Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Betreft Grand Espace 2.0 dci Initiale 2006 (fase II).
Na reparatie van het stuurlint (sleepcontact ABS was kapot) bij de dealer is er een nieuwe hendel (linker) gemonteerd. Deze hadden ze zelf kapot gemaakt.
Sinds vandaag problemen met bellen in de auto. Zowel met gebeld worden als bellen hoor ik de ander niet. Bovendien schakelt hij bij opnemen uit zodat ik niet meer via de auto bel. Telefoon blijft wel aan maar blijft op carkit staan.
Iemand enig idee...
Ik heb achter parkeersensoren op mijn Espace, deze zou ik graag ook voor hebben aangezien ik dit ook op mijn Passat had.
Is het huidige systeem uit te breiden, dus nieuwe sensoren er op aansluiten?
Of kom je op een losse set uit?
Ik heb een vraagje in mijn vorige auto een Megane II was het zo als ik de auto op slot deed dan gingen de lampem aan eg maar de follow me home verlichting.
Is dit ook aan te sluiten op onze Espace IV?
Heb zelf een Espace IV in de Expression...
Ik rij sinds een week in mijn Gr Espace 2.0T uit 2007 en ik zit te kijken voor koplampunits uit 2010, alleen nu zit ik me af te vragen of het mogelijk is dat ik m'n stadslichten constant kan laten branden.
Ik zat zelf al een beetje te...
Model/uitvoering : espace IV dynamic
Bouwjaar : 2006
Brandstof : diesel
probleem met het openen van de passagiers raam. het was elke keer een verassing welke kant de bedienging werkte om het raam aan de passagiers kant te kunnen openen. Na een...
Een half jaar geleden ging het raam van de bestuurderszijde in ongeveer vijf stappen open. Daarna geen problemen, maar nu is het weer terug :cry: Het raam stopt terwijl het knopje bediend wordt. Normaal is het even bedienen en het raam gaat vanzelf...
Ik zit nu ff te surfen op de digitale snelweg en vond op een Duitse site deze mooie dagrijverlichting te koop.
Het is een plug en play mistlamp dus de oude originele mistlamp eruit en dan deze dagrijverlichting mistlamp aansluiten en klaar is...
Hallo, dit is mijn eerste kennismaking op het forum.
Graag wil ik weten of er mensen zijn die ervaring hebben met het benaderen van de amplituner.
Bij mijn Espace zit hij onder het dashboard weggewerkt en kan er bijna onmogelijk bij.
Ik weet dat...
Helaas is mijn accu uitgevallen
wie kan mij helpen aan de radio code ik heb een renault espace van 2005 benzine 81-PX-LX
en waar bevind de radio in de auto om de nodig gegevens te achter halen???
Hallo heb een probleem met onze nieuwe auto.
Auto gekocht,proefrit mee gemaakt niks aan de hand,terug bij het bedrijf papieren in orde maken terug bij de auto accu leeg kan zijn dat er nog wat aan stond,auto aan gesloten op een jumper en het deed...
Ik heb een espace van 2003, maar daar heb ik een ongeluk mee gehad. Nu kan ik een donorauto kopen met alle luxe erop en eraan. Ook orgineel navigatie. Kan ik deze in mijn bestaande espace inbouwen of is dit niet mogelijk. Wie o wie kan mij helpen.
heb een carkit aangeschaft, de Parrot Ck3100, en nu las ik her en der op dit forum dat deze ergens onder de middenconcole aangesloten kan worden. Klopt dit en heeft toevallig iemand hier foto's van hoe ik dit het beste kan aansluiten?...
Bij aanschaf van onze Grand Espace zat er maar 1 sleutelkaart bij.
Nu kan ik aan een gebruikte komen van een andere Grand Espace maar is deze door de dealer dan in te lezen / leren op onze auto?...
Sinds een week krijg ik af en toe kortstondig een melding met de vraag of mijn dvd verbinding heeft met de navigatie.
De melding gaat meestal ook weer na een paar seconden weg.
Kent een van jullie dit en wat is de oorzaak?
Hallo,
Sinds enkele dagen start mijn Espace anders dan tot voorheen :( . De startknop moet ik nu twee keer indrukken en de tweede keer ingedrukt houden tot de motor gestart is. Normaal maar 1 keer en dan ook...
Momenteel heb ik een Espace 3.5 V6 (na een 2.0 DCi helemaal opgereden te hebben) en ik heb iets raars, waar de Renault Dealer niet echt een licht over kan laten schijnen. Ik heb 2 keycards waarvan ik er...
Gister bij de garage geweest voor een grote beurt. Geen gekkigheden. Bij het wegrijden viel het mij op dat de lichtautomaat uitstond, weer aangezet maar de...
Wie kan mij helpen aan een verbindingsstangetje/-staafje van de automatische hoogteregelingsensor van originele Xenon-verlichting van een Renault Espace uit 2008?
Het palletje op de linkerdraagarm aan de voorzijde is nog aanwezig,...
beste leden bij deze zou ik julie hulp kunnen gebruiken voor mijn bluethoot dvd navi van 2007 up te daten ben al 2 keer opgelicht op marktplaats iemand een adres waar ik niet word opgelicht mvg
Net op wintersport geweest en het viel me op dat de lichtbundel zo laag op de weg scheen. Lastig als je met wat hogere snelheid in het donker door Duitsland rijdt, en het wegdek vlak voor je wordt wel maar verder voor je niet verlicht. Bij...
Ik heb een Renault Espace uit 2005, nu heb ik een probleem met mijn centrale deurvergrendeling.
Soms doet hij het wel en soms niet met de keycard.
ook werkt het knopje in de auto niet als hij niet opent met de keycard.
Ik heb vandaag mijn tweede Espace gekocht!.
Alleen bij deze nieuwe Espace zat er een cd-wisselaar achter in!
Bij testen, ging het defect. Dus heb hem gelijk weg gegooit. Ook...
Wie o Wie kan mij helpen aan een elektronisch schema van de renault Espace IV
om het volgende probleem om te lossen. Werking van Fan.
Afgelopen zomer een defecte Fan gehad ( afgebroken ), na vervanging blijft deze draaien...
Goedendag.
Ik ben in het bezit van een Renault Espace IV. Ik ben op zoek naar iemand die mij kan bevestigen dat mijn koelfan werkt naar behoren.
Als ik de autostart ( koude motor ) en de kachel staat uit , draait de fan niet.
Zodra ik een...
Sinds enige tijd doet mn handsfree van mn Espace IV het (vrijwel) niet meer. De auto opent niet meer als ik aanloop en de deur aanraak, en hij sluit ook niet meer als ik wegloop. Tevens ziet hij de kaart niet als ik in de auto zit en wil starten, of...
1. Hoe kan ik het meest eenvoudig een cd weer loskrijgen die vastzit in de wisselaar? Wisselaar maakt onderdeel uit van de radio en zit voorin onder het dashboard. Type Cabasse Tronic in een Espace uit 2010.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum