Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
ik zou graag een elektrische schema willen voor een scenic 2 omdat eerst al de rechter achterraam elektrische niet meer werkte en pas heefd de rechter voor raam ook een eketrische fout en met de schema kon de gaan meten
De cruisecontrol; soms werkt die perfect, soms geen zin.
Bij geen zin geeft het dashboard wel aan de de stand is ingeschakeld, soms geeft die na indrukken stuurknop in geheugen , soms reageert de knop niet.
Wordt de laatste tijd steeds erger.
Hallo beste leden , ik heb een scenic 2 uit 2003 en had een probleem met de ramen achter L/R die niet meer open wilden en werd mij verteld dat de schakelaar niet goed was ,dus vervangen maar helaas geen resultaat .Ik heb gelezen over een een stekker...
Ik heb de dynamo van mijn Scenic 2 los gehaald. Ik krijg deze echter niet via de bovenkant uit. Is het noodzakelijk de airco pomp te verwijderen en via de onderkant te werken of kan het via de voorkant? Grille koplamp verwijderen.
Hallo ik hoop dat er iemand is die een oplossing weet, mijn Renault scenic fase 2 uit 2004 heeft het volgende probleem, de kachelventilator valt uit, en doet het spontaan weer maar, hij blijft uitvallen, aan de kachel weerstand is niets te zien??...
Van de ene op de andere dag start de auto niet meer. Geeft melding Laadstroom defect /\.
Auto staat al 2 dagen bij de garage en ze weten nog niet wat het is!!
Dit gaat ons te kosten.
HELP!!!!
Wie weet wat dit is zodat we dit kunnen dgg aan de...
Afgelopen week hebben wij een vouwwagen gekocht waarmee wij op vakantie willen
Echter…….op de aanhanger werken alle lichten Rechts wel……..Links doet niets het
kan iemand mij vertellen of een Scenic van 2007 en later standaard Xenon koplampen heeft en zo niet waar kan ik aan zien of het er wel of niet opzit ,
wat ik wel weet is wanneer er koplampsproeiers gemonteerd zijn dat er ook Xenon koplampen....
Als zendamateur wil ik een mobilofoon gebruiken in mijn Renault Scenic (september 2007). Hiervoor heb ik een stevige 12 Volt aansluiting nodig.
De accessoire-aansluiting onder de achterstoelen, die ik nu gebruik, is kennelijk te licht omdat...
Ik heb nog een mechanisch handgas, ofwel een simpel bowdenkabeltje met vergrendeling én electromechanische beveiliging (losspring spoel) via de remlichtschakelaar.
Bij mijn speurtocht onder de motorkap ontdekte ik dat de gaskabel met een bochtje...
Weet iemand een goed en betrouwbaar bedrijf die kan kijken en maken van de stekker onder de voor stoel van een Renault scenic bouwjaar 2007.
Hij heeft problemen met de achter ramen die niet meer open gaan en geeft storing parkeerrem...
Mijn Renault Scenic II tellerklok is langzaam op zwart gegaan. De lokale sloperij biedt een vervangende tellerklok voor 35 euro, maar het inleren kost nog eens 115 euro. Is dat inleren echt noodzakelijk? De kilometerstand is voor mij...
Ik heb een Scenic II 1.6 16V, wanneer ik deze auto start springt zowel de klok als de dagteller op nul,
en het vervelende dast niet eleke keer gebeurt maar soms, verder maakt de auto soms bij het starten een geluid wat lijkt op rammelende...
Ik heb een mooie Sénic 2 fase 2 uit 2008.
Alleen geeft mijn radio en cd speler de meeste tijd geen geluid, wel werkt de bediening gewoon.
Het is ook zo dat het meer voorkomt (geen geluid) dan toen ik hem net...
Hallo,
Temperatuur/klokje doen het heel af en toe even, en ik het donker zie ik dat ze wel werken maar geen backlight.
Is dit te vervangen? Demontage van het dashboard schijnt niet al te ingewikkeld te zijn volgens youtube, maar vervangen van...
Moet je sleutelkaart af en toe in de contactsleuf of is dat niet persé nodig.
Las in een ander topic dat iemand zij dat je at en toe de kaart in de contactsleuf moest doen om de tweede battery (die niet vervangbaar is ) op te laden.
Vraag...
Na een waterlekkage heb ik storing met mijn ramen van Renault Mégane scenic 2004nu zoek ik bedrading schema van de R2schakelaar onder bestuurders Stoel
Hoi allemaal,
Allereerst het gaat om een Renault Megane Scenic uit 2004.
Deze auto 2 jaar geleden 2de hands gekocht, en deze deed het ook prima tot de laatste maanden.
Het dashboard scherm waar dus snelheid, benzinepeil en temperatuur e.d. op...
Goedenavond. Ik ben Mike en ben nieuw hier op het forum
Sinds kort ben ik in het bezit van een grand scenic uit 2006.
Hierin zit een cabasse tronic 6cd wisselaar, dvd navigatie bluetooth, en een cabasse ampli tuner.
In het bijbehorende boekje van...
Ik heb vorige week een Renault Scenic gekocht en in het Dashboard kastje zit een apparaatje. Ik dacht eerst dat ik het kon verbinden met de radio maar dat doet ie helaas niet.
Het lampje in m’n Dashboordkastje kastje is helaas kapot gegaan.
Met veel pijn en moeite hem er uit gekregen.
Lampje vervangen maar nu dus het probleem.
Hoe krijg je hem er in?
Lijkt of hij net te groot is voor het gat waar hij uit...
Hi,
ik heb net een Scenic uit 2005 gekocht met een Tunerlist radio. Ik wil die radio graag vervangen door zoiets: aliexpress . com/item/1005003575175240.html
Vraag 1: Moet ik dan nog ergens op letten? Het lijkt me dat het allemaal draait om die...
Beste forumleden,
Na het forum afgespeurd te hebben kom ik steeds dezelfde naam tegen voor een betrouwbare reparatie van mijn printplaat Renault Scenic uit 2004. Ik zoek de contact gegevens of een betrouwbaar adres.
Na mijn vakantie met vouwwagen achter de auto heb ik de adapter wat langer laten zitten op de stekkerdoos van de auto. Bij controle van de verlichting viel op dat het mistachterlicht niet werkte. Bij controle van de...
Vanmiddag na het verlaten van de wasstraat wilde de ventilator in eerste instantie niets doen. Na een paar minuten rijden ging hij opeens hard blazen.
Het bedienen van de knopjes verandert wel het plaatje op het dashboard zoals het...
autoradio.jpg welke radio heb ik , en kan ik deze vervangen voor een android radio en welke is dan de beste optie betreft een renault scenic 2 2008 2 liter
Wie kan ons helpen we hebben een scenic die niet wil starten als we kaart erin doen en we drukken op de startknop dan gebeurt er niets startmotor is het niet die zit er nieuw op
Hallo ,
Sedert een jaar eigenaar van een Scenic2 uit 2004.
Prima auto , tot het instrumentenpaneel donker werd.
Blijkbaar komt dit vaker voor.
Laten herstellen kan blijkbaar , maar ik vroeg me af of ik niet gewoon een tweedehands paneel kan...
Ik heb een Pioneer radio en een stuurwiel interface met een Pioneer lead kabel. Alleen krijg ik het niet aan de praat.
Is er een volgorde en een aantal minuten dat ik.moet wachten per kabel die ik aansluit?
Beste helpers ik zit met een vervelend probleem Renault senic 2006 waar ik niet mee uitkom gisteren wilde ik me auto wegrijden maar plotseling deed hij niks meer contact wilt niet meer aan gaan ik heb alle zekeringen nagekeken maar alles zit er goed...
Ik heb een scenic II 2005 met een carminat radio gekocht, als ik de radio aanzet zie ik 4 nullen in het dashboard komen.
Met het het wieltje kan ik de nullen laten nipperen , maar ik kan geen getallen invoeren door aan het wieltje te draaien of te...
Ik heb een scenic 2 2.0 16V dynamic luxe
Deze auto is ingevoerd uit duitsland en daar zit geen cruisecontrol in.
Nu wil ik er een laten inbouwen maar Renault zegt dat je dat beter niet kan doen.
Heeft iemand hier ervaring mee ??
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum