Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onze sneaky scénic maakt al een tijdje een bromtoon. We denken die te moeten localiseren bij het 'oog' van de afstandsbediening van de deuren. Dit rare geluid maakt ie...
Ik ben sinds kort de eigenaar van een Scenic 1.6 RXE bj.2000.
Het is een zeer nette auto, alleen is het dashboard (blauwe gedeelte onder de voorruit) aan het verkleuren.
De rest van de kunststof onderdelen zien er nog netjes uit.
Ik...
Vanavond wilde ik mijn rechter buitenspiegel van ingeklapte toestand weer uitklappen.
Daarbij brak er iets af.
En hangt ie nu als een slappe ... langs het portier.
Ik zal maandag wel langs de garage moeten om deze te vervangen.
Maar wat kost zo'n...
Ik heb een scenic van 2003 (oud model) nu doet mijn kachel aanjager het alleen nog op stand 4 en maakt een hoop kabaal.
Is het moeilijk om deze te vervangen en waar zit deze?
onder het dahhboard of onder de motorkap/
hallo forummensen. de blower van een scenic bj 2000 werkt aleen op stand 6 wat is hier stuk,
wie heeft dit meer bij de hand gehad? zou graag wat meer info hebben.
het is veel lawaai als die aan staat.
b]Model/uitvoering : Scenic
Bouwjaar : 2001
Brandstof : benzine
Mijn achter ruitenwisser werkt niet
Als ik achter met een lampje op de stekker( 3 aansluitingen ) meet heb ik 2 keer 12 volt en een keer massa .
Maar als het contact aanstaat heb ik...
Nu ik een Scenic1 heb mis ik alleen nog zo'n kofferbakbeschermbak..zodat de hond er nat in kan. Het is zo'n zwart/grijze schaal die precies in de kofferbak past. Ik heb een paar Scenics gezien die zo'n ding hebben, nu wil ik er ook 1. Heeft...
Vannacht is er iemand zo vriendelijk geweest om mijn rechter spiegel eraf te trappen. :twisted:
Gelukkig is de behuizing en spiegel op een klein scheurtje na nog heel.
Alleen wilt de behuizing nu niet meer vast klikken op het metalen...
Zoals hier ook al bekend is, slijt het stuur behoorlijk na verloop van tijd. Die gummie stuurtjes dan :wink:
De Scenic Expr.Sport 1.6/16V uit 2001 die we hebben aangeschaft heeft ook zo'n stuur. :(
We hebben al de nodige merken gereden met...
Hoi, ik heb even een vraagje over de hoofdsteun van de bestuurdersstoel.
Ik moet volgende week een nieuwe vensterbank ophalen en aangezien het weer niet te best is gaat deze in zijn geheel in de auto. We hebben een Renault Scenic en die is heel...
Ik heb een Renault Scenic uit 2003. Fijne auto maar het electrische is met de Franse slag gemaakt vrees ik. Zo zijn er al behoorlijk wat bobines vervangen. Ik heb nog twee issues. De kachel en Airco doen het bijna niet. Koelen in de zomer was er...
Heeft iemand een schema voor mij hoe ik het beste het electrisch bedieningselement voor het rechtse voorportier
kan inbouwen
ik heb een nieuwe kabel en klosje besteld (reparatiesetje) omdat de kabel...
Kan iemand ons vertellen wat er aan de hand kan zijn/is met het raammechanisme aan de bestuurders kant, motertje werkt goed dat is al uitgeprobeerd, uit de achterportier het kleine gedeelte waar de stekker in moet omgewisseld maar hielp ook niet,...
Toen ik vandaag mijn wagen in gang wou slepen doordat ik een platte accu had wilde ik het sleepoog in de voorziene plaats indraaien vooraan maar tot mijn grote ergernis kon ik het oog er niet indraaien, heb de draad op oog bekeken en daar was niets...
ben bezig met mijn ventilatiereglaars scenic I 2.0 met airco.
de regelaars ( de ronde knoppen) doen het niet lekker. ik krijg weinig frisse lucht binnen.
de knoppen draaien stroef en de kleppen van de ventilatie lijken niet te openen.
Vandaag kwam ik er achter dat mijn ventilator alleen op de 4e stand werkt.
Dan word het toch sneller fris in de auto met de airco aan.
Wie weet waar dit aan kan liggen?
Ik wil de rechter voorstoel verwijderen van Megane Scenic 1.6 uit 2000. Hij lijkt vast te zitten met 4 torq boutjes dus kwestie van losdraaien lijkt mij maar...
kan dat zomaar?
Er zit namelijk ook een kabel vast onder de stoel en ik lees iets of...
hallo van een scenic uit 1999 eerte serie
ik heb een probleem met de kachel
deaanjager werkt enkel in stand 3 en 4
heb kachel weerstand nagelopen en thermo zekering vervangen.
dus dit kan het niet zijn.
kan de schakelaar stuk zijn.
wie weet raad....
renault scenic 1999 1.6 16v
benzine
heb een vraagje hoe werkt de airco van deze auto eigenlijk wie kan me daar bij helpen de airco knop indrukken lampje gaat branden en dan?
met vriendelijke groet schwikie :D
Ik heb een scenic I zonder armsteun en dit vind ik een gemis (omdat ik veel tijd in de wagen doorbreng), en zou er graag op de een of andere manier toch 1 willen hebben. Ik weet dat op mijn bestuurderstoel geen bevestigingplaats is voor een...
Als ik in m'n Scenic de aanjager aanzet voel en hoor ik hem enkel werken als ik de schakelaar in de hoogste stand zet, de tussenstappen hoor of voel ik niets, is dit normaal ?
Oke forum gevonden, dus maar gelijk even de vraag erop :P :
Ik wil; een parkeersensorsysteem plaatsen, maar ik vrees dat daarvoor de bumper eraf moet. Dit vanwege alle hoekjes, balkjes en weet ik veel wat nog meer.
Even een korte introductie. Ik ben Martin, 47 jaar, en sinds kort in het bezit van een Renault Scenic 1.6 uit 2002. Deze is uitgevoerd met LPG G3. Inmiddels heeft hij al een respectabele kilometerstand van 231000km staan,...
Ik heb een vraagje over type van (Thule) dakdragers voor mijn Scenic 1, uit 2003, Omdat er voor de Scenic 1 verschillende uitvoeringen zijn geweest was ik in mijn gebruikershandleiding gaan kijken en daar stond dat ik het type moest hebben dat past...
moet je bij vervanging van de voorruit de rubber ook vervangen of kun je de oude terug plaatsen.
bij mijn scenic is de voor ruit stuk en kan nu een ander ruit kopen.
wij weet raad.
Gr Dethleffs
combi:. Renault Scenic 19 DTI en daarachter een...
Hoi,
Ik heb problemen met de verwarming van een scenic uit 2003.heb de kachelweerstand al vervangen,maar na 3 dagen goed gewerkt te hebben, doet vanmiddag de ventilator het niet meer.
alle andere kleppen en zo doen het wel alleen de ventilator gaat...
Ik heb woensdag een renault scenic 2.0 16v uit 2000 gekocht, heerlijke auto!
Maar de blower (airco) deed niets meer kwam ik thuis achter.. Vanmorgen de binnenzijde van mn voorruit zelfs bevroren.
Naar de Renault dealer om een afspraak te...
hallo beste leden
de airco van mijn scenic slaat wel in de ven gaat draaien,
maar verder niets en koud wordt het niet leidingen blijven gewoon warm.
zit niet genoeg koude middel in het systeem.
wat kan het zijn.
zijn de koplampen van de megane Scenic van 1996 tot 1999 het zelfde als van de Laguna , espace ook van 1997 tot 1999
ik meende vanwel.
maar weet niet zeker.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum