Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Niet iedereen heeft vermeld over welke Scenic het ging, deze zijn hier beland.
Kan jij helpen?
Laat je innerlijke Sherlock Holmes los en ontdek welke Scenic wordt besproken!
Wegens gezondheids redenen heb ik besloten om een criuse controle in mijn megane classic te bouwen
dit is voor 90% gebeurd het enige wat mijn nu niet lukt (nog niet weetende welke draad)
Is het aansluiten van het rempendaal...
Het linker raam van mijn Scenic gaat telkens spontaan open. Nu heb ik op dit forum al verschillende oplossingen hiervoor gevonden. Waar ik nu nog niet uit kom is hoe ik de elektrische ramen tijdelijk kan uitschakelen zodat ik...
goededag ik heb een scanis diesel met start problemen
de gloeiteken gaat vaak niet aan dan kan ik de auto niet starten
bij koud weer doe die maar heel af en toe als de motor warm is doe die wel
heb hem uit laten lezen krijg de fout code DF045...
hallo ik ben nieuw op dit forum.
ik ben richard,rijd sinds kort in een megane scenic.
hij rijd lekker,maar nu een probleem.wie weet raad.
het lampje van de electronische storing ging net branden toen ik weg ging.toen ik weer terug kwam een paar uur...
als ik de expansiedop er af draai en dan er weer op dan zijn ze zachter .kan daardoor de temp meter in de dashboard oplopen tot 90 dan gelijk weer naar 60 of is de thermostaat niet goed.ik heb de expansievat al vernieuwd als ik die los draai komt de...
mijn scenic reageert niet op de sleutels de deuren gaan niet open en de startonderbreker blijft er op staan heb nieuwe batarijjen in gedaan maar nog niets
bij het monteren van de wisselaar zijn de RODE-GELE en BRUINE draad uit de BLAUWE stekker losgekomen, de korte PAARSE en GROENE draden zitten nog wel in de stekker.
Kan iemand mij helpen met de juiste positie van de 3 draden in de stekker...
mijn vader heeft een renault scenic en nu heeft hij regelmatig stroomstoring.
de auto heeft dan totaal geen stroom,dan doet hij de motorkap open en linksvoor zit een kastje met volgens mij 2 zekeringen,en daar komt ook de kabel binnen van de accu...
Ik heb een Senic, en deze start wanneer hij koud is redelijk goed, maar wanneer hij warm is wil hij vaak niet aanslaan.
Het stop lampje gaat dan ook branden en piepen.
Wanneer ik het dan weer probeer start hij wel.
Als ik hard op trek gaat ook af en...
goede avond, ik heb sinds een week renault scenic
gekocht hy starten slecht dus heb ik een andere accu gekocht en dacht laat ik de olie filter doen en luchtfilter olie ververst en bouches vervangen maar nu slaat hy steets af ook tydens het ryden heb...
:( Ik heb een Megane Scenic 1.9 DCI van de week 's- morgens nog gereden wilde vanmiddag starten geen reactie. Sleutel omgedraaid maakt geluid maar gaat niet draaien. Merk bij het starten dat het lijk dat de accu leeg loop. Volgende ochtend de auto...
Ik rook een vreemde brandlucht in de wagen
na het kontroleren van verschillende functies kwam ik er achter dat de bediening schakelaar vd elek buitenspiegels niet meer werkte .Ik vermoed dat daar iets mee aan de hand is ! doorgebrand of zo?
VRAAG...
Hallo, gisteren met dit fijne weer ,na het verwijderen van veel sneeuw, het laatste restje door mijn ruitenwisser laten doen. Maarr dat vond mijn ruitenwisser niet zo prettig en bleef halverwege staan en doet nu helemaal niks meer. Ik ga er vanuit...
waar ik een motor code kan nakijken wat voor type blok het is .
er is een nieuw blok in me renault megan senic gezet was een 1.6 maar heb het gevoel dat het nu maximaal een 1.4 is
garage houd vol dat het een 1.6 is
op mijn senic 19 diesel die ik, onlangs tweedehands kocht bemerk ik dat de isolastie verdwenen is kan ik die zelf plaatsen of moet ik dit bij renult aankopen groetjes :D
beste vrienden
blij jullie forum te ondekken en ik begin al met een vraag ik heb onlangs een senic tweedehands gekocht evenwel stel ik vast dat er in de garage een substant bij de olie werd gedaan om zogezegd de leiding te zuiveren ze waren evenwel...
renault scenic heeft hoog toerental (tussen 1500 en 2000) als 'ie stationair draait op benzine. als ik 'm overschakel op lpg draait 'ie normaal op 800 toeren.
Ik heb van de week een bobine laten vervangen in mijn Renault Scenic. Na het resetten van de computer werkt nu mijn cruise control niet meer. Ik kan drukken wat ik wil, er gebeurt niets en er wordt ook geen foutmelding gegeven.
Prettige feesten aan alle,en juist nu begindt hij te mankeren, Voorverwarming gaat niet dwz het lampje gaat niet aan, maar wel na verscheidene keren het kontact op en af. Als het dan even en dan bedoel ik enkele seconden aan is, is het te kort om te...
1. waar vindt ik de nokkenas sensor (deze is n.l. stuk) en wil ik zelf graag vervangen. Heeft iemand instructies die doorgemaild kunnen worden - email:
2. welke kosten zijn ermee gemoeid om een...
mijn vriendin heeft bij haar senic een nieuwe distributieriem laten vervangen kmstand 95.000 (dec. 2006) nu na op 145. is deze stuk gegaan. Hij is altijd in de beurt geweest. Hoe moet zij dit oplossen om nog een beetje coulance te...
Ik heb een Scenic uit 2003. Nu moest deze apk gekeurd worden en helaas is ie afgekeurd op de gordel rechtsvoor :(.
Er zat een kleine beschadiging in de gordel (dus echt in de band).
Nu is mijn vraag of deze zo te vervangen is (dus of er geen...
wij hebben sinds een paar jaar een eerste type scenic 1.6 met lpg installatie. Deze auto heeft het altijd perfect gedaan, maar sinds nu ongeveer een half jaar lopen we tegen het volgende probleem aan:
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ben hier na veel zoeken terecht gekomen omdat ik problemen heb met mijn senic 15 dci. In januari dit jaar heb ik de egr klep laten'95000 km, vervangen omdat ik te veel roetuitstoot had, 350 euro. Sindsdien draait de...
Als deel van onderhoud is bij mijn Megane Scenic 1.6 16V Automaat een jaar geleden door de garage waar ik de auto gekocht had de distributieriem vervangen. Deze garage is geen Renault dealer. Zij hebben alleen de distributieriem vervangen en geen...
Motor slaat af en haperd tijdens het rijden, indien hij afslaat is de auto na van contact af te zetten ook direct weer te starten. Aan de clip verschijnen (indien de auto is afgeslagen) de volgende 2 storingen : circuit druksensor rail en...
Weet iemand waar ik moet beginnen met het opsporen van het probleem? Mijn auto hapert bij stationair draaien maar bij gas geven lijkt hij als of hij good draait. Bij optrekken of rijden blijft hij echter haperen als of hij gebrek...
Hallo Iedereen,
Ik heb een probleempje met een tweedehands originele radio/cd met stuurbdiening die ik gekocht heb voor een Scenic maar toen ik mijn radiocassette met stuurbediening wou uithalen en deze cd wou inbouwen zag ik dat de...
Hoi, wie weet hoe je het best / makkelijk een extra accukabel naar achter kan brengen. Ik kan op zich geen gaten o.i.d. naar binnen ontdekken, de originele kabel boom lijkt wel via de wielkast de lopen...
Wie weet een manier om dit zonder gaten te...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum