Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
sinds afgelopen vrijdag ben ik in het bezit van een Renault Megane scenic 1.6 16V DYNAMIQUE LUXE uit januari 2004. Deze is in het bezit van deze autoradio: (niet mijn foto, bedankt voor het lenen!).
Omdat ik in al mijn vorige auto's muziek via mijn iPod Classic luisterde wil ik dat graag in deze auto ook doen. Op Internet vond ik daarvoor deze mogelijke oplossing: http://www.trendsboutique.nl/nl/product ... ult/#tab-1
Is iemand bekend met deze oplossing? Als ik de omschrijving lees zou ik haast denken dat dit moet werken maar voor ik €121,95 uitgeef hoor ik graag of iemand dit al eens geprobeerd heeft. Alvast bedankt voor het meedenken!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.
Hallo,
De ecu van mijn Scenic 2 geeft een te lage spanning aan. Dit gaat wel weer terug naar de normale waarde van 14,2 Volt maar lijkt mij niet goed.
Foto's zijn bijgevoegd.
Weet iemand of dit zo hoort of heb ik een massa / bekabelings probleem?...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Als je de voorstoelen wil wisselen van een megane senic met andere kan dat wel zelfde stoelen en bouwjaar en model auto.
Of moet ik nog ergens opletten met de stekkers onder de stoel..
En hoe krijg ik de a en b en c stijlen los aan de binnenkant wil...
Ik ben op zoek naar deze bekabeling omdat (één van de) eigenaar(s) de kabel naar de module van de raam motor heeft doorgeknipt. :oops: :fp:
Electrisch raam doet het dus niet.
Bij voorbaat dank
Maarten
Ik heb een scenic gekocht met keyless entree, Als ik weg loop bij de automaat hij keurig op slot, alleen de bestuurdersdeur blijft open. Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?