Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Oja, was ook nog een punt bij ijn auto, het afbladeren van de zilverkleurige deurklinken, geen garantie van Renault.
Ik laat ze door een reclame buro beplakken.
ik ben voor mijn Renault Grand Scenic 2004 1.9 DCI op zoek naar de rubberen kap die de motor afdekt onder de motorkap. Ik heb op internet al zitten zoeken maar tot nu toe niets kunnen vinden. Weet één van jullie misschien waar ik die zou...
Als het goed is mag ik eind deze maand de nederlandse wegen onveilig gaan maken met mijn Scenic. Ik moet vanwege medische klachten een automaat gaan rijden en heb voor de Scenic gekozen vanwege zijn hogere zit en twee kinderen die...
Ik heb een Grand Scenic 2004. De bestuurdersdeur hangt iets te laag naar mijn zin. Hij loopt niet mooi over in de achterdeur aan de bovenkant. Loop niet snel weg voor een klusje (trekhaak, sensoren) maar is dit iets wat ik...
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een 4 maanden oude zwarte Grand Scenic 1.5 dCi FAP Tech Line Série Limitée. Deze is uitgerust met 2 dakdragers. De hoogste zit op de achterste positie op het dak gemonteerd. De andere lag in de...
Het schijnt dat de Cabasse eindversteker bij een GS in de kofferbak aan de bijrijderskant zit, zeg maar in de buurt van het tankklepje.
Ik wil op de eindversterker m'n Ipod aansluiten. Probleem is dat ik de bekleding van de kofferbak niet...
Ik heb een Renault Scenic uit mei 2005.
Nu heb ik sinds enige tijd een brommend geluid wanneer ik de ventilator stand omhoog draai, hoe hoger de stand hoe heviger het brom geluid.
kan ik dit zelf verhelpen?
Wat kan het zijn?
Moet ik hiervoor...
ik wordt er helemaal gek van. ik moest laatst ijs krabben aan de binnekant van mijn auto , ik weet niet waar het weg komt, maar ik heb last van vocht aan de ramen , maar dan ook overal ,
ik heb al vochtvreter in de...
Gisteren een donkergrijze Grand Scenic uit 2005 gekocht. Heeft iemand ervaring met dakdragers. Wat kosten de originele en zijn er mooie alternatieven ?
Ik kijk uit naar de dag dat ik de auto kan ophalen !
Het gaat om een Reanult Scenic 2.0 Tech line II - SL september 2008
Start met onbeslagen koplampgalzen.
Na ca. 25 km rijden met dimlicht aan zijn beide koplampglazen beslagen. Het gaat over een strook van ca. 20 cm lang en 7 cm hoog.
Na een halve...
Als eerst, de beste wensen voor iedereen voor 2009!
Veder ben ik op zoek naar het rubber wat naast de pendalen zit op de vloer bij de GS.
Het is het rubber waar je je voet op laat rusten, het is nu kapot en zou graag een nieuwe willen.
Vandaag geprobeerd om de derde zitrij uit m'n grandscenic uit te bouwen.
Ik wil de extra ruimte gebruiken voor op vakantie, het was een tip van de dealer, moest niet al te moeilijk zijn.
Maar.....
Alles was gelukt, tot ik het volgende tegenkwam....
mijn vraag
is het makkelijk om het binnen werk van de linkerachter deur er af te halen ,
dit omdat mijn raam naar benee is gezakt, nu hoop ik dat ik dat zelf ff kan fikse
betreft een senic 2004
heeft iemand dat eerde zelf gedaan , en zijn er...
Ik heb het Renault bagagenet voor bij de Grand Scenic. Maar als ik het monteer achterin dan komt de stalen stang waar het net aanhangt tot voorbij de hoofdsteunen achterin. Dus als daar een volwassene zit dan komt je hoofd tegen de stang aan...
Mijn Scénic van 2005 heeft last van krakende ramen. Met de ramen naar beneden en op de snelweg heb ik er geen last van , maar op hobbelige wegen en verkeerdrempels hoor je het kraken. Ik heb de deurrubbers en de sponningen van de ramen al met...
Problemen met mijn climate control, deze doet het niet meer als ik de ontwasemknop gebruikt.
Renault zegt dat het een software fout is en dat er geen oplossing voor is, ik moet elke keer naar de garage terug
om in mijn computer de airco fout er uit...
Heb een kort vraagje over de uitvoering van mijn Scenic II fase I. Is een 1.5 DcI Dynamique Luxe. Vroeg me af of de in te klappen buitenspiegels elektrisch zouden moeten zijn. Bij een Privelege is dat wel.... Net gekocht via een...
Heeft er iemand wel eens laast gehad van water in de auto na het autowassen via een wasstraat,
het water komt bij de pedalen langs.
en is er een eenvoudige oplossing?
Ik heb een scenic type II 1.5 dci uit 2007. Het volgende probleem: Ik heb veel last van een koude voet c.q onderbeen als ik wat langer rijd met de auto. De climat control stuurt volgens mij te veel koude lucht naar de onderste uitstroom openingen en...
Weet iemand hoe je het dashboardkastje van een Scenic uit 2005 verwijderd?
En kun je dan zo achter de radio komen? Ik krijg mijn radio er niet verder in en heb de indruk dat er iets achter zit, kabels of zo.
het subject zegt al voldoende volgens mij.
omdat mijn scenicII (2004) maar een dusdanig kleine motorkap heeft, is er niet aan de koplamp te komen.
moet ik eerst een stuk plastic met schroeven weg halen?
de halve neus eraf halen?
Vandaag mijn nieuwe ScenicII bekeken. De auto was een voorraad auto met een aantal opties.
Af fabriek zat er geen Centraal opbergvak tussen de voorstoelen in, deze heb ik er voor de koop direct bij besteld. Nu kwam ik er vandaag achter dat...
Vandaag Renault Grand Scenic weggebracht. Garantie loopt tot februari 2008. Een spiegel klapt nog wel in maar klapt niet meer uit. Verder moet de auto-verwarming op 25 a 27 graden om nog warm te worden. Dus daar wordt naar gekeken en neem aan ook...
Hi, ik ben nieuw hier en heb raad nodig mbt een geluid dat mijn Scenic2 bwjr. 2004 maakt na het starten en enkele seconden hoorbaar is. Ik krijg geen fout melding en voor de rest rijdt mijn Scenic prima. Het ontstond nadat ik op de knop voor de...
Hej, Proza, nog geen dakspoiler bovenop je Scenic ??? Ik vind ze allemaal lelijk ! :evil: Enorme taartscheppen zijn het vaak. Ik ben aan `t uitzoeken of de dakspoiler van een Megane Trophy Reno 225 ook bij mij op mijn wagen past. Dat is pas een...
Sinds enige tijd mogen wi ons gelukkig prijzen met een grand scenic uit 2004.
Maar sinds kort valt mij op wanner ik door een plas rij of het regend dat ik aan de bestuurders kant water naar binnen krijg. is dit bekend en zoja waar/wat moet ik er aan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum