Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn Espace uit 2000 heeft een elektrisch verstelbare bestuurderstoel, welke sinds een week niet meer naar voren/achteren wil. Je hoort het motortje wel, en het lijkt of de stoel scheef trekt. De overige bediening (omhoog/laag etc) werkt nog prima....
Ik heb een Grand Espace uit 1999 en nu is er iets afgebroken bij het slot van de achterklep. De handle om de achterklep te openen valt helemaal naar binnen.
Hoe krijg ik de achterklep nu nog open. Vanaf de binnenkant kan ik niet bij de schroefjes...
Het zijportier van onze Renault Grand Espace uit 2002 gaat niet meer open.
Hij klemt niet of zo maar er zit totaal geen beweging meer in. Alsof hij op slot zit.
Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad??
Als ik mijn aanjager of airco aandoe krijg een muffe lucht in de auto.
Komt het misschien van de interieur filter? En waar zit die filter?
En ik heb geen zin om van die luchtverfrisser in de auto te hangen. En daar los je het probleem ook...
Weet iemand of ik een adapter nodig heb om een Thule dakkoffer aan de dakspolers vast te maken?
Ik ben namelijk van plan om, voordat ik op vakantie ga, een Thule dakkoffer aan te schaffen maar vraag me af of dit te doen is qua breedte van de klem en...
Wij overwegen de aanschaf van een tweedehands Espace. Hoewel we op zoek zijn/waren naar een Espace met airco, hebben we ons oog laten vallen op een Espace met alle toeters en bellen, behalve airco.
De vraag is dan ook of er in een Espace achteraf...
Mijn espace JE (okt 2002) heeft een thermostatische klimaatregeling met onder midden een knop AUTO . Bij deze stand wordt de ingestelde temp automatisch gehandhaafd en wordt zonodig de airco ingeschakeld,afhankelijk van de buitentemperatuur, het...
Hoi, ik ben sinds kort in het bezit van een Renault Espace 3.0 V6 uit 2000, maar er zit geen handleidingsboekje bij, ja wel eentje in het duits maar dat is niet echt mijn taal :( . Is er misschien iemand die mij daaraan kan helpen , dat ik het kan...
Ik ben gisteren na een duitse omzwerving weer terug bij renault, een Espace JE (2000) dit keer. Ik heb een aantal vraagjes waarvan ik hoop dat jullie kunnen helpen:
1) ik heb op de deuren 'zilveren-plastic' accenten, als ik het goed begrijp...
Ik ben in het bezit van een Espace, bouwjaar begin 2001 (voorlaatste model) en kan in het bezit komen van een extra stoel (2e/3e rij) van een ouder type. Kan iemand mij vertellen of deze stoel al dan niet past?
Kan iemand mij vertellen hoe je de raam slingers van een deur afhaald?
Normaal kan je de ring naar je toe trekken en de raamslinger opzij schuiven,maar dat gaat
niet.
bvd
Frank64
Ik heb een RXE 2.0 16V uit '99 en daar zitten geen ver/breedstralers in,wie kan mij vertellen welke ik moet hebben(merk,type e.d.)want ik wil ze wel in bouwen.
Er zitten al wel aansluitingen voor H1 lampen.
alvast bedankt
Frank
Ik heb sinds enige tijd een Espace 2.2 dci The Race uitvoering.
Ik kreeg bij aankop 2 grote sleutels om portieren te openen, motor te starten etc.
Ik kreef er echter ook twee kleine sleutels bij. Ik heb na 1 1/2 maand nog steeds geen idee waar deze...
Ik heb problemen met de temperatuurmeter. Ik krijg te hoge waarden op het display. Niet echt belangrijk, maar het irriteert wel. De voeler zit in de linkerbuitenspiegel. Om er bij te kunnen komen dacht ik de kap er af te halen. Onder de moterkap...
Na de slagregens van een paar weken geleden, en nu ook weer na de recente buitjes, blijkt het tapijt van mijn Grand Espace ('99) steeds vochtiger te worden.
De klep lijkt goed af te sluiten, het rubber is droog, en ook de apart te openen achterruit...
Als ik airco inschakel trekt vocht er snel uit, dit lijkt mij normaal, maar
als ik de auto na het rijden uit zet dan beslaan de ramen bij vochtig weer vrij snel aan de binnen kant. Is dit normaal?...
Hallo Allemaal
Bij deze mijn eerste topic ik hoop maar dat dit goed gaat.
Ik ben in het bezit gekomen van armleuningen die ik wilde monteren op de stoelen achterin.
De stoelen zouden voorbereid moeten zijn op een plastic beugeltje en een...
Mijn Espace 4 produceert bij een snelheid boven de 120 km p/u een zeer hinderlijke fluittoon. De Renaultdealer is niet bekend met dit probleem. Wie weet waar dit geluid vandaan komt?
Bij de kleine beurt doet de CPV het niet meer. :(
De steutel knippert maar de deuren gaan niet open.
Samen met de garage hebben we de stekkers gecheckt.
De knop binnenin om alle deuren te sluiten doet het wel.
Ik heb een Renault Espace RXE '98. Deze heeft sinds een paar weken een heel vreemd probleem. De achterklep gaat niet meer open. De knop aan de achterkant staat helemaal omhoog en open/dicht doen met de...
vraagje
de onderste 3 lampjes van het bedienings paneel van mijn renault espace uit 98 2.0 8v voor de kachel en airco bediening blijven branden WAT kan dit zijn groeten andre :?:
ik heb al last van mijn ab en nu ga ik ook nog natte voeten krijgen
het volgende is gebeurd als ik de auto uitdeed en afsloot ging spontaan de stadslichten en achterlichten branden dit kan meteen gebeuren maar ook na 2 uren garaga had geen idee wat...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum