Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Je hebt gelijk Gertjan.
Zal eens overwegen een CanZE aan te schaffen.
Zoveel vragen en meten is toch weten.
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Je hebt gelijk Gertjan.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Overigens ken ik met mijn oude ZOE niet veel Fastned stations waar ik geen 43kW kan ladenVoor wat betreft Fastned: er is door beide partijen wel uitgebreid naar gekeken maar de oplossing is niet eenvoudig te vinden, vooralsnog lijkt het erop dat we genoegen moeten nemen met de 22kW oplossing (wat niet wil zeggen dat er niet doorgezocht wordt naar een oplossing!)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
@Ronald - Weet je misschien ook wat Renault Nederland in zulke gevallen zal doen? Worden de Zoe's die laadproblemen ondervinden dan technisch alsnog aangepast? Of is er een andere oplossing?rvdput schreef:. Met Renault Nederland hebben we afgesproken dat ZOE rijders die problemen ondervinden door het terugdraaien van deze workaround met hen contact kunnen opnemen via 0800-0303. Let op, het betreft alleen 'oudere' ZOE's.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Dat klopt: AC via de Type 2 stekker (en achterliggende protocol & netwerkstructuur) staat geen hogere vermogens toe dan 43kW. Dus alle vermogens daarboven gaan via DC. De (nabije) toekomst is laden met honderden kilowatts, bij hogere battery voltages (Misson-e van Porsche: 800 Volt), dus per definitie DC.VanAssen schreef:Uit NU.nl vandaag.
http://www.nu.nl/gadgets/4358111/automa ... uropa.html
AC laden wordt niet "meer" genoemd.
Note: Verkeerde topic dan graag verplaatsen.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hier ben ik zelf ook benieuwd naar gezien mijn Zoe een oude dame is.MartijnEV schreef: @Ronald - Weet je misschien ook wat Renault Nederland in zulke gevallen zal doen? Worden de Zoe's die laadproblemen ondervinden dan technisch alsnog aangepast? Of is er een andere oplossing?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut