Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo ik heb een Clio initiale 2004 met Carminat CD navigatie
Nu kan ik een Carminat DVD speler overnemen.
Kan ik deze zo uitwisselen of kont daar meer bij kijken
Ik ben Ronald uit Groningen en heb afgelopen november een Renault Clio gekocht. :) Ik dacht kom me even voorstellen. Het is niet zo'n fantastische foto, maar toch... Wel leuk, zo'n forum! Ik kijk rustig even rond. :wink:
Hallo allen, ik ben nieuw op dit forum aangezien ik van plan ben een clio 2.0 16v sport (RS) te kopen, nu is mijn vraag; zijn er verschillen tussen het model tot mei 2001 en het model erna behalve dan de uiterlijke verschillen en dashboard?...
Hallo allen, ik ben nieuw op dit forum aangezien ik van plan ben een clio 2.0 16v sport (RS) te kopen, nu is mijn vraag; zijn er verschillen tussen het model tot mei 2001 en het model erna behalve dan de uiterlijke verschillen en dashboard?...
Ik ben Angie, een 19 jarige meid uit Bladel ( nouja, eigenlijk Diessen )
Ook ik rijd in een Renault Clio (1.4 automaat ) 8)
Automaatbak is helaas al kapot geweest, heb ik toen laten reviseren ( duur grapje :cry: ) maarja, hij rijd...
Ik overweeg om in de toekomst een 1.5 DCI aan te schaffen. Ik rijd voor mijn werk een clio benzine (campus) voorlaatste model dus (vanaf 2001 op de markt) ik vind ze super goed rijden, een heerlijk zitten. een diesel (tzt prive...
Wij verkopen NIEUWE automatten voor u Clio type 2 en 3 voor maar 20 euro in verschillende uitvoeringen velours ruit motief etc. Stuur een mail naar denise.robert@12move.nl Opsturen is geen probleem komt er alleen 6,20 verzendkosten bij
:oops: Helaas kan ik nergens op het Topic iets vinden over de Clio 1.4 16V Extreme.
Zou graag alles willen weten van dit type.
Van wanneer tot wanneer werd deze geproduceerd.
Die van mij is van juni 2002 (en valt onder de...
Ik ben op marktplaats al een paar x een Renault B/C 57 dit lijkt op de foto precies op een clio zijn er ook verschillen of is het bij wijze van spreken gewoon een clio
Ik ben niet zo thuis in de auto wereld aangezien ik meer een moto-freak ben maar in het dagelijkse leven heb je toch iets leuks op 4 wielen nodig en in België liefst nog met een dak. ;)
Vanavond - op een vrijdagavond dan nog - heb ik wat...
hallo,ik heb een vraag ik heb sinds kort een clio rt uit 1991 en ik vind het een heerlijke auto ben er zeer tevreden over.Graag zou ik omdat zelf in de GGZ werk ook als hobby aan deze auto willen sleutelen ik denk dan aan beurten enzo.
Is er iemand...
Ik ben van plan om een Clio RN 1.9D te kopen, volgens de site van autoweek is ie heel zuinig, maar ik weet niet hoe objectief dat is. Zijn er hier mensen die dit type hebben (of een andere...
ik ben opzoek naar iemand die mij kan vertellen welke modellen clio's erzijn
welke bouwjaren daarbij horen en de type aanduiding
evt met foto's zou helemaal perfect zijn
Ik zit met het volgenden probleem ik ben in het bezit van een clio 14 si 16v
ongeveer 5 maanden geleden bij de renault dealer de water pomp en distrbuitieset en aandrijfriem vervangen
nu 3000 kliometer verder is afgelopen weekend...
Ik zit met het volgenden probleem ik ben in het bezit van een clio 14 si 16v
ongeveer 5 maanden geleden bij de renault dealer de water pomp en distrbuitieset en aandrijfriem vervangen
nu 3000 kliometer verder is afgelopen weekend...
Ik rij al een aantal jaren Renault (Clio 16V 2.0, Clio Williams, nu Clio 16V 1.8) en heb van mijn huidige Clio alleen een duits-talige handleiding. De grote lijnen zijn te bevatten, maar als je echt iets wilt weten, wordt het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum