Of mistlampen die het wel of niet doen.
Voor zaken die echt van belang zijn is het natuurlijk wat anders.
Wel typisch dat degene die mijn auto's wel eens keurde hem wel door de apk kreeg, maar liet je hem voorkeuren+maken bij hem, dan vonden ze bij de dealer toch weer een apk-afkeurpuntje. het is misschien ook maar hoe secuur je bent of hoe streng
Update: de aanjager doet het nogsteeds niet in stand 1-4. Morgen maar even het geheel eruit halen en goed schoonmaken, en naar de koolborstels kijken. Geen idee trouwens of het op een zekering zit......
Ik heb een andere blower+kachelweerstand liggen om te ruilen.
Er ligt ook een halve dennenboom rondom de blower zag ik

Update 2: Wat een ellende: zekering is goed, andere blower+kachelweerstand erin gezet: nog niets in stand 1-4
Waar kan ik het dan nog zoeken: in de bediening op het dashboard zelf? Of koolborstels of........helaas heb ik van elektronica geen barst verstand

Update 3: Hij doet het in stand 1-3, maar als je van stand 2 naar stand 3 gaat slaat ie nogal eens af, en contact aan of uitzetten heeft tot gevolg dat ie het soms wel en soms niet doet.
Update 4: stand 1-4 doet het 'opeens' weer. Geen rare dingen meer gedaan na de 3e update. Na contact af zetten en aan zetten blijft ie het doen.
Ik snap er geen bal meer van

Waar zou het mogelijk aan kunnen liggen, of is h et verstandiger om een andere blower aan te schaffen.