Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Merk/Type: Renault Megane Scenic 1.6 16V.79. RXE
bouwjaar: 2000
Zo lang ik me kan herinneren hoor ik altijd een transformator geluid onder het dashboard vandaan komen als je het contactsleutel omdraait.
Heb hier geen last van want als je auto rijd...
hallo dit is de eerste keer dat ik op deze site kom heb sinds gister een renault scenic uit 1999 maar nu kom ik erachter dat als ik op de knop van de sleutel druk mijn linker kant wel op slot gaat maar rechts niet wie weet wat dat zou kunne zijn...
bij mijn scenic heb ik het volgende probleem ik heb gewoon de normale radio er in en geen radio renault.
alle zender afgesteld en spontaan bij starten van motor alles erweer uit dus weer van voor afaan beginnen.
denk dat hij geen spanning kan vast...
Model/uitvoering : Scenic 1.6 16v type I phase II
Bouwjaar : 2003
Brandstof : benzine
Bij onze Scenic is een van de twee (?) lampjes achter het radiodisplay (in het dashboard) kapot, waardoor het ding bij daglicht erg moeilijk af te lezen is....
Heb een scenic1 1.8 bjr 2002. Het probleem is dat bij het starten de wijzer van de benzinemeter naar beneden gaat en vervolgens weer omhoog gaat als de motor loopt, maar dan gaan tevens de dagteller en de resterende gegevens van de boordcomputer op...
ik zit met een probleem waar ik niet meer uitkom
de kachel/aanjager van mijn scenic is er zomaar ineens mee gestopt
ik heb de kachelweerstand al vervangen dit was een duur grapje zonder resultaat
heb de draden van de weerstand doorverbonden en dan...
ik heb een renault megane scenic bouwjaar 06-1999
heb centrale vergrendeling op afstand maar de twee deuren rechts naast de bestuurders kant reageert niet want kan het zijn
mvg harm
Hallo, even voorstellen RenéKramer en sinds een paar maanden in het bezit van een Renault Scenic I (2003) met automatische Climate Controle.
Probleempje wat ik heb is met de Kachelaanjager. Deze motor...
Voordat ik de boel er uit ga slopen vraagje over het display in het midden van het dashboard dat temperatuur en tijd aangeeft. Sinds kort zien we geen aanduiding meer. Is dit wellicht een bekende?
Ik zit nogal met mn handen in t haar want de startmotor van mijn scenic 1.6i automaat is kapot.
nou is mijn vraag welke startmotor moet ik hebben en zijn ze van andere motoren misschien uitwisselbaar?
En wat gaat dat me ongeveer kosten?
Hoop...
Vanavond bezig geweest met mijn Scenic 1 uit 99 (turbo-diesel).
Versterkerbekabeling aangelegd, speakers, hele zooitje, alles werkte. Radio terug de sleuf in, maar dat ging niet helemaal lekker, dus radio eruit, kabels goedleggen, je...
Ik heb een scenic uit 2002 met daarin een renault radio type tunerlist met cd wisselaar.
Graag wil ik hier mijn I-pod op aan sluiten. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen.
ik heb een Scenic I Ph II RT 1.9DTI van jaar 2000.
als ik de contact sleutel draai start die de ene keer wel en de andere keer weer niet ondanks dat de batterij goed opgeladen is. Als de auto niet reageert hoor je ook niets (geen geklik of draaien...
Gisteren na het plaatsen van een andere radio en doorschakelen van de rode en oranje voedingsdraad werkte mijn sleutel niet meer op de cv en start onderbreker.
via deze link
beste forum leden.
ik heb een scenic uit 2002 en het volgende doet het voor er zijn een aantal problemen met de electrische installatie van de auto voorbeeld als ik de richting aanwijzer aanzet gaat het dasboard verlichting knipperen en het lampje...
Ik heb recent een Scenic uit 96 gekocht. Prachtauto, zeer tevreden. Probleem is echter dat de radio die er in zat (standaard philips cassettespeler met wisselaar onder de bestuurdersstoel) niet werkte. Na een beetje rondneuzen in dit forum en andere...
Ik ben een nieuwe gebruiker van het renault forum. Ben in het bezit van een scenic 1.6 van 2001. Momenteel heeft mijn buiten thermometer (rechter buitenspiegel) het begeven en de dealer vraagt €46 ex. voor een vervangend exemplaar. Omdat het hier...
Ik heb een probleem met de koeling van mijn megane scenic 1.6 uit 1998.
Het probleem is dat de koelvin niet meer aanslaat als de motor te heet wordt. Nu wil ik graag weten of de koelvin defect is want het kan denk ik ook nog wel...
Ik ben nieuw hier op dit forum.
Ik bezit sinds een klein jaar een Scenic 1.6 16V benzine uit 2001. Ik dacht hier gelezen te hebben dat het een type II is. Een afbeelding heb ik als avatar geplaatst.
Sinds een week werken de...
Sinds enige tijd heb ik problemen met de ventilator van mijn Renault Scenic. Er zit een automatische airco in dus ik kan de temperatuur instellen. Het probleem is het volgende. De ventilator kan ik wel nog kouder of warmer zetten maar niet meer...
hoi allen van mijn scenic van 2001 is 1 lamp kapot gegaan.
nu geeft het licht wat er in zit zeer goed licht weet niet of het standaart is.
Maar nu wil ik misschien nog wel meer en beter licht zonder xenon.
elke halogeen lamp kan ik dan het beste...
scenic :
december 1998 :
Benzine:
wie weet hoe je de transponderring kunt testen.
Onze scenic geeft de startblokkering niet vrij,de sleutel werkt wel goed op de cv (rf sleutel) of zijn er nog mensen die andere ideen hebben over een mogelijke...
Vanochtend kreeg ik de auto niet gestart, het rode ledje in het midden bleef versneld knipperen.(knipperd langzaam als de auto afgesloten is) nadat deze op contact staat.De motor draait wel rond.
Transponders van contactsleutels zijn in orde.
ANWB...
Beste mensen,
Mijn Scénic uit 2000 heeft een vervelend probleem met het elektrische raam aan de bestuurderskant.
Toen ik het contact uitdraaide ging mijn raam naar beneden, dus ik moest het contact weer inschakelen om hem weer omhoog te doen....
de auto heeft een soort van extra veiligheid, dat als je te lang de deuren geopend hebt, moet je met je centrale vergrendeling je wagen terug sluiten en openen.
dit werkt echter niet meer, dus kan ik...
Sinds 4 weken ben ik in het bezit van de Renault Scenic uit 2003 en het enige wat ik eigenlijk mis is een Cruise control.
De vorige wagen (Alfa Romeo) was al voorbereid op de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum