Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
onze grand scenic doet opeens helemaal niets meer. misschien een lege accu, maar we kunnen ook niet onder de motorkap komen. de sleutel geeft ons geen toegang meer tot de auto en via de handgrepen in de deuren werkt het ook niet meer.
wie kan mij vertellen hoe ik de motorkap open krijg van buitenaf? (Gisteren de auto gewassen.. vond hij kennelijk niet zo heel leuk , maar nu dus groot probleem ) Wie heeft een tip/oplossing?
In de sleutelkaart zit een sleuteltje die je eruit kan trekken. Als je dan het kapje van de handgreep van de bestuurdersdeur eraf haalt kan je met dat sleuteltje de deur openen.
Ontzettend bedankt! dit is gelukt. we hebben de accu onder de lader staan en nu maar hopen dat er weer wat porrie in komt, anders tijd voor een andere accu.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
Linker voorraam doet niets meer na inbouw nieuw mechanisme. Alles gecontroleerd. Staat spanning op de motor, schakelaars werken, alle draden gecheckt. Accu al tijd losgehaald, ook bij inbouw. Zit het ergens in het hoofdsysteem? Mijn ramen kan ik...
Sinds een maand of 10 heb ik een Renault Traffic II Camper op mijn naam die ik geerft heb van mijn broer. Helaas heeft de camper problemen en na meerdere handige handen is het denk ik tijd mijn vraag via het forum te stellen om te...
Hallo forumleden,
Ik heb sinds kort een Captur 2 uit 2023, een paar weken geleden zaten wij in de auto in de channel trein naar de UK, dat duurt een klein half uur, je blijft dan in de auto. De auto (motor) was uitgeschakeld, maar omdat we niet...
Hallo, ik heb een probleem met mijn Renault Espace 3 uit 2000.
Het dashboard gaat helemaal mis met allerlei geluiden en alles knippert, de auto staat en loopt, en zodra die warm wordt is het dashboard stil.
Nu dachten we eerst dat het met de body...
Hoi, ik heb een clio 2015 maar sinds 6 maanden doet me radio niet .. ik blijf het logo van renault wel zien maar gaat niet aan .. iemand die weet wat er mischien aan de hand is of wat ik precies moet doen 🤷♀️ :cry2: