namelijk: Met dit weer schommelt normaliter de geschatte actieradius bij volle batterij tussen de ca. 115 en 118 km. Echter op 24 januari en vandaag in de ochtend stond/staat de geschatte actieradius op 123 km. (123 km is voor zover ik weet de 'out of the box' geschatte actieradius).
Bovendien heb ik een dataverversing op 26/01/2014 van 23:14, en dat terwijl de Zoe al urenlang niet meer geladen had of iets anders gedaan had. Normaal krijg je dan tussentijds geen dataverversing.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

fivari
Lid
Lid
Posts in topic: 20
Berichten: 676
Lid geworden op: 21 okt 2013
Laatste bezoek: 09 dec 2019 16:47
Actief als: particulier
Locatie: Herent (Leuven, België)
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door fivari »

Fijn dat het bij jullie terug werkt. Zelf heb ik een laatste update op 25/01/2014 om 17:47.
Op dit moment is mijn ZE online via de PC zelfs gedeactiveerd. Niet dat ik dit zo erg vind. Mijn Life laat toch geen activatie van op afstand toe en het laden gebeurt vooral thuis. Voor het slapengaan kijk ik dan zelf wel even na of alles goed verlopen is.
Afbeelding
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar
Afbeelding zonder ladingsverliezen
www.fivari.be

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Smartrix-Zoe
lid
lid
Posts in topic: 27
Berichten: 272
Lid geworden op: 24 sep 2013
Laatste bezoek: 09 nov 2018 20:05
Actief als: particulier
Locatie: Vleuten
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door Smartrix-Zoe »

Bij mij werkt het nog niet goed. om de paar dagen een melding. Bij statusupdate vraag krijg ik elke keer de melding de de auto buiten bereik staat of dat er iets is met het data center. Ook de kachel inschakelen werkt niet.

Daarnaast is mijn laadkalender gewist en heb ik afgelopen vrijdag die opnieuw ingevuld. Ondanks de activatie van de kalender ging de auto toch laden terwijl het nog geen 23 uur was. Na wat testjes heb ik het opgegeven en de auto bleef laden met geactiveerde laadkalender. Het was toen 22 uur. Volgende ochtend kom ik bij de auto en blijkt de auto tot 23.00 geladen te hebben en was de accu dus nog maar voor 40% gevuld. En nee..... ik had niet de instellingen van de laadkalender verkeerd om. :D

Hij staat nu maar weer op altijd laden.
Naast de Zoe als 2e auto een Model X

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013
Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Bij mij geeft de ZE app op IOS de status weer van 23/01/2014 14:54.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 33
Berichten: 1880
Lid geworden op: 21 dec 2013
Laatste bezoek: 13 okt 2024 20:31
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door GertjanVB »

Alles hier up and running.

Wat ik hier op mijn Mac niet zie, als ik het plaatje van fivari vergelijk, is de optie "MY ZE ON LINE". Daarvoor moet ik naar een andere site.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erijder
lid
lid
Posts in topic: 20
Berichten: 161
Lid geworden op: 14 sep 2013
Laatste bezoek: 13 jun 2017 20:41
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door erijder »

Bij mij zelfde scenario als smartrix-zoe. Kalender gewist, opnieuw ingesteld maar auto gaat toch laden. Ook de app en computer geven nog altijd de status van de 18de. Heel irritant allemaal. Dit moet in 10 dagen toch op te lossen zijn. Problemen worden alleen maar groter. Heel irritant en morgen maar eens bellen met dealer en renault nl.
Zoe life 2013

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013
Laatste bezoek: 18 okt 2014 10:42
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

electronaut schreef:n gelijk maar eens klantrelaties gebeld over mijn openstaande probleem met het niet kunnen updaten van de laadkalender vanuit MyRenault. Dit was in de vergetelheid geraakt en wordt opnieuw weer opgepakt. Dus we wachten verder.
Ja en na veel excuses dat mijn call ergens in de digitale vergetelheid geraakt was, beloofde de zeer vriendelijke dame (een verademing na wat korzelige gesprekken met enigszins geïrriteerd overkomende heren), dat ze er gelijk achteraan zou gaan. En ze heeft woord gehouden. Vanaf vandaag kan ik weer met mijn laptop de kalender wijzigen. Renault kán het wel, als ze maar willen. :clap:

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mouw
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 61
Lid geworden op: 13 dec 2013
Laatste bezoek: 17 dec 2020 09:34
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door mouw »

Sinds gisteren werkt Z.E services bij mij en het Discoverypack is geactiveerd. Inloggen via MyRenault werkt goed. Maar inloggen via de IPhone app lukt niet. Meldt gebruikersnaam of wachtwoord onjuist. Log in met de zelfde gebruikersnaam en wachtwoord als in MyRenault. Klopt dat of doe ik iets fout.

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

GertjanVB
Donateur
Donateur
Posts in topic: 33
Berichten: 1880
Lid geworden op: 21 dec 2013
Laatste bezoek: 13 okt 2024 20:31
Actief als: particulier
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door GertjanVB »

Nee dat werkt niet. Ga naar https://www.services.renault-ze.com en registreer je als ingezetene van België. Dan krijg je je login, daarna aanpassen naar Nederland en kun je je op de App aanmelden
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013
Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Ik zou die truc toch afraden; zelfde geintje uitgehaald destijds en ik kon inloggen maar het bleef aanmodderen (sommige zaken werkten niet). Ik zou je dealer vragen dit te regelen via RNL!
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 18
Berichten: 3033
Lid geworden op: 27 sep 2004
Laatste bezoek: 27 apr 2025 21:33
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door renault15.17 »

avdvee schreef:
Ik zou die truc toch afraden; zelfde geintje uitgehaald destijds en ik kon inloggen maar het bleef aanmodderen (sommige zaken werkten niet). Ik zou je dealer vragen dit te regelen via RNL!
+1.

Daar is je dealer toch voor. Hoort gewoon bij het netjeas afleveren van je Zoe.
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013
Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Iets anders, en ik plaats het hier omdat ik een causaal verband vermoed, mijn Rlink/ TomTom is de laatste week echt ver-schrik-ke-lijk langzaam op sommige momenten. Sinds de aflevering in oktober 2013 was het systeem (geheel Rlink/ TomTom) al niet echt lekker snel maar nu lijkt het systeem met enige regelmaat, met name na opstarten, totaal te bevriezen bij mij. Vandaag 2x ervaren dat ik bijna 5 minuten aan het rijden was voordat ik in TomTom een route kon invoeren. Maar ook dat de radio zo hard stond als gevolg veelvuldig drukken dat ik de auto langs te kant moest zetten om door middel van contact aan/ uit weer verder te kunnen. En dat op de snelweg. I

Wat ik graag zou weten is a) of er mensen zijn die dit ook ervaren b) op welke momenten en c) sinds wanneer?

Ik had er tot voor kort namelijk geen last van.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links



renault15.17
Global Moderator
Global Moderator
Posts in topic: 18
Berichten: 3033
Lid geworden op: 27 sep 2004
Laatste bezoek: 27 apr 2025 21:33
Actief als: particulier
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door renault15.17 »

Zoals al eerder geschreven, sinds afgelopen weekend functioneert alles (R-link, app, my renault, radio, TT) weer 100% probleemloos bij mij.
Don't HURRY, be happy!

R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

Bij onze Zoe werkt alles prima, behalve de verwarming timer via de app.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

PieterZoe
lid
lid
Posts in topic: 16
Berichten: 941
Lid geworden op: 04 jul 2013
Laatste bezoek: 15 jan 2024 16:25
Actief als: particulier

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door PieterZoe »

Arnold, Ik heb precies hetzelfde. De audio springt ook steeds terug naar USB als ik de auto inschakel. Hopelijk gaat de volgende update verlossing bieden. Pieter

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

electronaut
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 216
Lid geworden op: 18 okt 2013
Laatste bezoek: 18 okt 2014 10:42
Actief als: particulier
Locatie: Leiden

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door electronaut »

renault15.17 schreef:Zoals al eerder geschreven, sinds afgelopen weekend functioneert alles (R-link, app, my renault, radio, TT) weer 100% probleemloos bij mij.
Echt 100%? Nooit dat je inplugt en je app geeft aan dat hij losgekoppeld is? Of dat je laadt, en het laadniveau wordt niet bijgewerkt? Of je parkeert je auto en de app blijft het batterijniveau weergeven van 15 minuten voor het eind van de rit? Krijg jij echt al die statusupdates binnen?

En werkt de airco timer vanaf de app of website bij jou wel? Ik had de indruk dat die bij niemand werkte.

Als het bij jou kan werken, waarom dan bij de meeste anderen niet? Ik ga je nummer aan Renault doorgeven, kunnen ze je auto in besslag nemen en ontleden. In de naam van de wetenschap zullen we maar zeggen. :D

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcoZE
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jun 2013
Laatste bezoek: 08 mar 2018 20:30
Actief als: particulier
Locatie: Kesteren

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MarcoZE »

@ Arnold: Vanmorgen 5x radio opnieuw opgestart. Elke keer begint de USB met muziek weer bij het eerste nummer.
Meer dan een half jaar heeft mijn bluetooth connectie met Iphone 5 goed gewerkt. Sinds een maand niet meer. Twee weken geleden in een keer wel. Sinds vorige week niet meer. Hele telefoonmenu is niet op te roepen. Connectie maken lukt dus ook niet. Dus probleemloos nou nee.
Marco van Dijke Renault ZOE Intens Blanc Nacré Mei 2013

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

MartijnEV schreef:Bij onze Zoe werkt alles prima, behalve de verwarming timer via de app.
USB stick voor muziek gebruiken wij niet, dus daar heb ik geen ervaring mee. Maar van een trage R-Link hebben wij ook nauwelijks last (alleen even kort na de start van de auto, als tekefoongegevens gesynchroniseerd worden is R-Link eventjes traag, daarna niet meer).
Misschien is het voor degenen met trage R-Links een idee om even uit te proberen of het traag reageren van R-Link is opgelost als je de USB stick niet gebruikt/er uit haalt? De iPhone laden wij dus niet via de USB aansluiting maar via de sigarettenaanstekerplug met zo'n adaptertje.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

avdvee
lid
lid
Posts in topic: 31
Berichten: 846
Lid geworden op: 02 okt 2013
Laatste bezoek: 04 dec 2017 13:50
Actief als: particulier
Locatie: Amsterdam

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door avdvee »

Misschien is het voor degenen met trage R-Links een idee om even uit te proberen of het traag reageren van R-Link is opgelost als je de USB stick niet gebruikt/er uit haalt? De iPhone laden wij dus niet via de USB aansluiting maar via de sigarettenaanstekerplug met zo'n adaptertje
Wij gebruiken geen USB kabel; louter BT. Het vreemde is echter dat dit voorheen geen probleem was. Ik vraag me serieus af wat er zodanig anders is dat het optreedt. Omdat ZE Services nu al weer een week week 'blijft hangen' vermoed ik een causaal verband.
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MarcoZE
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jun 2013
Laatste bezoek: 08 mar 2018 20:30
Actief als: particulier
Locatie: Kesteren

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MarcoZE »

@martijn hoe luister je dan muziek? Een cd speler is er ook niet.
Marco van Dijke Renault ZOE Intens Blanc Nacré Mei 2013

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 46
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013
Laatste bezoek: 28 mar 2019 15:54
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Geen nieuwe data meer in ZE Services App

Bericht door MartijnEV »

@MarcoZE. Tot nu toe (in tegenstelling tot in de andere - ICE - auto) nog weinig: ik luister soms naar de radio, maar meestal, genietend, luister ik naar... het subtiele geluid van de elektromotor en vooral: de stilte :-D

Ik zal binnenkort eens testen hoe het afspelen van iPhone 4S muziek via BT verloopt, namelijk of R-Link in onze Zoe dan ook 'stabiel' blijft.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode: ZE Services App[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
HTML: ZE Services App" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" />
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht