Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
hallo, ik ben sinds vorige week de trotse bezitster van een leuke Megane cabrio uit 1997..afijn. Nu komt het probleem
het raam aan bestuurderskant gaat continue omlaag en omhoog.. dacht eerst misschien de schakelaar. Maar ook nu ik de schakelaar los heb getrokken blijft het raam vanzelf omlaag gaan
Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen? Of heeft iemand een stroomschema.. want mijn deurvergrendeling van deze zijde functioneert ook niet
Hallo Is dit probleem opgelost. Ik heb precies hetzelfde kan de oorzaak niet vinden. Ruit mechanisme al vervangen blijft op en neer gaan. Megane cabrio 98
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo,
In de nabije toekomst moet ik waarschijnlijk veel reizen en vraag me af of ik elektrisch wil rijden (liever wel) of toch hybride.
Nu moet ik dus steeds 400km enkel rijden en aangezien de opgave van de scenic 600km is KAN dit een optie zijn....
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.