Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Het wordt steeds leuker. Het slot heb ik nu open gekregen, echter deed zich een nieuw probleem voor, namelijk dat de deur tegen de pen van het slot aankomt, ipv dat de pen netjes in het slot valt. Dit komt omdat de deur tever naar beneden hangt....
Zoals in m'n introductie al te lezen was, gaat de deur linksachterin niet van het slot af. Niet via de afstandsbediening/cv, maar ook niet via het hendeltje.
Ik heb het deurpaneel gedemonteerd, en gekeken of ik een probleem kon...
Ik heb een Scénic uit 2003... dus nog net het vorige model.
Nu is mij geadviseerd om mijn interieurfilter te vervangen... maar in het boekje staat deze niet vermeld..
Kan iemand mijn vertellen waar deze zit, en eventueel hoe ik hem makkelijk kan...
Bij het leeslampje/binnenverlichting voor zitten 2 kleine roostertjes.
Het lijkt een soort tweeterbehuizing en daaruit komt een bromtoon.
Wat zou dat kunnen zijn?
Hallo..
Ik is nieuw hier.. En ik was zo een beetje aan het scharrelen op het net.. Opzoek naar antwoorden voor mijn vraag.. En dus kwam ik tussen de 2e hands dealers, auto tests en andere meuk toevallig hier terecht..
Bij mijn Scenic heb ik sinds vandaag een raar probleem.
De airco wordt geactiveerd via een AC knopje.
Wanneer je de kachelventilator aanzet, zal ook het rode lampje van de airco gaan branden.
* Nu brand...
Ik zal mijn aller eerst even voorstellen.
Ik ben Ronald en rij sinds een ruim jaar een Renault scenic RXE uit 2000.
Auto heeft 75000 op de teller en bevalt me prima.
Intussen de audio vervangen door het originele van renault. Toch wel...
weet iemand of een achterbumper van een scenic 1 fase 2 uit 2002 past op een megane scenic uit 1998?
Heb namelijk mijn achterbumper kapot gereden en kan nu een bumper uit 2002 kopen.
Hallo allemaal,ik heb een megane scenic uit 1998 1.6 benzine.
Mn ventilator blaast alleen maar koude lucht,ik heb de kachelradiator al doorgespoeld,maar deze is niet verstopt,
temperatuur vd kachelradiator is wel goed heet.de slangen van de...
ben nieuw hier op het forum. Mijn vrouw is sinds verleden week de trotse eigenaar van een Renault Scenic uit 1998 met maar 112000 km op de teller. Alle boekjes zitten er bij en de auto heeft alle beurten op tijd gehad met dealer...
kort geleden is er een ongeluk gebeurd met de scenic van een collega.
De impact zit aan de rechtsvoorkant van de wagen, het is een Renault Megane Scenic 1.9 uit 1999. Het is voor hem wat te duur om de reparatie te laten afhandelen,...
Mijn Scenic uit 2000 heeft koelvloeistof problemen :cry: en lekt dus. De ventilatoren draaien goed en de temperatuur is hoog. Moet om de 80 kilometer bijvullen.
Bij draainede motor lekt er koelvloeistof uit een rubberen uitlaatslang onder de auto....
Omdat mijn vrouw nogal eens met een volle auto naar school rijdt, wil ik een extra stoeltje monteren in de kofferruimte van mijn scénic.
Ik wil op zoek gaan naar een middenstoel (is smaller) in de zelfde kleur.
Daarna wil ik de auto aanbieden...
ik heb een senic 1.6 16v rxe gekocht ziet er heel gaaf uit maar de bekleding of hoe je dat ook noemt van het stuurwiel en de knop van de versnellingspook zien er heel beschadigd uit(ik denk dat de vorige eigenaar veel ringen om zijn vingers heeft...
heeft er echt niemand zo een boekje over of een kopie jullie zijn toch echt senic rijders jullie hebben bijna overal een antwoord op (Mart en Rossy) en voor een insructie boekje niet,ik heb er 15 euro voor over.
B.V.D. G.Schuitert
Hallo, ik heb een groene Scenic van '97 met enkele roestplekken die ik wil laten wegwerken. Hiervoor heb ik het juiste kleurnummer nodig, waar kan ik deze vinden en waar herken ik dat aan?
Waar zit het reservoir voor de ruitensproeivloeistof in een megane-scenic uit 1998 ?
Links bovenin zit het klepje om bij te vullen maar waar zit het reservoir?
Moet ik het spatbord er voor losmaken?
ik heb een scenic 1.6 16v rxe bouwjaar 03-2000 gekocht maar daar zat geen insructie boekje meer bij de renault garage zeggen ze dat die boekjes in nederland niet meer te bestellen zijn,ik heb het al geprobeerd via renault in frankrijk maar nog geen...
ik heb een senic 1.6 16v rxe gekocht ziet er heel gaaf uit alleen de bekleding of hoe dat ook heet van het stuurwiel is erg beschadigd en de knop van de versnellingspook ziet er niet uit weet iemand kan ik deze vervangen of zijn er andere...
Ja jullie lezen goed , voorruitverwarming , Import auto vanuit Zwitserland.
Weet iemand toevallig hoe ik de volgorde van ontdooiien van de voorruit kan aanpassen?
Met deze dagen van vorst hoef ik natuurlijk niet veel te krabben maar hij begint...
Ik ben Klaas, 34 jaar oud en ik rij in een Scenic uit 2003 op G3.
Nu heb ik even een vraagje, op de een of andere manier komt er uit de auto een klotsend geluid, het is net of er ergens water in zit en als ik rem hoor je het...
Ik heb een Scenic uit 2000 waarvan de airco verdamper kapot is ,de kosten zijn hiervoor bij een garage 900 euro.
De verdamper kost ongeveer 250 euro en de rest is arbeid,dus ik wil de verdamper zelf vervangen.
Ik heb vorige week een tweedehands Snenic uit 2000 gekocht.
Vanochtend ben ik door de wasstraat gereden en daarna ontdekte ik dat de vloerbedekking bij de bijrijderszit nat was en dat dat water achter het het handschoenenvakje drupplt. Ik kan...
hallo, ik heb een scenic uit 1996 en heb al een paar maanden het probleem dat ik een soort klotsend geluid hoor bij het optrekken en afremmen van de auto. voor mijn gevoel zit het in de kokerbalk links van me (de bestuurderskant dus). sinds een paar...
Hallo ben hier nog eens met een vraagje over een mijn Scenic.
laat er echter geen misverstanden bestaan. prima wagen hoor :D , maar moet er een beetje mee vertrouwd geraken.
in de wagen zit een manuele airco. In de handleiding staat dat om alles...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum