Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik heb sinds afgelopen weekend een 2e hands Scenic 1.6 Expression Sport van 6/2003 bij mijn SEATdealer vandaan. Prima bak maar de audiocode moest nog worden opgevraagd bij de Renaultdealer voor een Radio/cassette speler. Deze hebik netjes na...
Vandaag wat getest met een Mio PDA met een SIRF 3 ontvanger erin. De resultaten vielen erg tegen. Weinig satellieten te ontvangen. Zijn er mensen met een soortgelijke ervaring? Veel producten werken met een ingebouwde ontvanger. (O.a tom tom...
Alleen de kilometerteller valt spontaan tijdens het rijden uit en ook springt ook weer aan , zit er ergens een kabeltje los of een slechte verbinding? Kan het in de computer zitten?
De bedieningsschakelaars om de rame te openen zijn bij mij maar half verlicht. Er zitten aan de bestuurderskant twee knoppen. 1 voor het eigen raam en 1 voor het passagiersraam. Het knopje van het passagiersraam is verlicht die van...
In mijn (voor mij) nieuwe scenic 1.9 DTI uit 2001 branden de lampjes niet achter de knoppen achterruitverwarming en deur ontgrendelen. De alarmlichtknop brandt echter wel. Ter hoogte van die knoppen zit wel een metalen bevestigingsplaat van de...
Vanmorgen startte mijn vrouw de auto en viel het haar op dat de interieurblower niet aankwam en dat de klok/buitentemperatuurmeter uitbleef.Wel hoorde ze een ander raar geluid, als een blower.Na een paar minuten vertrouwde ze het niet, is ze terug...
Na een grote reparatie (nieuwe motor) werkt de olie-indicatie niet meer: de blokjes in de kilometerteller die na de start een halve minuut lang aangeven of er nog wel genoeg olie in de motor zit. Is dat een instellingsfout? Hoe krijg ik ze weer aan...
:wink: Nog een raar iets . Elke keer als ik de auto start dan is er geen digitale dagteller meer maar alleen een ritteller. De dagteller reset zich vanzelf naar 0.0 km,
Wat kan dat zijn ? scenic 2.0 rt 1996
Heren,
Onlangs is mijn Scenic 1.9 DTI (2001) stil gevallen. Het stop lampje ging branden en de moter viel in de nood modus. Geparkeerd en getracht de motor te stoppen, dit wilde niet lukken. Na circa 2 minuten stopte hij vanzelf. De wegenwacht kon...
Ik zit met een vraag.
Dit jaar ben ik op vakantie geweest naat Tsjechie en daar is het verplicht om met dimlicht aan te rijden.
Ik vond het irritant omn steeds na het starten van de rit, de lichten aan te zetten. Wat ik dan ook vaak vergat en andere...
Heb ongelukje gehad met tegenligger met als resultaat dat mijn zijspiegel gebroken was. (gelukkig kap en rest nog heel).
Toen ik de spiegel wilde vervangen kwam ik een oranje en een bruin elec.draadje tegen.
Aangezien dit niks met de bediening...
Een zeer goedenmiddag allemaal,
Weet niet zeker of het hier thuis hoort anders mijn excuses.
Sinds een week zijn mijn ouders in het bezit van een Renault scenic Sport Way uit 2003
Hierbij zit onder de bestuurdersstoel waar normaal een opberg vak...
Van de week is mijn vlotter/benzinepomp vervangen.
Ik heb de wagen afgetankt
De wijzer op het dashboard geeft aan dat de tank vol is.
De boordcomputer geeft op alles een indicatie die juist is, behalve de indicatie die...
De kachelmotor van mijn Scenic 1.9 dti van 1997 heeft de geest gegeven.
Waarschijnlijk is het de aansturingsmodule. Ik heb nogal wat zitten zoeken op internet en iemand gevonden die er ook iets van wist.
Eerste defect, kachelmotor blies enkel nog op...
Hallo allemaal, ik ben in het bezit van een scenic 1,6 enz uit 2002
sinds deze week is er de volgende melding zichtbaar:
Het stoplampje achter het dashboard brand (verder geen lampjes zichtbaar)
De indicator boven op het dashboard, waarin de...
Hey guys , de automatische vergrendeling van een van de achterdeuren weigert de laatste tijd vaker .
Niet zo fijn als je auto op de straat staat tegenwoordig. scenic 2.0 1996
Moeten de sluitingen van binnenuit gesmeerd worden of kan dit ook van...
Ik heb net een scenic 1,9 dci van sept 2001 gekocht.
Het rijdt heeerlijk en doet het allemaal prima, behalve de boardcomputer. Die geeft alleen de km standen aan; totaal, dagteller etc. Alle waardes waarbij hij gebruik maakt van de brandstof...
Ik heb een Scenic uit 1998 met 175.000 km op de teller (LPG) nu gaat er tijdens het rijden (als ik door een kuil of over een bult heen rijd) de lampjes temperatuur hoog en oliepeil branden?
Ik heb een Renault Scenic uit 1996. Op het dashbord zit een digitaal klokje met daarnaast de buitentemperatuur.
Nu heb ik m'n auto gewassen, ik heb deze auto nog maar 2 maanden, en als ik nu de auto start dan loopt die buitentemperatuur ineens heel...
Ben op zoek naar een autoradio (philips) met cd speler
Maar het model wat ik zoek word niet meer geleverd door renault ,wat ik overgens heel vreemd vind mijn auto is van het bouwjaar '99 Ik had dus verwacht dat ze die radio gewoon hadden liggen op...
De achterverlichting en richtingaanwijzer rechts branden maar nauwelijks - links branden ze normaal.
Na een paar dagen kwam daar het probleem bij dat de achteruitrijverlichting continue brand ook al staat hij niet
in de...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum