Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Renault Twingo 1.5 diesel nieuw aangeschaft bouwjaar 2012 met 10.000 km , ik ben zeer te vrede over mijn diesel auto. alleen het aangrijpingspunt van de koppeling zit zeer hoog. hij zit op het eind van het pedaal voordat de auto vooruit komt. zit het aangrijp punt van de koppeling altijd zo hoog. en is dit probleem te verhelpen bij de garage?
Koppeling hoort niet helemaal bovenaan pas aan te grijpen.
Je hebt nog garantie, laat de garage eens kijken naar dit probleem.
Er is elk geval niks af te stellen aan de koppeling..
Beste Ronald ,
Je wagen heeft een hydraulische koppelingsysteem waar je niets kan aan regelen. dit werkt met een hydraulische druklager en een werkcilinder( aan pedaal ) enkel te ontluchten zoals remciquit.
Je moet toch enkele cm over hebben na het ingrijpen van de koppeling anders zou deze gaan slippen .
eens een vergelijk maken met een andere wagen ?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Nu we op vakantie zijn in Spanje heeft de turbo van mijn Espace V (initiale Paris) van 2017 met 150.000km op de teller heeft het begeven.
Ik heb helemaal geen idee wat zo'n herstelling mag kosten, maar ik ben wel enorm geschrokken...
Kanggo 2001 1.4 benzine
Hallo, weet iemand waardoor het komt dat de radiator ventilator soms niet aanslaat? Temperatuur loopt dan te hoog op bij stationair.
Laatste tijd ook startproblemen. Kan dit te maken hebben met temperatuur sensor?
Groet, Onyx.
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...
Ik heb twee weken geleden een scenic gekocht, een fijne auto. Ik merkte alleen dat er niet zo veel pit in zat en met versnellen maakt hij te veel toeren, waar hij na het schakelen naar de volgende versnelling kort op blijft hangen en...
Ik heb wat rare problemen met de koppeling van mijn Master uit 2008.
Het koppelingspedaal bleef soms hangen dus ik heb de master cilinder vervangen en de boel ontlucht, maar ik heb nu nieuwe problemen... Namelijk dat de koppeling...
Vandaag langs de renault dealer geweest omdat de wagen zo nu en dan stottert met het optrekken. Kreeg te horen na testrit en uitlezen dat het waarschijnlijk aan de koppeling ligt en kosten rond de 2k :cry2: