Advies luguna coupe 3.5 V6

Plaats reactie

Topic author
Hakima
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2015 00:35
Actief als: particulier

Advies luguna coupe 3.5 V6

Bericht door Hakima »

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum. Misschien dat ik binnenkort ook een renault rijder ben.

Ik zal me eerst netjes voorstellen. Ik heet Hakima, woon in Amersfoort. Ben gek op auto's.

Nu wil ik jullie graag om advies vragen. Ik heb een hele mooie renault laguna coupe 3.5 V6 gezien die te koop staat. De auto is van 2009 en heeft nu 161000km gereden. Het is een hele mooie auto die ook nog geweldig rijdt.
Weten jullie of zo'n auto duur is in de onderhoud (jaarlijkse beurt, onderdelen die vervangen moeten worden enz enz) of dat er bepaalde dingen zijn waar ik op moet letten. Ik kan er op het internet en hier op het forum niet veel over vinden. Het verbruik van de auto vind ik niet zo belangrijk omdat ik op jaarbasis niet zoveel kilometers maak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



BDP
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 apr 2015 12:13
Actief als: particulier

Re: Advies luguna coupe 3.5 V6

Bericht door BDP »

Zelf kan ik je geen advies geven betreft de motor op zich, wel heb ik er al veel goede dingen voor gelezen. Echter weet ik niet of het wel zo veel meer gaat bieden tov een 2liter.
Zelf heb ik een 2.0 dci naar alle tevredenheid. Comfortabel, voldoende vlot, goede afwerking en toch gevoel om met iets speciaal te rijden. De coupé is dus zeker een aanrader, die bepaalde motor weet ik niet. Zal zeker leuker rijden zijn maar ik vermoed niet dat de meerkost van aankoop en onderhoud het wint.
Lgauna coupé III 2.0 DCI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht