Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb een 1.9Dci Scenic, bj 2002 met zo'n 190.000 km op de teller. Nu is mijn probleem het volgende; Als ik rem dan gaat de dashbordverlichting branden, maar dit gebeurt niet altijd, ik schat zo'n 3-4 keer op een rit van 10 km. Nu ben ik bang dat...
ik zit met een probleem ik heb een renault scenic uit 2000 gekocht en ik heb de radio code gekregen van de verkoper maar volgens mij is die gewoon geblokeerd want als de vier nulletjes op het display verschijnen en ik ook maar iets...
Beste forum,
Misschien kunt u mij een raad geven voor het misschien wel een bekent verschijnsel bij de Renault van dit Type.
Maar nu de winter er aan komt is dit...
In verband met laswerkzaamheden aan mijn Scenic 1.6 uit 1998 is vandaag de accu de hele dag losgekoppeld geweest.
Na het weer aansluiten van de accu wil de auto niet meer starten. De startmoter werkt wel maar de motor slaat niet aan en het...
Ik heb het volgende probleem met mijn Scenic:
Op elk willekeurig moment gaat het electronische storingslampje op het dashboard branden en reageert de motor niet meer op het gaspedaal.
Na een paar...
renault megane scenic 1999 benzine
heb een vraagje mn ruitensproeier doet t niet waarschijnlijk t pompje of motertje maar waar zit die en kom ik er makkelijk bij
groetjes schwikie
Hallo ik heb een megane scenic uit 1999 met het volgende probleem.
Het rechter achterlicht doet het niet. Remlicht doet het wel.
zekeringen allemaal gecontroleerd naast stuur en onder de motorkap(7,5 )
lamp vervangen.
Bij aansluiten...
geconstateerd dat rechter zijde 3de remlicht niet werkte. Toen ik de achterklep open deed ging het gedeelte wel aan. Zou even willen weten hoe ik het remlicht kan demonteren om eea na te zien.
Hallo, ik heb een renault scenic megane uit 2002 gekocht met een zeer handige bediening van de autoradio aan het stuur, maar gaat deze ook nog werken als ik een jvc autoradio ipv de huidige standaard radio? :(
Hoi,
Bij het intrappen van het rempedaal licht de mistlampindicator in het dashbord op en slaat de achterruitwisser aan. Gisteren sloeg ook de aanjager van de verwarming aan en die is nu niet meer uit te krijgen (wat een herrie).
goededag ik heb een renault megane scenic uit 1999
ik heb een vraagje waar zit die cd wisselaar ergens kan m nergens vinden
met vriendelijke groet schwikie
Vandaag tijdens het rijden gaan ineens het lampje stop en accu branden, vervolgens gaan serv , airbag en abs branden. De radio en de dashboardverlichting valt uit. De radio gaat nog een keer aan, maar daarna weer uit. Ook lijkt het gaspedaal te...
Ik zit met de volgende vraag, misschien dat iemand me kan helpen
De koelventilator van mijn auto slaat niet meer aan als de motor heet word. Nu dacht ik eerst...
Hallo
wie kan mij helpen aan de radiocode van mijn radio .heb een half jaar geleden deze auto gekocht vorige week accu verwisseld
maar de code op het onderhouds boekje werkt niet op deze radio
de gegevens op de radio zijn
rn 279f10273576
fd...
Ik wil in mijn Scenic automatische verlichting inbouwen.
De regelaar heb ik al, alleen zit ik even met de aansluiting.
Volgens de handleiding kan ik de schakeldraden gebruiken die van de...
Model/uitvoering : scenic
Bouwjaar : 2000
Brandstof : benzine
Hallo,
rechterachterlicht van mijn scenic brandt niet, het lampje vervangen geen succes. Het gecombineerde remlicht brandt wel. voor mij een raadsel. Is het achterlicht apart...
Sinds kort een renault scenic 1.6E uit 1998 gekocht en alleen maar problemen. :)
Het begon allemaal met het niet starten van de motor, 10 keer deed hij het wel en de 11 de keer gebeurde er niks de startonderbreking ging er gewoon...
Ik heb het volgende probleem, m'n standlicht rechts vooraan, rechter achterlicht en verlichting bediening verwarming werken niet. Ik heb alle lampen nagekeken, die zijn niet stuk, heb de zekeringen nagekeken, en die werken ook allemaal behalven die...
ik heb een vaag over een scenic uit 2000 , als ik het contact aanzet gaat mijn linkerraam vanzelf naar beneden moet dan even wachten om het raam weer omhoog te doen daarna gaat hij weer vanzelf naar beneden.
wie weet wat dit zou kunnen zijn de...
Heeft of weet iemand een schema van de printplaten in de zekeringkast van de scenic uit 97.
Deze heeft een uitgebrand onderdeeltje, kan niet meer zien wat voor type dit betrfet.
(Of een vervangde unit)
Ik heb nog steeds problemen met de verlichting van m'n scenic, rechter markeerlicht, rechter achterlicht, en rechts lampje plaatverlichting werken nog steeds niet, heb al de massacontacten al opnieuw blank geschuurd, al de zekeringen een voor een...
Bij mijn Scenic 1.6 RXT bj 2000 werkt de koelfan niet meer bij te hoge temperaturen. Nu wil ik natuurlijk eerst kijken of de zekering stuk is. In de handleiding staat wel een teken voor de fan, maar in het klepje van de zekeringkast...
airbag lamp blijft branden toch na een paar km gereden te hebben en op nieuw start of contakt even af en aan zet gaat het uit
en heb er gen last meer van tot dat hij...
ik heb pas een 2e hands reneult megane senic gekocht 1999
toen ik de ruiten wissers aan zette deed hij het gewoon , maar omdat het niet zo hard meer regende wou ik hem uitzetten , tot mijn verbazing bleeft hij gewoon door gaan. na 5 minuten droog...
Mijn Scenic-1 F2 heeft een probleem met diverse lichten. Het zit namelijk zo, vorige week ontdekt dat mistlicht RV niet meer werkte, en heb het lampje vervangen waarna het mistlicht even werkte, maar na een klein ritje weer geen licht meer, terug...
Sind kort eigenaar van een 2.0 scenic 1997 ( met dubbel schuifkanteldakraam ), had bij aanschaf diverse problemen welke zijn opgelost, echter 1 iets wat vreemd is. Het gaat om het inetrieurlicht.
Ik heb kort geleden een Renault Scenic gekocht uit 2003. Is volgens mij de type 1 met facelift, dus de face 2.
De temperatuurmeter van het motor koelsysteem blijft aangeven dat de motor warm is, ook al is de motor koud. Ook als de auto niet op...
Renault Scenic 1.6 16V uit jaar 2000, model 2001 Benzine
Beste lezers,
Ik hoop dat iemand kan helpen of advies kan geven, sinds vanmorgen draait mijn sleutel niet meer terug naar de On stand hij blijft op de startstand en je hoort de startmotor...
wie kan mij helpen?
sinds kort heb ik kuren met de radio in mijn scenic
het begon met de volume die uit het niets naar 0 daalt, en dan moest ik even wachten voor ik het geluid weer op kon krikken!
daarna doet...
Renault Scenic 1.6 16V benzine uit Bouwjaar :thumb:
Welke grootte speakers kan je gebruiken voor de luidsprekers die voorin zitten als tweeters en welke voor de Bass in de deuren?
En welke Groote voor de achterspeakers ? Wie kan mij helpen want...
Ik heb een Scenic I phase II met CV (ook te bedienen via sleutel) en een anti car-jack schakelaar in dashboard, nu heb ik een mss wat vreemde vraag. Als ik in de wagen stap en dan de motor start sluiten automatisch alle deuren zonder dat ik op de...
hallo, ik heb een alpine stuurwieladapter gekocht met een pioneer aansluit jack.
verder heb ik een renault scenic 2.0 privilege uit 2002. een type 1 dus
krijg het geheel niet aan de praat, in het scherm staat alleen renault, dus heeft wel contact,...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum