Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Bij onze Scenic II wilde het raam aan passagierskant niet meer open of dicht.
Na alle bekende oorzaken nagekeken te hebben kwam ik uit bij de deur stekker. Deze had bij de onderste 2 pinnen wat oxidatie.
Deze schoongemaakt en ook ingespoten met...
Wie zou me kunnen helpen om te achterhalen welke type originele radio past op een grand scenic 2006, 16.16v, er zit namelijk een random radio in en wil er een originele in hebben zodat de functies via het stuurbediening het doen, heb al 2 types...
:D Goedendag ik wou me even voorstellen ik heb sinds twee dagen een renault scenic 2.0 16v conquest uit 2008 hij bevalt me prima maar had een vraag zijn er nog recente navigatie cd's te krijgen voor dit model niet meer bij de renault dealer helaas
Mijn Renault scenic II 1.9dci uit 2009 gaf enige tijd een servicemelding met een motor storing. Na het uitlezen bleek dat mijn egr klep het had begeven.
Deze is vervangen, opnieuw ingeleerd. Helaas blijft het servicemelding...
mijn Scenic staat nu voor een zomercheck en een wax behandeling + wat kleine puntjes bij de Renault garage.
Waarvoor ook het lampje van de midden arm console die het een paar maanden heeft gedaan nu niet meer.
Renault garage had lampje...
Mijn linker achterraam doet het niet meer van mijn scenic uit 2004. Ik heb de stroom gemeten op de stekker. Bij het rechter achter portier heb ik 2x 11.3 volt en 2x 10.75 volt
Bij het linker portier (wat het dus niet doet) heb...
Vandaag starte mijn Scenic uit 2004 ineens niet meer.
na zoeken bleek er een zekering kapot te zijn in de zekeringkast naast de accu.
dit is een 25A zekering, met de vermelding op de deksel van start/stop.
De laatste warme dagen heb ik problemen met het starten. Is steek de kaart in het slot , trap dan de koppeling/rem in en je hoort de vergrendeling bij de kaart zijn werk doen. Echter...
Ok wat is een goede Ah accu voor de scenic 1,9 dci de mijne is denk ik dood ja het was een 72ah en nu uit nood is er een 68 ah in gegaan is dat te weinig?
Ik heb sinds enige tijd een probleem met de elektrische raambediening vooraan bij de bestuurderskant van mijn Renault Grand Scenic 2008. Bij het indrukken van het knopje gaat het raam in plaats telkens maar zo'n 2 cm naar beneden of boven. Dus om...
Hallo allemaal, Ik heb een renault scenic van het jaar 2007 , op de dhasbord van mijn auto kreeg ik het volgende bericht te zien ( laadstroom defect ) alternator is nieuw en de batterij is nieuw , kan iemand daar mee helpen??
Hoi, ben vandaag aan de gang geweest met het bekijken en vervangen van kapotte zekering onder de bestuurderstoel. Ik heb nu in de middenconsole weer stroom maar geen licht. En ik heb stroom op 1 van de 2 12volt aansluitingen achterin. Ik ging er...
Ik heb een Scenic 2.0 16V van 2005
Uitvoering: Dynamique Luxe
Aangezien mijn raam aan bestuurderskant niet meer wilde openen heb ik de deurkaart verwijderd.
Als ik op knop druk of omhoog haal hoor ik wel een klik op de motor, dus er zit leven in....
Ik ben in het bezit van een Scenic Business Line uit 2007.
Ik zou graag een automatisch dimmende achteruitkijkspiegel in mijn auto willen hebben alleen de vraag is of dat mogelijk is.
Ik het sinds kort een grand scenic met keyless entry. Het probleem is dat deze voor het openen en sluiten alleen werkt op het linker voorportier, ook het starten zonder kaart wil niet. Het display geeft dan aan kaart niet...
is dit een speciale antenne of kan er er ook een normalen antenne op, is auto met navigatie, hoor het graag, want ik krijg geen zenders meer, en voetje het rubber eronder is verdwenen graag tips
Dankzij een achteruitrijdende vrachtwagenchauffeur werd mijn linker buitenspiegel eraf gereden.(en schade aan LV portier)
Helaas heeft mn vriendin niet gezien dat de draadjes die afgescheurd waren, tegen elkaar zaten.
Na montage van een 2e hands...
Vanmorgen wilde mijn scenic niet starten. 3 dagen geleden nog gestart en gereden zonder probleem. Bij indrukken startknop hoor ik wel een tik (relais?) en een aantal andere bekende geluiden van opstartende systemen. Het lijkt het of de startmotor...
Ik rij in een Grand Scenic 1.9TDI 2008 met een Carminat audio/navigatiesysteem met 6cd-wisselaar in dashboard. Onder bijrijdersstoel zit het kastje met de navigatie DVD.
Afgelopen week startte ik de auto, de radio ging aan en hoorde 5 sec....
Omdat de autoradio van mijn Grand Scenic 2008 het begeven heeft, ben ik op zoek naar een nieuw autoradio. Nu overweeg ik de aanschaf van een DAB+ autoradio. Kan deze zonder problemen geïnstalleerd worden? Hoe zit het met de werking van het...
Ik heb problemen met het volume instellen van de Renault radio van mijn Renault Grand Scenic 2008. Regelmatig kan ik het volume niet harder zetten dan een bepaald niveau, terwijl dit voorheen wel kon. Het lijkt wel of het volume begrensd is.
Hoe...
Mijn Scenic uit 2007 wilde vandaag op eens niet meer starten.
Mijn vrouw had een klein stukje gereden en toen ze daarna wilde starten wilde hij niet meer aan slaan.
Als je op de startknop drukt hoor je de startmotor gewoon goed draaien, maar er...
Is het mogelijk om de verlichting van het schermpje (radio, routeplanning, instellingen etc.) uit te zetten terwijl de radio aanblijft? Als ik in het donker rijd erger ik mij soms aan het felle licht. Ik kan het scherm wel helemaal uitzetten maar...
Stadslicht is bedoeld om de geparkeerde auto zichtbaar te maken. Ik maak echter nooit gebruik van deze stadslichten. Mocht ik deze toch willen gaan gebruiken, hoe lang kan ik mijn auto dan parkeren zonder dat de accu in de problemen komt?
Wie kan mij vertellen of de kaaartlezer verlicht is ik zie namelijk wel een doorzichtich kunstofdeel zitten wat licht doorlaat, bij een megane weet ik dat dat brand maar bij de scenic twijfel ik
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum