Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb onlangs op internet een pakketje met 2 sleutels, een control box, 2 deurvergrendelaars en een bos mooie kabels. Dit betreft het type CV C-532 (lock box MN-200) aangeschaft.
Goed, ik heb vandaag het pakketje ontvangen en wilde...
Eerst vielen de ruitenwissers uit toen de rest van de functies op de uch (linker raam, knipperlichter, ruitenwissers etc.) uitendelijk ook de startonderbreker.
ANWB gebeld die heeft alles doorgemeten er staat stroom op de zekeringen van de uch en de...
gistermiddag wou de scenic na het tanken niet meer starten. De startmotor draaide ook helemaal niet en het lampje van de startonderbreker bleef knipperen. Ging wel uit toen ik de sleutel omdraaide. Ik dacht dat het daar misschien...
Kachel ventilator alleen stand 3-4 doen het nog maar wat zou dat kunnen zijn?
Zou het betekenen dat er een nieuwe motor in moet of is het nog te repareren?
Het is een renault megane scenic uit 2000 1.4 l Alvast bedankt voor de eventuele reacties.
Wie weet hoe ik de lampjes achter de ventilator,stand en warm/koud knoppen moet vervangen (ronde knoppen) van een Renault Scenic 1.9 DTI uit bouwjaar 2000.
hallo, mn achterruitenwisser werkt niet meer,ik hoor hem wel klikken onder het stuur.
weet iemand hoe ik hem kan testen wat er mis is?de achterraam verwarming werkt ook niet(op hetzelfde moment gebeurt)
renault scenic bj 98
1.6e
mvg
Leon
Zoals een aantal al weten heb ik een nieuwe megane scenic gekocht. Het is een RXE 1.6 16V. Ik had als eis bij mijn nieuwe auto dat er ABS en cruise control op zouden zitten. De cruise control eis heb ik laten varen. Ik heb nu een...
De aansturing van de cd wisselaar vanuit de stuurbediening werkt niet meer, heeft iemand hier ervaring mee?
Weet iemand hoe je de cd wisselaar van een renault scenic uit 1998 kunt uitbouwen?
Ik heb een Renault Scenic 1.9 TDi met automaat. Regelmatig gebeurt het dat als ik rem, mijn dashboardverlichting flink afzwakt zodat de dagtreller, de totaal aantal gereden kilometers indicatie en de automaatindicatie bijna niet te zien zijn.
Dit...
Ik heb een vraag over een Renault Scenic 1.6 Sport uit 2001. (ong 100.000 km)
Wanneer ik stil sta en gas geef om weg te rijden gaan de lampen feller branden.
Ik heb de auto nu 3 jaar en dit heeft de auto eigenlijk altijd gedaan, maar ik ben...
Wie heeft er al ervaring met het vervangen van de originele radio en het plaatsen van een andere (JVC) en toch het display en stuurwielbediening blijven behouden ?
Ik heb me net een scenic 1 phase 2 opgehaald, en wil mijn geluid er weer in.
Op de...
Zijn er nog mensen met een goede geluidsinstallatie in de scenic?
Die van mij ligt nu tijdelijk even in de schuur, maar gaat er binnenkort weer in. (zie foto)
Misschien dat er nog mensen zijn met tips / trucks om het inbouwen wat te...
ik heb op het display van de renault radio allemaal halve of gedeeltelijke letters of cijfers staan wat kan ik daar evt. aan doen of is het display stuk want de buitentemp. staat er ook maar half op
Ik rij inmiddels al een maand zonder blazer van mijn scenic uit 1999 maar het is geen rijden.
de stekker was verroest en de garage heeft hem eraf geknipt zonder er bij na te denken dat het zo moeilijk is om een nieuwe te vinden.
Ik heb een scenic 1.4 van aug 2000. Sinds enige tijd weigert de achterwisser. (ook bij ingeschakelde voorruitenwisser en achteruit rijden). De sproeier doet het wel.
Volgens de renault garage is de uitgangspoort van de computer kapot en is de enige...
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, wij hebben een Renault Scenic 1,3 van jan 2000
In onze vakantie zijn we erachter gekomen dat de achtuitrijverlichting het niet meer doet.
Ik heb alles afgezocht naar een kapotte zekering, maar dat niet zo was.
De...
Wij hebben een mooie Scenic uit 08-2000 op het oog, voorzien van alles wat we ons maar wensen.
Het enige nadeel is dat er een ouderwetse standaard radio/cassette-speler in zit.
Wij willen graag weten of dit ouderwetse systeem vervangen kan worden...
Hallo,
Ik wil graag een andere cenrale deurvergrendeling inouwen in mijn megane scenic uit 1997.
Dit omdat er nu een infrarood bediening inzit, en ik heb liever een radiografische.
Heb al een regelunit gekocht, maar mijn vraag is, hoe zit het met de...
Ik ga een Scenic uit 2002 kopen waar geen nederlands handboek meer bij zit. Zijn die los te krijgen of te downloaden?
vooral de werking van de boordcomputer en vervangen van de lampen (en welke dat moeten zijn) e.d. zijn in dat geval interesant....
De Renault tuner list autoradio in mijn Scenic (2001) doet helemaal niets meer. Ik was erg blij met deze radio,
maar een nieuwe (450 euro) vindt ik te duur. Daarom wil ik proberen of ik hem zelf kan repareren. Heeft iemand
de schema's en/of...
ik heb een probleempje met m'n kachel ventilator. Van de week deed 'ie 't ineens niet meer. Ik kon ook geen kapotte zekering vinden. Na wat rommelen werkte 'ie weer en een dag later weer niet.
WIe kan mij helpen aan het volgende probleem met mijn Megane Scenic uit 2000:
Ik heb de accu vervangen en nu vraagt de radio om een code. Ik heb geen boekjes van de auto en de radio. Hoe kan ik aan de code komen en eventueel aan boekjes? Wie weet...
Wie kan mij vertellen wat een bobine kost voor een renault scenic 1.6 16v b.j 2000. En als die vervasngen moet worden hoe lang dit dan gaat duren (ongeveer).
Ik heb een Scenic 2.0 16v Euro 2000 uit 2001. Sinds een tijdje heb ik het probleem dat mijn displayverlichting weggevallen is. Ik zie af en toe bij daglicht heel zwakjes de kloktijd en zender van de radio in beeld. Maar snachts is er niets te...
Verleden week heb ik een Scenic uit 2000 gekocht en ik heb een vraag.
Op het moment dat ik de deur open of wegrijd hoor ik een klik in de centrale vergrendeling en gaat het lampje met het sleuteltje boven branden. Dit kan ik dan weer uitmaken door...
ik heb 2 infrarood sleutel voor mijn renault alleen 1 werkt er niet meer ik heb hem geprobeerd te kalibreren na vervanging van de batterij maar lukt niet dit kost me bij de dealer 150euro is me verteld
Mijn Scenic uit 1998 heeft het volgende probleem, wat spontaan begon:
De temperatuur schommelt hevig. Ik heb de thermostaat al laten vervangen, maar dat maakt geen verschil. Ook heb ik de olie gecontroleerd op koelvloeistof en andersom, maar niets...
In mijn (voor mij) nieuwe scenic 1.9 DTI uit 2001 branden de lampjes niet achter de knoppen achterruitverwarming en deur ontgrendelen. De alarmlichtknop brandt echter wel. Ter hoogte van die knoppen zit wel een metalen bevestigingsplaat van de...
Kan iemand mij meer vertellen over de snelheidspulse bij deze auto?
Mijn vragen:
-Hebben we te maken met een sinus- of een blokgolf?
-Wat is het aantal impulsen per kilometer?
Geheel willekeurig werkt soms één van mijn achterrichtingaanwijzers niet. Ook een eventuele aanhanger vertoont een gelijk patroon. Ik heb al geprobeerd een extra massa aan te leggen, maar dit helpt niet.
Heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Ik wil...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum