Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kan ik een originele renault radio van 2013 met bluetooth plaatsen in een twingo van 2011?
Ook de stuurbediening wil ik dan vervangen.
Vraag is of de stekkers overeenkomen.
Iemand ervaring hiermee?
Wil liever geen lelijke carkit inbouwen....
Goedemiddag..ik ben in het bezit van een twingo van 1999 met 2 ir sleutels. Deze auto is van mijn nichtje geweest en sinds 4 jaar in mijn bezit en aangezien zij de reservesleutel ook als reservesleutel gebruikte(thuis in een la) kwam ik er achter...
Hallo mede Twingo rijders, ik ben :? ik rijd een epicea uit 2002 bij mijn weten zit er geen ABS op, er gaat ook geen lampje branden bij het starten
Mijn moeder rijdt een cinetic uit 2001 bij mijn weten ook geen ABS, echter daar brandt wel een abs...
Deze afbeelding dient als illustratie, het is niet mijn auto.. :wink:
Het is de standaard stekker om speakers aan te sluiten in de Twingo II. Ik heb er een paar nodig om mijn tweeters
aan te sluiten. Ik heb zo'n Twingo waar er alleen dummies onder...
Ik heb sinds gisteren een twingo 1.2 16v quikshift uit 2001 gekocht en wist dat de centrale vergrendeling niet werkte.
Nu ben ik een beetje aan het kijken geweest maar kom er niet uit misschien dat hier iemand iets weet.
Als ik op knop druk van...
Ik heb een Renault Twingo uit 2003. Hier zit een originele Renault radio in. Ik zou hier echter een aux kabel op aan willen sluiten maar is dit uberhaupt mogelijk? Hoor graag wat kan.
Hoi allemaal,
Ik krijg het paneeltje niet los waar de controle lampjes zitten voor groot en klein licht en zo.
Had een onderwerp gezien, maar daar sprak men van een zwart plaatje aan weerskanten van het paneeltje??
Deze heb ik er NIET op zitten....
Goedemiddag,
Bij mijn Twingo 2 Diesel uit 2011 gaan soms direct bij het starten of pas na een paar minuten of na een half uur de waarschuwingslampjes van het motormanagement, gordels en accu heel zwak branden. niet tegelijk en soms maar 1 of 2 .
Als...
Sinds een aantal weken heb ik een Renault Twingo Initiale Bj 2002
Er zijn een aantal kleine dingen die niet naar behoren werken.
De binnenverlichting en centrale vergrendeling werken niet.
Een week later rijd ik op de snelweg en gaat m'n...
Ik heb sinds maandag een Renault Twingo I Hatchback 1.2 van 1994.
Het probleem is al vaker vermeld, maar ik denk dat het bij mijn Twingo niet in te stellen is???
Als ik de verlichting aan doe valt ook bij mij het dashboard uit.
Zie op...
Hallo
het gaat om een Twingo 2, als ik het kontaktsleuteltje omdraai, gebeurt er helemaal niets
dashboard verlichting gaat niet aan, start dus ook niet, ruitenwissers, koplampen, binnenverlichting doen het allemaal niet
enige wat wel werkt is de...
Wij hebben een twingo II van 2012 (faceliftmodel) nu doet de verlichting van het dashboard niets meer, het gaat op de knoppen van de verwarming. Soms als je er een klap op geeft dan doet 1 deel het, maar helaas brand niet alles....
Ik mis, als het koud is in de auto, het laatste blokje van de benzine display. Wanneer het dashboard warm is, is hij wel zichtbaar. Iemand een idee hoe dit kan? EC79786A-F8DC-4207-8B4B-7CB8318F5152.jpeg
Ik ben hier nieuw, maar ik heb al een Twingo sinds 2011 en Twinkie komt zelf uit 1997.
Nu gaat hij dit jaar waarschijnlijk door roest niet door de keuring heen komen, dus ben ik opzoek gegaan naar een andere Twingo en dat is een 1.2...
Elektrische verwarmbaren buitenspiegelglas deze optie heb ik op beide Twingo's 1997 en 2007 niet, maar op het glas zit wel de aansluiting.
Mijn vraag is hoe sluit je dit aan? Werkt het tegelijk met achterruit verwarming? en moet je...
Omdat ik mijn elektrische spiegels van mijn Twingo 1997 over wil gaan zetten naar een 2007 ben ik wezen kijken hoe alles werkt.
Nu ben ik er achter gekomen dat mijn spiegels altijd kan verstellen ook al zit er geen sleutel in het contact en...
Heb Twingo 2 Helios met glazen panoramadak, 1999. Als ik overdag de lichten aan heb zie ik niks meer op mijn dashboard. is dit aan te passen en hoe? Thx alvast! :D
Voordat we onze twingo starten kunnen moeten we altijd eerst even de twingo op slot en weer open klikken. Echter gisteravond reageerde de auto niet meer op de sleutel en klikte hij dus niet meer open en dicht en konden we hem niet...
Ik heb een Renault Twingo uit 2000 en ik kocht deze auto zonder documentatie niks aan boekjes zat er bij dus ook niet van de radio.
Nu begaf mijn accu het en nu vraagt mijn radio om een code, ik heb hier eerst wat meer gelezen...
Te herkennen aan een oranje sleutel op het dashbord
Vandaag kwam ik in het kader van mijn werk een Twingo tegn die geen kant meer op wilde. De sleutel werd niet meer herkend na een motor stop aan een rood licht. Maw een groot...
Wie kan mij helpen met het volgende probleem?
De Twingo is van 94 maar de achterlichten doen het niet maar er staat ook geen stroom op de zekering.
En de zekerings zijn wel goed en de lampen van de achterlicht zijn ook goed.
Dus wie kan mij...
Sinds vrijdag doet de centrale deurvergrendeling het niet meer, ik heb met de sleutel geprobeerd de deur op slot te doen en aan de bestuurderszijde wil dit ook niet meer. Enkel met het knopje van binnenuit krijg ik hem op slot, en dan kan ik het...
Gister heb ik mijn eerste auto opgehaald. een renault twingo uit 2011.
Echter als ik de lichten aanheb en het contact uitzet en ik doe het portieropen. krijg ik geen waarschuwingssignaal dat de lampen nog branden.
dit gebeurd wel als ik de...
Onder het rijden heb ik een nieuwe telefoon via bluetooth toegevoegd. Koppelen gelukt. Na koppelen telefoon bevroor display en was radio niet meer te bedienen. Radio bleef spelen ook nadat sleutel uit contact verwijderd was. Zekering eruit moeten...
Het probleem begon met een snel wisselend brandstof nivo, toen gaf ie een tijdje halfvol aan en nu niks meer. Er knippert een rood lampje (leeg). De tank is vol.
Ik verdacht de tankunit (pomp/vlotter) en deze dus vervangen door een...
Weet iemand wat je in een Twingo 1.2 8v maximaal aan Ah capaciteit accu kan monteren, zonder dat ik schade krijg aan de auto electronica?
En weet iemand of er een dynamo geplaatst kan worden met een hogere capaciteit?
de radio van onze twingo uit 2007 is er spontaan mee gestopt.
Heb de zekeringenkast al gechecked en die zekering (10AMP) lijkt gewoon helemaal goed te zijn.
Heb de radio er al uitgehad maar kan nergens een 2e zekering vinden in de...
Zou onze kleine racer graag van goede dagrijlichten voorzien.
Een ongeluk zit in een klein hoekje en met een Twingo kun je daar maar beter uitblijven... :wink:
Even zitten zoeken maar geen bijdragen over dit onderwerp hier gevonden.
Niemand hier...
Wij hebben een Twingo type Dynamique uit 2010 en de knopjes op de radio slijten nogal heel erg snel. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Is dit een constructiefoutje? Dit begon al binnen een jaar en nu naar 4 jaar zit er op de zenders...
hallo
ik heb bij de twingo van mijn vrouw het volgende probleem
na een tijdje met twee defecte abs voorwiel sensors te hebben gereden gaat mijn handremlampje niet meer uit
heb de auto uitgelezen maar geen fouten
heb de computer gereset door de accu...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum