Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
2004 zit je nog in de phase 1 (2002-2006), 2006-2008 is de phase 2 (facelift).
Heb zelf een vroege phase 1 (2003) gereden met veel plezier.
Phase 2 is op enkele punten inderdaad technisch verbetered, maar de grootste wijziging was cosmetisch (andere neus, andere achterlichten, frisser interieur, etc)
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Nee, ze zijn vrij probleemloos maar je kan natuurlijk altijd pech hebben.
Zelf vind ik het belangrijk dat de auto er netjes bij staat, dat zegt ook veel over hoe de vorige eigenaar ermee omsprong.
Grootste nadeel van de Megane II vonden wij de beperkte ruimte op de achterbank (beenruimte).
En door het "kontje" is de kofferbak ook niet echt riant.
Ik zou dus als het even kan voor een Grand Tour (station) gaan, al mis je dan wel het mooie kontje
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Heb zelf nu net een week m'n eerste Renault, en dus een Mégane. Wel een 2006 model maar laat je niet afschrikken door de kinderziektes verhalen over de 2003/2004 modellen. Veelal zaten die in de eerste 2003 modellen. Een goede proefrit en alle electronica testen doet wonderen, werkt er iets niet dan zorg je dat het gerepareerd is voordat je 'm koopt. Ga als het enigzins kan voor een originele Dealer auto. Die verkopen geen rotzooi. Ik kan je http://www.velserbeek.nl aanbevelen. Heb de mijne er vandaan, uitermate tevreden over zowel de auto als het bedrijf. Niet alleen werd de auto als nieuw afgeleverd ook was de gehele airco opgeschoond, bijgevuld en stekkers vervangen, tevens heeft men de distributieriem vervangen. Allemaal bij de prijs in. Bij de juiste uitvoering krijg je overigens ook nog veel luxe en rijplezier voor je geld en je zit de 3/5 deurs van dit type niet veel (meer) rijden dus rij je ook nog iets bijzonders.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
Hallo Allen,
Ik ben in het bezit van een Twingo uit 2004 met quickshift automaat, wanneer de auto stilstaat bij een stoplicht met de voet op de rem trilt de auto behoorlijk. Hoort dit, en zo nee, wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Alvast bedankt. :)
Ik heb een Renault Espace IV, 2.0T van 2004. Nadat ik storing in mijn radio stuurbediening kreeg, heb ik besloten om de Radio en CD wisselaar die achterin de kofferbak in een klein kastje was geinstalleerd eruit te bouwen. Ik had...
Beste leden hallo,
Ik kreeg een Radio probleem in mijn espace IV, 2004. Nadat ik het geluid via mijn stuurbediening hendel op mute met geluid harder en zachter samen aantal seconden vast hield, kreeg ik de melding op het dashbord boven bij het...
Beste lezers
Mijn dochter haar modus is de stuurbekrachtiging defect en ze wil hem niet meer laten repareren
Wellicht dat iemand deze auto voor 250 eur wil overnemen,voor onderdelen of om op te knappen
Recent achter remklauwen vervangen
Motor...
Ik heb nu 6 maanden een Kangoo 1.6 16V Automaat (4 bak)...af en toe, als hij warm is gereden gaat het Opschakelen met een klap, dat is vooral als ik flink accelereer...bij rustig optrekken is dat probleem veel minder aanwezig.
Ook wil hij, als ik...
Hoi,
Ik ben in het bezit van een Twingo 1 uit 2004 met airco, en wil graag het interieurfilter vervangen. Ik las dat de versie met airco deze itt tot de versie zonder die standaard heeft, maar het gelinkte topic met uitleg was uit 2005 en de foto s...