Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heerlijk weer hier vandaag en droog, dus tijd om te kijken of mijn Fuego er na weer een winterslaap (buiten!!) nog zin in had.
En of, binnen 20 seconden liep hij en wat nog gekker is, alles deed het nog.
Na ja alles, alleen het linker raam had er...
Voor de liefhebbers.
In de uitgave maart 2006 (nr 3) van Oldtimer Markt staat een 6 pagina's groot artikel over de Renault Fuego.
Dit Duitstalige blad is onder andere bij de Primara winkels te koop en ligt nu nog in de winkels.
Hoi,
Mijn Fuego staat op dit moment bij de garage om voor een dikke 1000 euro klaargemaakt te worden voor de APK. Dat is een hoop geld. Maar er moet ook een hoop worden gedaan. Nieuwe remleidingen, rubbers, nieuwe banden en nog een paar kleinere...
Hoi,
Is er iemand die bijhoudt welke Fuego's er in binnen en buitenland worden aangeboden?
Ik speur zelf regelmatig de verschillende websites af, maar als er al zo'n overzicht bestaat, is het nog handiger.
Groet, Meerten
In ca. 1983 heb ik een Renaul Fuego GTX 2.0 gekocht.
In een lokale krant stond een advertentie van een Saab dealer in Gorinchem. Hier stond een 2e hands Fuego te koop. De auto was van een man geweest Uit Alblasserdam die hem na een goed jaar had...
Hoi,
Mijn Fuego en Celica zijn hard aan een opknapbeurt toe. Het zou fijn zijn als er ergens in Nederland een locatie komt waar je onder begeleiding (tegen betaling eventueel) kan werken aan je auto. Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een set...
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat we maar vele fijne kilometers in onze Fuegos mogen afleggen.
Ik ben gisteren weer even gaan kijken naar de Fuego waar ik belangstelling voor heb. Helaas was het door de drukte niet mogelijk om een proefrit te maken....
Tja, ik heb al wel vaker door dit forum gebladerd, maar vond het wel wat rustig.
Uiteraard komt het pas tot leven als alle lezers actief participeren.
Bij deze.
Ik heb een topic speciaal voor mijn Fuego aangemaakt, waar ik dan mijn ervaringen of...
Hi,
Ik rij momenteel in een Fuego op lpg, maar het is heel goed mogelijk dat ik die het komende jaar moet gaan vervangen. Ik heb wel een nieuwe Fuego op het oog, maar zonder lpg. Die zal ik moeten laten inbouwen. Een andere mogelijk is een Fuego...
Ik heb met veel interesse deze site gelezen en mijzelf dus nu aangemeld.
Leuke site! Abosluut! Ervaringen uitwisselen en tips van ander Renault-freaks is altijd leuk en handig.
Zelf ben ik een enorme Renault gek, hoofdzakelijk de Fuego.
Alleen zijn...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum