Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Een vraagje: tijdens het rijden im mijn MEGANE 15 DCI uit 2005 zag ik opeens mijn ABS lampje knipperen en daarna volgden er alle lampjes die aan kunnen op het dashbord... ook de deuren vlogen volgens de display open en direct volgde het: STOP en SERVICE lampje... Auto aan de kant gezet en wilde deze uitdoen wat niet meer ging... heb hem maar in de 1 gezet en laten rijden met de voet op de rem zodat de motor zich uitschakelde... Heb de accuklemmen er even afgehad in de hoop dat er een soort van ontlading zou plaats vinden en de boel weer gereset werd, mocht niet baten ...display geeft direct aan: electronische storing, ruitenwissers en de verlichting gaan branden, de ventilator begint direct te draaien en soms valt de display uit of blijft donker en de motor start niet, althans er komt geen respons van de aan/uit knop. Heb de auto maar laten staan en ben te voet met mijn kinderen naar huis gegaan.
.....moet er nog even bijvertellen dat ik s'ochtends de auto heb gewassen... ouderwets met de hand enzo..misschien dat er vocht bij het zekeringenkastje kan zijn gekomen?
Iemand een idee wat en hoe? Zit nu al 2 dagen zonder vervoer en wil niet afhankleijk blijven van de goedheid van mijn collega's!!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds vanmorgen kreeg ik plots de storing inspuiting controleren
De auto laten uitlezen en er stond code DTC05714F
Remsignalen, te sterke motor vertraging
Wat houd dit in ??
Renault Master bj 2013 heeft een abs storing. Na onderzoek door garage, is op aanraden helpdesk abs pomp opgestuurd voor revisie. Pomp is zonder gereviseerd te worden weer opgestuurd want was niks mis mee. Andere helpdesk ingeschakeld door garage en...
Onze Espace V uit 2016 geeft de melding storing remsysteem . We hebben de auto gekocht bij een universeel autobedrijf met een jaar garantie. Hiervan is inmiddels bijna een half jaar voorbij, dus wat dat betreft hebben we nog even voor dit probleem....
In 1ste instantie geeft hij aan dat tractie controle aan staat en wil niet starten.
In 2e instantie geeft hij aan storing remsysteem en wil wederom niet starten.
In 3e instantie een half uur later open ik de...
Heb een probleem met mijn [Renault Kangoo 2010, Motorcode K4MA7 (1.6 16V) Benzine.
Het probleem begon bij een storing met in de display (controleer remmen). Dus had ik de Kangoo laten uitlezen bij de Renault Dealer. Die kwamen uit...