Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Eerst en vooral heb ik hier enkel problemen met U en met niemand andersTall schreef:"Terug van effe weggeweest wegens ziekte" jaja, waarom had je dan je profiel verwijderd?Domi1963 schreef:Hallo,
Terug van effe weggeweest wegens ziekte.
Intussen is mijn Talisman 4 maand oud en heb ik 8000 km gereden. Intussen tijd zijn ook heel wat problemen opgelost en sommigen ook niet...
1) software-update naar 2.2.18.590 > ok
2) smartphones welke niet meer automatisch verbinding maakten na batterijwissel > ok. Terug alles naar fabrieksinstellingen zetten op de R-Link 2 bracht de oplossing.
3) massage stoelen werkten meer niet dan wel > ok
4) zetel en spiegel geheugen bleven niet steeds bewaard in het geheugen > ok
5) Het pre-crasch systeem werkte niet meer en is opgelost met de update van de R-Link 2 > ok
6) De centrale middenarmsteun kraakt bij er op te steunen. Is NIET opgelost. Er is nog geen oplossing voor handen > niet ok
7) De chauffeursstoel schuurt tegen de middenarmsteun. De dealer gaat dit zelf oplossen met onderlegplaatjes te monteren, met 2 gaten in, op de originele bevestigingsgaten van de rails en deze zo 10 mm meer naar de buitenkant te bevestigen. RN heeft hiervoor geen oplossing... > ok na montage.
de sfeerverlichting fluctueerde constant. Is opgelost met software-update > ok
9) onmogelijk de nieuwste kaart te installeren na update R-Link 2. Is nog in behandeling > niet ok
10) bij het achteruit rijden in het donker branden beide voorste mistlampen? Is normaal blijkt de Kadjar en nieuwe koleos hebben deze gadget ook > ok
11) Dan het tankprobleem is ook opgelost. Bij het aangaan van het reservelampje en dan 50 km extra rijden kon ik maar 30 à 35 liters benzine tanken. Bijstellen van de benzine meter was de oplossing. Toen bij mij het reservelampje brande en ik 50 km extra reed bleek er nog ongeveer 19 liters in te zitten. Na bijstellen benzinemeter en bij het branden van het reservelampje kan ik nu 45 liters tanken. > ok
12) En tot slot, op 26 september is de EDC 7 versnellingsbak en de dubbele koppeling + dubbel massa vliegwiel vervangen wegens het gekende woos/piep geluid en schokken bij het schakelen. De nieuwe bak zit er nu 1200 km onder en schakelt nu boter zacht zonder schokken en bijgeluiden. Enkel ‘ s morgens bij koude motor en bij het in D plaatsen van de versnellingsbak voel ik een schok??? In R - N - P geen schokken. Hij doet dit slechts één enkele keer iedere ochtend. Na 2 meter te hebben gereden mag ik de pook verzetten zoveel ik wil dan schokt er niets meer in geen enkel verzet... > niet 100% ok
Zo ik hoop dat ik het nu heb gehad want wat rijd die Talisman toch heerlijk en zuinig. TCe 200 = 7,5 gemiddeld verbruik.
Mocht er iemand raad weten voor de krakende middenarmsteun dan ben ik een en al oor.
Je was in uw gat gebeten omdat je door meerdere mensen op uw plaats bent gezet omwille van uw tegenstrijdige berichten.
Het blijkt nu nog niet anders te zijn.
Bij de meeste problemen van anderen was uw antwoord steevast "dat probleem herken ik niet".
Nu kom je terug en uwe halve wagen is onderhanden genomen.
Het spijt me, maar ik geloof niet veel meer van wat je zegt.
Ten 2de werd mijn profiel gehackt en NIET verwijderd, Kun je navragen bij de Admin.
En ten 3de sinds mijn Chronische ziekte en het tijdelijk verlaten van het forum zijn er bijna 2,5 maand verlopen waarop de problemen zich gemanifesteerd hebben. En ik wil U gerust het telefoonnummer van mijn dealer geven dan ga je zien hoe daar alles is in zijn werk is gegaan.
En verder wil ik op U niet meer reageren. U zit van in het begin op mijn kap.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk