Instrumenten paneel stuk

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.
Plaats reactie

Topic author
Bobdelft
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2019 21:25
Actief als: particulier

Instrumenten paneel stuk

Bericht door Bobdelft »

Hallo allemaal!

Ik heb sinds 4 weken een renault grand scenic uit 2005.
Sinds kort stoort het scherm en ben met hulp van dit forum gaan kijken. Nu zag ik dat er op de linker stekker ( de grijze stekker) een kapje op de bovenkant hoort waardoor het zwarte beugeltje vast klikt. Dat kapje mist bij mij waardoor de stekker niet strak in het scherm drukt. Weet iemand toevallig of je ergens zo'n stekker los kunt bestellen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Bob.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

demi
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: Instrumenten paneel stuk

Bericht door demi »

Bobdelft schreef:Hallo allemaal!

Ik heb een grand scenic uit 2005.
-Sinds kort stoort het scherm
( de grijze stekker) een kapje op de bovenkant hoort waardoor het zwarte beugeltje vast klikt. Dat kapje mist bij mij waardoor de stekker niet strak in het scherm drukt.
groet,
Bob.

Dat kapje is enkel om het zwarte beugeltje te borgen. sowieso zitten die grijze stekkers ontzettend strak vast in het contra chassie deel.

Afbeelding

als het zwarte beugeltje er wel nog zit en dit word bij insteken "geborgd" overgehaald ook al zit het niet geklikt, dan is de verbinding wel in orde. Er komt naar mijn weten geen maak / breek contact voort in deze bestekkering met of zonder kapje.

Ben eerder bang dat uw instrumentenpaneel het veel om bekende defect van uitvallen enz... heeft waar al deze panelen voor komen te staan. Een degelijke reparatie aan het paneel is dan noodzakelijk.

Voor een los kapje zou ik eens naar een auto demontage gaan want deze type stekker zit op heel erg veel Renaults en niet alleen op het instrumentenpaneel van de scenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht