Activeren van ZE Inter@ctive (tweedehands Zoe)

Gebruikersavatar

Topic author
Jeroen89
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2022 09:35
Actief als: particulier

Activeren van ZE Inter@ctive (tweedehands Zoe)

Bericht door Jeroen89 »

Wellicht heeft iemand hier ervaring, ik kom er niet uit en kan ook geen ander topic vinden waar ditzelfde in voorbij komt. Sinds afgelopen week zijn wij blij met onze tweedehands Zoe uit 2017. De dag na de aankoop heb ik contact opgenomen met klantenservice van Renault om de app te kunnen gaan gebruiken. Die vrouw heeft me aardig op weg geholpen tot aan het activeren van ZE Inter@ctive op mijn My Renault account.

Daarna moesten we tot 72 uur wachten voor het gesynchroniseerd kon worden met de auto, vreemd in deze tijd maar ok, op een gegeven moment was de auto gekoppeld maar ik kan nu echt bar weinig met de My Renault app, geen info over de SoC of opladen en ook geen locatie, niets eigenlijk. Ook bij “connected services” verspringt er van alles continu, de ene keer hebben we wel een jaar ZE Inter@ctive, dan is het weer weg, 3 maanden Coyote (ofzoiets) en dan verdwijnt het weer en ook wel eens Battery Service :/ Er stond ook carrosserie garantie van 8 jaar, die zie ik nu helemaal niet meer terug. Heel wazig allemaal. Heb de alternatieve Zeddy app ook gedownload om te proberen maar daar staat alleen de buitentemperatuur (en vast op 17 graden).

Hoe ga ik dit aan de praat krijgen? Moet er nog iets in de auto gedaan worden hiervoor? Of moet ik echt naar een Renault garage voor hulp?

Alle ervaringen zijn welkom! :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
  • Een tweedehands Twingo ZE - wat kom je tegen?
    door rmas » » in Algemeen Z.E.
    0 Reacties
    65 Weergaves
    Laatste bericht door rmas
  • Activeren camera en parkeersensoren
    door Edsol » » in Kadjar
    0 Reacties
    607 Weergaves
    Laatste bericht door Edsol