Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Helaas is mijn accu uitgevallen
wie kan mij helpen aan de radio code ik heb een renault espace van 2005 benzine 81-PX-LX
en waar bevind de radio in de auto om de nodig gegevens te achter halen???
Hallo heb een probleem met onze nieuwe auto.
Auto gekocht,proefrit mee gemaakt niks aan de hand,terug bij het bedrijf papieren in orde maken terug bij de auto accu leeg kan zijn dat er nog wat aan stond,auto aan gesloten op een jumper en het deed...
Ik heb een espace van 2003, maar daar heb ik een ongeluk mee gehad. Nu kan ik een donorauto kopen met alle luxe erop en eraan. Ook orgineel navigatie. Kan ik deze in mijn bestaande espace inbouwen of is dit niet mogelijk. Wie o wie kan mij helpen.
heb een carkit aangeschaft, de Parrot Ck3100, en nu las ik her en der op dit forum dat deze ergens onder de middenconcole aangesloten kan worden. Klopt dit en heeft toevallig iemand hier foto's van hoe ik dit het beste kan aansluiten?...
Bij aanschaf van onze Grand Espace zat er maar 1 sleutelkaart bij.
Nu kan ik aan een gebruikte komen van een andere Grand Espace maar is deze door de dealer dan in te lezen / leren op onze auto?...
Sinds een week krijg ik af en toe kortstondig een melding met de vraag of mijn dvd verbinding heeft met de navigatie.
De melding gaat meestal ook weer na een paar seconden weg.
Kent een van jullie dit en wat is de oorzaak?
Hallo,
Sinds enkele dagen start mijn Espace anders dan tot voorheen :( . De startknop moet ik nu twee keer indrukken en de tweede keer ingedrukt houden tot de motor gestart is. Normaal maar 1 keer en dan ook...
Momenteel heb ik een Espace 3.5 V6 (na een 2.0 DCi helemaal opgereden te hebben) en ik heb iets raars, waar de Renault Dealer niet echt een licht over kan laten schijnen. Ik heb 2 keycards waarvan ik er...
Gister bij de garage geweest voor een grote beurt. Geen gekkigheden. Bij het wegrijden viel het mij op dat de lichtautomaat uitstond, weer aangezet maar de...
Wie kan mij helpen aan een verbindingsstangetje/-staafje van de automatische hoogteregelingsensor van originele Xenon-verlichting van een Renault Espace uit 2008?
Het palletje op de linkerdraagarm aan de voorzijde is nog aanwezig,...
beste leden bij deze zou ik julie hulp kunnen gebruiken voor mijn bluethoot dvd navi van 2007 up te daten ben al 2 keer opgelicht op marktplaats iemand een adres waar ik niet word opgelicht mvg
Net op wintersport geweest en het viel me op dat de lichtbundel zo laag op de weg scheen. Lastig als je met wat hogere snelheid in het donker door Duitsland rijdt, en het wegdek vlak voor je wordt wel maar verder voor je niet verlicht. Bij...
Ik heb een Renault Espace uit 2005, nu heb ik een probleem met mijn centrale deurvergrendeling.
Soms doet hij het wel en soms niet met de keycard.
ook werkt het knopje in de auto niet als hij niet opent met de keycard.
Ik heb vandaag mijn tweede Espace gekocht!.
Alleen bij deze nieuwe Espace zat er een cd-wisselaar achter in!
Bij testen, ging het defect. Dus heb hem gelijk weg gegooit. Ook...
Wie o Wie kan mij helpen aan een elektronisch schema van de renault Espace IV
om het volgende probleem om te lossen. Werking van Fan.
Afgelopen zomer een defecte Fan gehad ( afgebroken ), na vervanging blijft deze draaien...
Goedendag.
Ik ben in het bezit van een Renault Espace IV. Ik ben op zoek naar iemand die mij kan bevestigen dat mijn koelfan werkt naar behoren.
Als ik de autostart ( koude motor ) en de kachel staat uit , draait de fan niet.
Zodra ik een...
Sinds enige tijd doet mn handsfree van mn Espace IV het (vrijwel) niet meer. De auto opent niet meer als ik aanloop en de deur aanraak, en hij sluit ook niet meer als ik wegloop. Tevens ziet hij de kaart niet als ik in de auto zit en wil starten, of...
1. Hoe kan ik het meest eenvoudig een cd weer loskrijgen die vastzit in de wisselaar? Wisselaar maakt onderdeel uit van de radio en zit voorin onder het dashboard. Type Cabasse Tronic in een Espace uit 2010.
Wij zijn over onze Espace IV (eind 2006) erg tevreden, maar waar ik me erg aan stoor is het helaas erg slechte geluid van de telefoon via de auto.
Als ik iemand aan de lijn heb dan kunnen ze mij prima verstaan, maar ik hoor vooral...
Ik zal niet de eerste (en waarschijnlijk ook niet de laatste) zijn met deze vraag, maar na 3 avonden zoeken....besloot ik toch maar de vraag bij de experts neer te leggen :wink:
Ik heb een Renault Espace 3.5 V6 uit 2004 overgenomen...hoewel ik...
Hallo allen, niet een hele belangrijke vraag, maar toch een die me al een tijdje bezig houdt. In onze Espace IV 2003 mist een knopje. Dit is volgens mij het knopje van het pratende dashboard, al haal ik niet met 100% zekerheid uit de...
Sinds kort gaat de display van mijn espace 4 ( 2003) knipperen en valt regelmatig uit met het verlies van data/instellingen.
Een korte klap op het dashboard helpt weer maar dit is niet de oplossing.
Kan het gerepareerd worden tegen een redelijk...
Ongeveer een half jaar geleden weigerde de cruisecontrol al eens, na een keer opnieuw starten deden ze het weer. Vandaag had ik hetzelfde, na 20 minutjes rijden werkte het weer.
Wat gaat er mis: als ik de snelheidsregelaar aanzet komen er '--' in...
Hallo ,
ik ben net nieuw op het forum ik heb een espace 2.2dci van 2005 al wel enkele problemen op korte tijd gehad
- een 4tal maanden geleden versnellingsbak stuk dus een andere laten monteren vorige week dashbord knipperde altijd en opeens alles...
Help!!!!!
Ik ben nieuw hier in dit forum, dus ben nog niet zo bekend met de gebruiken hier.
Maar kan iemand mij vertellen waar de motor van de interieur ventilator van een Espace 4 bouwjaar 13-1-2007 zit?
Ik heb het hele dashboard er uit gehad,...
Soms als ik de auto start klinkt het geluid van de radio misvormd (zonder bassen) en lijkt het geluid van achteraan te komen. Als je dan de gps gebruikt kan je de stem niet verstaan. Auto stilleggen, deur openen en herstarten is dan de oplossing,...
Ik heb een Espace uit 2004 en mijn achteruitrijverlichting werkt van het ene op het andere moment niet meer.
Zekering en uiteraard de lampjes zijn heel, dus het zou de schakelaar kunnen zijn. Het is een benzine uitvoering en handgeschakeld. Waar kan...
Lange tijd geen problemen gehad :D
sinds een maand doet de aanjager vreemd.
auto uit card erin aanjager kun je wel vol aanzetten zodra je de auto start en de climatcontrol op auto zet loopt hij terug naar 1 streepje en er wordt niet gekoeld...
Het schema van de zekeringkast onder de motorkap staat niet in het instructieboekje.
Is dit schema ergens te vinden in de auto?
Ik denk nl dat de zekering van de stoelverwarming kapot is.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum