Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Afgelopen week een Scenic II gekocht,met onderhoudshistorie,rijd fijn,maar...de radio doet het niet,ondanks de verkregen code via de Renault dealer.Er zit een carminat in met navigatie...Helaas beschik ik(nog)niet over zo'n plat metalen stripje om...
Sinds vanmorgen heb ik het volgende probleem met mijn Renault Scenic (2004).
Wanneer ik mijn auto probeer te starten, is dit niet mogelijk. Er verschijnt een melding in het display Stuurkolom vergrendeld .
Nadat ik nogmaals op de...
Sinds kort heb ik een Grand Scenic uit 2007. Deze Scenic is behoorlijk luxueus uitgevoerd.
Zo zit er een besturing in (met o.a. joystick) voor de boordcomputer (zie afbeelding). Helaas wordt hierover in de handleiding (die ik heb) niets genoemd....
Goedeavond
Mijn sigareten aanstekker voor en in het niddeconsul doen het niet en tevens de lampen in het midden consul ook niet maar in de achterbanken doen ze het wel wie kan mij even informeren wat er aan het hand het is een senic uit 2005 alvast...
Renault Scenic 1.6 uit 2007.
Vriend van me: heeft de achteruitrij lichten niet meer branden, volgens de garage is de schakelaar op de bak oke (doorverbonden en lampje brandt)
nu vertellen ze daar dat dan de bak gereviseerd moet worden :shock:
wat...
Sinds afgelopen weekend ben ik in het bezit van een mooie Scenic II van nov. 2008, met slecht 125.000 op de teller. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een aantal vage problemen die optreden. Niet continue, maar wisselend. Dat lijkt me...
Goedenavond,
Nieuw op het forum, in het bezit van een scenic conquest.
De gps melding is grijs, en werkt dus ook niet.
Nou had ik een andere originele gps/radio antenne opgehaald, blijkt de gps aansluiting( rechtsachter ) een andere aansluiting te...
De deursloten van Grand Scenic uit 2005 werken niet naar behoren.
Op een eerder moment werkte de handsensor in de deurgreep niet en kon ik het portier niet keyless openen.
Nu is het zo dat ik de portieren kan sluiten door op deurknop te drukken. 3...
Ik heb een vraag over sleutelkaart.
Ik heb bij de renault dealer gehoord
Dat de sleutelkaart in de kaart lezer moet zitten om problemen te voorkomen met de software van de auto? (als je met de auto rijdt)
Of kan dat geen kwaad
Beste leden .
Ik heb een renault scenic uit 2006 met een standaard radio (update list) .
Nou wil het geval ik heb een aux kabel gekocht en op de radio aan gesloten (groen blokje) en op de radio aux op on gezet.
Het werkt wel , maar als ik mijn...
De elektrische ramen van mijn Scenic uit 2004 gaan dan weer wel en dan weer niet open.
Heb de binnenbekleding aan de bestuurderszijde eruit gehaald en zie dat er een soort bypass tussen zit.
Er is al eens eerder aan geknoeid blijkbaar.
Ik heb wat...
Ik heb mijn Scenic met de Clip uitgelezen en hij geeft een DEF (0)37 foutcode aan.
Weet iemand wat er aan de hand is ik krijg hier op het net niets van terug gevonden!
Toen ik de wagen kocht, werkte enkel de volgas stand van de aanjager. Is toen een nieuwe in gezet. Jaar later weer kapot, deed niets. Weer vervangen. Deed het toen week of 4..nu weer kapot.
Paravan is schoon en droog, afwaterrubbers open etc....
wie weet raad de cruise control is in een keer uitgevallen bij mijn renault megane scenic zekeringen nagekeken geen stuk als ik de cruis control aanzet en druk dan op het stuur dan gebeurt er niets onder het rijden ook de snelheids begrenzer doet...
Ik heb sinds 4 weken een renault grand scenic uit 2005.
Sinds kort stoort het scherm en ben met hulp van dit forum gaan kijken. Nu zag ik dat er op de linker stekker ( de grijze stekker) een kapje op de bovenkant hoort waardoor het...
Bij aankoop van mijn Scenic zat er geen radio in ,inmiddels heb ik een radio Tuner List op de kop getikt,
de radio doet het en de CD speler ook ,werkt 2 min met om de 2 sec een biep en schakeld dan uit,
ik heb de code maar die kan ik niet...
goedemorgen allen, ik heb een Scenic van 2004 type 2 en daar hangt een
draadje los, het heeft iets weg van een mini antenne kabel van de navigatie.
Het dashboard werkt naar behoren geen uitval of iets dergelijks.
Alleen is de airco er onlangs mee...
wie kan mij helpen met een isseu over de airbag
ik heb mijn auto in februari van dit jaar aangeschaft ,het betreft een scenic 2 uit 2003
nu krijg ik al een hele tijd op mijn dashboard de melding airbag controleren te zien en ik...
Hoi!
Ik ben opzoek naar de radiocode voor mijn net aangeschafte Scenic uit 2004.
Hiervoor heb ik de gegevens nodig die op de radio staan.. echter... Hoe krijg ik de radio eruit, zonder de bijhorende radio pennetjes?
Ik heb een Renault grand Scenic uit 2006/2007. Ik krijg sinds kort de melding Laadstroom defect. Het vreemde is als de melding komt en ik zet de auto uit en start hem opniuew, dan is de melding even weg. De melding van Laadstroom...
Beste leden
Ik loop tegen een probleem aan betreffende de muziekinstalatie in mijn renault scenic twee uit 2003
In mijn auto zit NL de cabasse auditorium tronic en ik wil deze vervangen door een radio met USB alleen het probleem ;;; de bekabeling...
Heb noodgedwongen de startmotor van mijn scenic uit 2004 laten vervangen bij een vakgarage. Op de nota staat dat ze er 5 uur over hebben gedaan. Ik heb er geen verstand van, maar dat lijkt me erg lang. Is dat een reële tijd bij een Scenic II?...
Heb volgenden probleem, betreft Renault Scenic 2005, op gegeven moment als sleutelkaart in stak ,ging deze stroef, nu na tijdje, gaat sleutelkaart
er maar een klein stuk in, hij steekt dus stuk uit, kan auto nog wel gewoon starten.
Ik ben in het bezit van een grand scenic II uit 2004. Hierin zit in het dashboard een 6-cd wisselaar (Cabasse). Ik wil via bluetooth audio gaan streamen. Voor zover ik heb kunnen lezen kunnen de usb-boxjes niet aangesloten worden op deze radio.
Nu...
Ik probeer nu al een tijdje om mijn eigen radio in mijn scenic in te bouwen maar het probleem blijkt dat hij
niks opslaat ik heb de kabels doorgemeten en constant + op de goede ader en contact ook maar alsnog na het uitschakelen...
Sinds gisteren weet ik dat mijn startmotor defect is. Nu tikte de meneer van de ANWB op de startmotor en deed deze het vrijwel direct.
Hij zei met een paar klopjes doet hij het. Helaas lukt het mij niet. Kan iemand mij zeggen hoe ik...
Ik wilde zojuist de Renaultradio omwisselen voor een Sony die ik in mijn vorige Scenic had zitten.
In mijn 'nieuwe' Scenic zit ook een Parrot. En met de hele draden wirwar. De Sonyradio heeft BT endus die Parrot niet nodig. Die kabels los gehad tot...
melding laadstroom defect gaat regelmatig branden, ben stil gevallen met de auto.
Bij controle bleek de dynamo niet bij te laden, dynamo vernieuwd, nu bleek het probleem te zijn verholpen.
Maar nu gaat de melding weer branden en gaat ook weer uit....
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum