Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Niet iedereen heeft vermeld over welke Scenic het ging, deze zijn hier beland.
Kan jij helpen?
Laat je innerlijke Sherlock Holmes los en ontdek welke Scenic wordt besproken!
goededag ik heb een scanis diesel met start problemen
de gloeiteken gaat vaak niet aan dan kan ik de auto niet starten
bij koud weer doe die maar heel af en toe als de motor warm is doe die wel
heb hem uit laten lezen krijg de fout code DF045 voorverwarming open circuit pernament
wie kan me helpen hier mee alvast bedankt
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Al 1,5 jaar de Captur in bezit en nog steeds erg blij mee.
Ik heb een Bose systeem erin zitten, maar ik heb wat problemen met de mp3 bestanden op de usb stick.
Als ik mp3 bestanden op de usb stick zet, dan is de bestanden die ik er op...
Ik ben sinds december in het bezit van een renault symbioz iconic ik heb al diverse software updates gehad maar probleem is er nog steeds.
Ik heb het volgende probleem als ik gebeld word op mij samsung 23+ gaat de ringtone van de telefoon op de...
Afgelopen weken tijdens onze vakantie gestrand met onze Megane IV 1.5 DCI (tellerstand ongeveer 145.000). Motor liep erg onregelmatig en gaf foutmeldingen. Na diagnose bleek dat 1 verstuiver niet goed was en 2 af en toe niet lekker meer meedeed....
goedendag allemaal ik ben nieuw op dit forum maar rij al een tijdje in een geweldige renault scenic 2 1.9 dci uit 2005 voorheen nooit echt grote problemen met de auto gehad tot vorige week toen de auto uitviel en niet meer wilde starten.
Van de...