Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb mijn scenic IV Bose Edition nu 3 maanden en wordt helemaal gaar van het windgeruis aan de bestuurderszijde.
Het is net of de rubbers niet goed aansluiten.
Raamrubber is inmiddels vervangen zonder resultaat. Garage kan er niets meer aan doen...
Goedemorgen,
Ik zou graag het bakje van een Scenic willen ruilen voor de armsteun.
Ik heb de armsteun al afgeschaft van de sloop maar ik vroeg me af of iemand dit al heeft gedaan.
En zo ja waarop te letten en eventuele tips and tricks zijn meer dan...
Het valt me op dat er, naast het geluid van rijwind, ook een rammelend / vibrerend geluid ontstaat ter plaatse van de rechter voorportier als ik zo’n 120-130 km/uur rijd op de snelweg in mijn Grand Scenic IV Bose van begin dit jaar.
Na lang wachten is de Grand Scenic BOSE TCE 130 eindelijk in Juni geleverd, na een vakantierit met caravan zijn enkele gebreken aan het licht gekomen die ik met jullie wil delen.
1: Met uitgeschakelde airco stroomt er aan de bestuurders zijde warme...
Hallo
Ik ben aan het zien voor een dakdrager voor mijn nieuwe GS.
Zit er veel verschil in de systemen van thule en de goedkopere merken?
Ik was op ebay aan het zoeken.
Thule is een 220€ en de goedkopere varieren van 80€ tot 160€
Sinds enkele weken in het bezit van mijn Scenic 2017. Het is een Scenic Bose 130 PK. De start bij levering van deze Scenic is al een nachtmerrie geweest. De wagen kon na 3 dagen terug naar de garage voor een hele boel herstellingen: plastieke...
Misschien kijk ik niet goed, maar klopt het dat alleen bij de Intens uitvoering de bijrijderstoel omklapbaar is? Voor mij wel belangrijk ivm het vervoeren van mijn surfspullen.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum