Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik las hierover in een artikel in een dagblad, maar ik ben er zelf nog niet gaan laden.Deze laadpalen staan er.
Ze kunnen bediende worden met de laadpas van TheNewmotion.
Ze hebben vermoedelijk, zoals bijna alle BlueCorner laadpalen, een vermogen van 22 kW.
In het artikel las ik dat de voorziene parkeerplaatsen zeer regelmatig ingenomen worden door gewone voertuigen.
Ik had recent trouwens verscheidene malen hetzelfde probleem: te Zeebrugge: twee parkeerplaatsen geICEd (ICE=internal combustion engine), te Lier: twee parkeerplaatsen geICEd.
gisteren in het station van Namen echter: de parking volledig vol, ik heb moeten aanbellen aan de slagbomen om binnen te geraken, maar vijf van de zes parkeerplaatsen voor de laadpalen vrij.
Ik las hierover in een artikel in een dagblad, maar ik ben er zelf nog niet gaan laden.
Deze laadpalen staan er.
Ze kunnen bediende worden met de laadpas van TheNewmotion. Zie dit artikel
Ze hebben vermoedelijk, zoals bijna alle BlueCorner laadpalen een vermogen van 22 kW.
In het artikel las ik dat de voorziene parkeerplaatsen zeer regelmatig ingenomen worden door gewone voertuigen. De laadpalen zien eruit zoals te zien op de inhuldigingsfoto's van EVA: http://www.elektrischevoertuigeninactie.be/updates/fotos-inhuldigingen-oplaadeilanden
Ik had recent trouwens verscheidene malen hetzelfde probleem: te Zeebrugge: twee parkeerplaatsen geICEd (ICE=internal combustion engine), te Lier: twee parkeerplaatsen geICEd.
gisteren in het station van Namen echter: de parking volledig vol, ik heb moeten aanbellen aan de slagbomen om binnen te geraken, maar toch vijf van de zes parkeerplaatsen voor de laadpalen vrij.