Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een Megane III grandtour 1.5 diesel van 2010 ....origineel liet ik bij de bestelling de hands free kit inbouwen in de fabriek .Ik kan dus contact maken met de GSM via de blue tooth .Tot vorige week werkte alles nog goed ...op het...
Sinds vorige week wil mijn raam niet meer open, ook al is eerde gehad toen op de deur getikt en deed die het weer, nu geeft die dus geen kick meer.(denk overleden)
als ik nu een nieuw raammechanisme bestel inclusief...
mijn renault megane stationwagon 2006 1.9dci is uitgevallen tijdens het rijden, sindsdien krijg ik hem niet meer gestart, kon het alarm niet zien. ik kan hem wel nog openen en sluiten met de sleutelkaart. er is niets van...
hallo zal mij eff voor stellen ik ben meinie de vries uit harderwijk
ik heb heb vraag,mijn linker lamp ging aan en uit nu heb ik de lamp vervangen en ja hoor deed het weer
nu een paar dagen later weer lamp uit,ik weer de bumper eraf gehaald om bij...
Mijn dakantenne is stuk gegaan en zoek een nieuwe.
Bij de dealer dik 120 euro.
Wie kan voor mij het onderdeelnummer achterhalen?
Gaat om een Renault Megane II 05-2008 Grand tour
Zoer een antenne met navi/gps.
Heeft iemand een overzicht van de zekeringen in het kastje naast de accu bij een megane 3 hatchback van 2009.
In het boekje staan alleen de zekeringen in het kastje onder het stuur, bij het kastje naast de accu staat vermeld dat ivm moeilijk...
Welk merk, type halogeen lampen kan ik het beste voor dimlicht monteren?
De huidige lampen geven maar matig licht en Xenon is me net wat te duur.
Kun je de daglichtlampen vervangen door led's zonder verdere aanpassingen?
hallo mijn rwnault megane bauj 03 2006 geeft elextrische storing aan en cruise control geeft storing aan .
en de remlichten blijven branden en als ik de rem in trap branden ze iets meer maar ze gaan niet uit.
weet iemand wat dit kan zijn gr.bert
Hallo forumlezers mijn derde remlicht van mijn megane 2004 grand tour die in de achterspoiler /achterklepzit werkt niet(meer) mogelijk nadat de achterspoiler(standaard) door mijn renault dealer onder garantie(terugroepaktie) is vastgezet gelijmd....
Ik merkte gister in mijn dashboard op dat ik over 16000 km al onderhoud moet plegen volgens de dasboard indicator , dit is gek want ik heb nog maar 10000 km gereden. Ik zag in een rit van 10km de indicator ook 200km terug lopen.
Iemand een...
Een eerste post van een trotse Renault bezitter, afgelopen vrijdag heb ik mijn Zwarte Megane Estate Bose opgehaald bij Alphabet Occasions in Zwolle (Fijne toko trouwens). Wat een gemak en wat een comfort, daar valt mijn oude Volvo V50 bij in het...
Hallo
Mijn Megane grand tour Diesel 2005 1.6 is een rampenbak aan het worden.
Ik heb er een poos mee gereden (alleen raammotor links achter vervangen) tot na een forse regenbui een reeks van problemen ging optreden. Het bleek later dat de afvoer...
Ik ben van plan om de dagrijverlichting van mijn Megane uit 2009 te vervangen van halogeen in LED. De reden hiervan is dat omdat de auto xenon verlichting heeft, het verschil tussen het mooie wit van de xenon verlichting en de wat gele kleur...
Sinds mijn laatste lampvervanging van de H4 vooraan (gewone voorlichten) in mijn Megane III grandtour van 2011 trilt 1 van de lampen. Dit zie ik aan het lichtbeeld op de weg en op verkeersborden dat onregelmatig op en neer trilt. Het...
Betreft 2013 Renault Megane Estate Collection 1.2 Tce115 met Carminat TomTom.
Ik ben ten einde raad. Ik zoek het hele internet af welke draadjes op de stekker de achterspeakers zijn en de remote 12V.
Zie foto's hieronder van mijn...
Ik heb een probleem met de Climate Control van mijn Megane 3. De knop voor de temperatuur te verhogen reageert bijna niet meer. Ik denk er aan om een andere unit van een afbraak te kopen maar kan je deze zomaar vervangen of moet je de auto nadien...
Hallo het elec raam van mijn megane grand tour 1.6 16v uit 2004 wil nu helemaal niet meer open of dicht(pas geleden deed hij het af en toe nog wel) volgens mijn garage(dus niet de dealer) is het beste om de motor met mechanisme te vervangen.
Op...
Onlangs heb ik een Megane Scenic uit 1998 aangeschaft, de 2 liter versie. De afstandbediening werkte niet toen ik hem kocht.
Nieuwe batterij lost het probleem wel op dacht ik, helaas niet. Heb de sleutel opengemaakt en de...
Vanochtend mijn winterbanden ( zonder sensor ) , zomerbanden hebben dat wel, op de auto laten leggen.
Hierna gaat vrij snel onder het rijden de melding lichtautomaat defect in het scherm en gaat service branden. Echter als ik het licht...
Hallo forum,mijn carminat doet sinds afgelopen maandag raar,van het weekend gaf de dynamo van mn megane grand tour 2004 er de brui aan(accu praktisch leeg ),div elec funkties vielen weg of werden minder,garage heeft dynamo gerepareerd alles weer...
Sinds kort ben ik de bezitter van een Megane Scenic uit 1997 (origineel Duits)
Uiteraard zit de originele radio er niet in en dat lijkt me toch leuk, omdat ik wel de satelliet heb. Op mijn dashboard heb ik 1 schermpje met tijd, temp en deuren-...
Binnenkort krijg ik mijn bestelde Megane Estate Bose (bj 2014) geleverd :dance:
Nu wil ik de standaard halogeen H7 vervangen door Xenon verlichting.
Na wat googlen kwam ik bij het merk Pilot terecht en dan ook nog eens de Digital Line....
Wij hebben een megane grand tour 1.5 dci van 2005. Daar zit een panoramadak in wat nogal veel windgeruis geeft. Is hier nog wat aan af te stellen? Ik hoor graag jullie reacties.
Model/uitvoering : Megane grand tour 1900
Bouwjaar : 2004
Brandstof : Diesel
HELP !!!!!!!!
Buurman kwam net vertellen dat mijn achterraam ( achter vestuurder) open staat........ ik naar beneden, maar hij gaat op geen enkele manier weer omhoog (...
Weet iemand of de Megane Coupé Dynamique uitvoering met navigatie uit 2009 voorbereid is op het achteraf inbouwen/aansluiten van een achteruitrijcamera?
Watt zijn eventuele opties en mogelijkheden voor zover jullie weten?
Hallo, ik rij in een Megane III (2010) en op mijn radio zit geen mp3 aansluiting.
Ik heb een parrot laten installeren met usb maar ik hoor dan geen navigatiestem.
Nu is mijn vraag,ik wil een nieuwe type radio met usb maar werkt deze wel in mijn...
Goedemiddag, ik was daarnet onderweg, en werd gek van het geluidje van de gordel (in een boerendorp ff heen en weer naar de bakker, dan doe ik mijn gordel meestal niet om), en dacht slim te zijn door die grote gele connector onder de stoel los te...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum